Reiste i Europa , hva nå..

Post Reply
Sigve
Posts: 3470
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Reiste i Europa , hva nå..

Post by Sigve »

Jonas Dahl:

I 1994 dro jeg på Interrail til Paris og deretter gjennom Frankrike til Sveits. Jeg skulle treffe Thomas i Biel, en venn som nå er mistet. Paris var fortsatt Paris i 1994. Notre Dame var praktfull.

Mange ganger har jeg spurt meg hvordan det var mulig å destruere hele Europa på så kort tid. Spørsmålet har gnagd meg daglig hva angår Skandinavia. Og da særskilt Sverige som nå er blitt satans forgård (ingen overdrivelse).

Nå som gassen er stengt fra Russland blir spørsmålet enda mer presserende. Men må vi forstå pyromaner og psykopater? Er ikke det en del av problemet? Man trenger ikke forstå slikt.

Så spørsmålet blir da heller: Hvordan gjenskape et Europa som det vi mistet?

Jeg var primært feig og unnvikende. Jeg tok ikke fatt i noe politisk virke. Hvilket jeg selvfølgelig skulle ha gjort. Jeg håper at folk nå våkner og tvinger seg inn i maktens korridorer mens det enda er håp om å gjøre det ubevæpnet.
Attachments
FB_IMG_1658467445372.jpg
FB_IMG_1658467445372.jpg (20.42 KiB) Viewed 21 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply