Mikki Willis has released yet another explosive doc that uncovers the weaponization of the justice system, referred to as "lawfare," against doctors and non-conformists that resist the pharma cartel.
The latest film documents blow-by-blow the trial of medical researcher and outspoken Big Pharma critic physician Dr. Robert Young, currently incarcerated and waiting to be sentenced on May 28th, 2025. Thanks for watching!
The video:
https://youtu.be/cOYp9Jb4h8U
Screenshot from video:
THEY (BIG PHARMA)TRY TO SILENT PEOPLE WHO TELL THE TRUTH...NATURALLY BECOME A CRIME! (Robert Young)
THEY (BIG PHARMA)TRY TO SILENT PEOPLE WHO TELL THE TRUTH...NATURALLY BECOME A CRIME! (Robert Young)
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene,vi kjemper for at folket skal beholde makten.
Vi tør der andre tier
Støtter du DINMAKT.NO vipps nr.403 10 231
Vi tør der andre tier
Støtter du DINMAKT.NO vipps nr.403 10 231
- Red-Pill-Junkie
Re: THEY (BIG PHARMA)TRY TO SILENT PEOPLE WHO TELL THE TRUTH...NATURALLY BECOME A CRIME! (Robert Young)
Ja, det er ikke uten grunn at helsemyndighetene og spesielt det Rockefeller-opprettede FHI, desperat forsøker å skremme folk fra å spise rødt kjøtt. De kostholdsråd og den mat-pyramiden vi har blitt hjernevasket med stort sett i hele min livsperiode, bør snus på hodet. Det holder egentlig med å se på f.eks. badestrand-bilder fra 1970 og sammenligne med badestrand-bilder av i dag, så ser en jo hvilken vei folkehelsa har gått.Sigve wrote: Sun May 25, 2025 5:40 am Mikki Willis has released yet another explosive doc that uncovers the weaponization of the justice system, referred to as "lawfare," against doctors and non-conformists that resist the pharma cartel.
Kjøtt og fett har blitt demonisert og sukker desverre glorifisert. Det er bare det at sukker er like, om ikke mer avhengighetsskapende enn sterke narkostiske stoffer, som f.eks. heroin.
Pga. Randel cycle, så bør en holde seg til inntak av kun fett og proteiner. Vårt naturlige drivstoff er faktisk ketoner og ikke glukose. Men desverre det motsatte er jo tilfellet, pga kostholdsrådene og f.eks. antall diabetes 2 forekomster (før kalt gammalmanns sukkersjuke), har desverre eksplodert siden -70 tallet.
Big pharma tjener grovt på å holde oss livslangt syke og avhengige av deres såkalte medisiner.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.