REGJERINGEN PISSER PÅ OVER 20 000..stortingsflertallet forlenger likevel koronasertifikatet, skriver Pål-Henrik

Post Reply

ER DU FOR ELLER MOT COVID-19 PASSET.

1.mot
2
100%
2.for
0
No votes
3.Bryr meg ikke.
0
No votes
 
Total votes: 2

Sigve
Posts: 3470
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

REGJERINGEN PISSER PÅ OVER 20 000..stortingsflertallet forlenger likevel koronasertifikatet, skriver Pål-Henrik

Post by Sigve »

Stortinget har vedtatt å forlenge koronasertifikatet.

"Et lovforslag kan være elendig, men det virkelige problemet oppstår når Stortinget vedtar det.

Helse- og omsorgskomiteens merknad til lovforslaget viser de ulike partienes begrunnelser for å stemme for eller mot, og åpenbarer hvor dårlig det står til med resonneringsevnen og kunnskapsnivået til flertallet av våre folkevalgte.

Komiteen innleder med å fortelle at et rekordhøyt antall høringssvar kom inn fra over 22.000 privatpersoner, og at disse ga «nesten utelukkende negative tilbakemeldinger». Deretter listes opp utvalgte institusjoner, etater og foreninger som støtter lovforslaget, som komiteen også ender opp med å gjøre. Et klarere bilde av maktarroganse kan knapt tegnes.

Komiteen har åpenbart konkludert at deres nøye selekterte eksperter vet best, til forskjell fra ekspertise som sådan, for komiteen har ignorert negative innspill fra flere vektige høringsinstanser, for eksempel Advokatforeningen og Senter for vitenskapsteori ved UiB. Ved den opprinnelige innføringen ble negative innspill fra blant annet Senter for medisinsk etikk og UiO tilsidesatt."

https://subjekt.no/2022/07/19/et-tydeli ... pt-tegnes/
Last edited by Sigve on Wed Jul 20, 2022 7:17 pm, edited 1 time in total.
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: REGJERINGEN PISSER PÅ OVER 20 000..stortingsflertallet forlenger likevel koronasertifikatet, skriver Pål-Henrik

Post by Red-Pill-Junkie »

De kan vedta så mye de vil, jeg kommer aldri til å føye meg. Jeg er ett fritt menneske og ingen slave. Selvrespekten min forhindrer meg fra å bruke slavemaske, kunnskap om innholdet forhindrer meg fra å begå selvmord ved covid-injeksjoner og sunt folkevett forhindrer meg fra å anskaffe såkalte smart-produkter og spesielt overvåkningsinnretningen smartelefon. Kommer det til det, så rir jeg av stormen helt off grid, inntil samfunnet imploderer. Hvilket det teknokratiske NWO-samfunnet er nødt til å gjøre på sikt, det er ikke bærekraftig for hverken mennesker, dyr eller natur, for å bruke deres egen terminologi.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Sigve
Posts: 3470
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Re: REGJERINGEN PISSER PÅ OVER 20 000..stortingsflertallet forlenger likevel koronasertifikatet, skriver Pål-Henrik

Post by Sigve »

VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: REGJERINGEN PISSER PÅ OVER 20 000..stortingsflertallet forlenger likevel koronasertifikatet, skriver Pål-Henrik

Post by Red-Pill-Junkie »

Ja dette kommer antagelig til å bli endelig vedtatt og tatt i betraktning hvor få som har protestert (relativt sett), så er det grunn til å tro at veldig få, har forberedt seg på dette medisinske diktaturet og tenkt ut hvordan de skal møte dette, ikke om, men når det kommer...

Går dette gjennom er det med største sansynlighet at giftinjeksjonene blir påbudt og at det vil settes makt bak dette. Så nå er det viktig at folk forbereder seg på hvordan de skal klare seg off grid for det blir det eneste alternativet vi ihvertfall for en periode vil ha, om vi ikke lar oss henrette med injeksjoner.

Jeg vil instendig oppfordre folk til å lese endel historie om tiden forut for at vi ble okkupert her i landet. Noen så hvor det bar, men de fleste avfeide varslene og stakk hodet i sanda (akkurat som nå). Vel de få som forberedte seg sto veldig mye sterkere til å komme gjennom prøvelsene, enn de som valgte å lukke øya.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply