RIKSRETT ER FOLKETS MAKT

Post Reply
Sigve
Posts: 3549
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

RIKSRETT ER FOLKETS MAKT

Post by Sigve »

HØR DENNE PODKASTEN

https://youtu.be/wleQwtaugLg
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: RIKSRETT ER FOLKETS MAKT

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Mon May 16, 2022 2:24 pm HØR DENNE PODKASTEN

https://youtu.be/wleQwtaugLg
Det skal jeg gjøre med en gang. Jeg har tidligere hørt en podcast med han og Ingunn Sigurdsdatter og den var bra. Bare pga. tidsspørsmål jeg ikke har hørt fler av hans podcaster ennå.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: RIKSRETT ER FOLKETS MAKT

Post by Red-Pill-Junkie »

Slik er det, når en løfter av lokket over kloakken så stinker det og det er heller ikke fristende å bevege seg nedi der for da bli lukta enda sterkere. Så stor takk til de som gjør det.

Men på Youtube, er det nå så sterk sensur, at en må vokte hvert ord en sier. Skulle ønske den podcasten også skaffet seg en Bitchute kanal, for jeg tror det er en funksjon som fungerer slik at en kan overføre alle Youtube videoer mer eller mindre automatisk og da får en backup på en plattform uten sensur. Men jeg beveger meg på dypt vann nå, for jeg har ikke hverken Youtube konto eller Facebook konto og dermed ikke så mye kunnskap om hvordan det fungerer. Jeg hadde forresten FB frem til 2010, men skjønte hvilken ovevåkning og hvilket arkiv og mappe på meg det tegnet til å bli og fikk slettet den via en ekstern link. Av samme grunn har jeg heller ikke smarttlf. eller andre smartprodukter. Jeg stilte meg spørsmålet om hvem dette var "smart" for og svaret var ikke den frihetselskende meg selv. En gammeldags fliptlf. uten internett har likevel den funksjonen jeg trenger en tlf. til.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Sigve
Posts: 3549
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Re: RIKSRETT ER FOLKETS MAKT

Post by Sigve »

Et tøft tema, men riksrett burde blitt brukt oftere, det er tross alt politikere,dommere etc. Som svikter sine velgere.
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: RIKSRETT ER FOLKETS MAKT

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Mon May 16, 2022 9:16 pm Et tøft tema, men riksrett burde blitt brukt oftere, det er tross alt politikere,dommere etc. Som svikter sine velgere.
Absolutt. Det ble jo etterhvert nevnt i podcasten også, hva jeg hele tiden satt og tenkte mens jeg hørte på, at her er det mye frimureri og losje-lojaliteter ute å går. Dermed så ligger ikke lojaliteten deres hos folket, ja ikke engang til sin egen familie, men til frimurerordenen og da er det også en link til lojalitet til NWO.

Skulle vært interessant å funnet ut mer om f.eks. Eirik Jensen saken i den forbindelse og jeg reagerte med en gang på valget hans av advokat også. Nå byttet han jo tilslutt. Men jeg har hele tiden ment han har tråkket noen på tærne som var farlig å tråkke på tærne, for å si det slik.

Det er en grusom samrøre mellom statsmaktene, noe som ble diskutert i podcasten og det fungerer ikke slik som forutsatt og i tillegg så er den såkalte fjerde statsmakta kun en illusjon nå. Det var ikke bare i USA at "operation Mockingbird" ble iverksatt, noe slikt som hederlige og uavhengig gravende journalister finnes ikke lenger innen mainstream media og skulle noen dukke opp, blir de fort borte fra det mediet. Den siste jeg kommer på, var ei ung jente, Irene Mjøseng, som for ca 20 år siden var redaktør i lokalavisa Bygdeposten og som tillot en podcastserie om grumset innen politikken og byråkratiet (dengang Youtube ikke sensurerte), men hun fikk sparken fordi hun lot andre enn makteliten få en mikrofon og komme til orde. Og Bygdeposten var tross alt kun en liten lokalavis også. Så å se slike noengang dukke opp i de store mediene kan vi ikke engang håpe på.

Vi så jo også under Orderudsaken, hvor lite makt det offisielle Norge har. Da stortingets kontrollkomite ble nektet innsyn i endel arkiver, angivelig pga. rikets sikkerhet og de som nektet slikt innsyn var langt fra valgt av oss, for å si det slik. Skal ikke avspore nå med den saken, men poenget var at det demonstrerte hvem som virkelig har makt i Norge.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Sigve
Posts: 3549
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Re: RIKSRETT ER FOLKETS MAKT

Post by Sigve »

Eg husker Sveinung Rødseth saken, et vanvittig justismord. 100% sikkert.

Eg var med å samle inn underskrifter, vi mistet fullstendig kontrollen da Wenche Foss kom på banen.
Det resulterte i flere 100 tusen underskrifter, ingen klarte å telle opp.

Men statsmakten var fortsatt arrogant, men innså at dinmakt ..samlet...vog tyngre. De måtte igjenoppta saken og Sveinung ble frifunnet 100%.

Birgitte Thangs saken, eg jobbet sammen med bestefaren. Han sa fra dag en, de har tatt feil person..
Eg har fulgt med og nå.. Satan hvordan de klarer å ødelegge...hele samfunn.

Nevner også

Frisøren Merethe og muslimen og løgnerlaget..
Hvordan krapylene kunne knuse en seriøs bedrift, et menneske,en familie basert på løgn. Husker videoene eg mottok.. snakket med Frisøren ,da sa hun.. eg vet om de,men dette er en ung jente som blir brukt mot meg, det er de bak henne, de som er i retten, media etc.
Vil ikke bruke de videoene.. fornuftig sagt.

Bjugnsaken , et samfunn totalt ødelagt.
Her også kjenner eg personer som vet sannheten..

Synnøve Fjellbakk Taftø...

En rekke flere saker..får tårer i øynene når eg tenker på,noen eg kjenner personlig som hat igjennomgått det verste helvete på jord,å bli STEMPLET!

Dette gir meg inspirasjon til å kjempe for ytringsfriheten, menneskerettighetene og demokratiet, og hat blitt til
DINMAKT.NO
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: RIKSRETT ER FOLKETS MAKT

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Tue May 17, 2022 10:07 pm En rekke flere saker..får tårer i øynene når eg tenker på,noen eg kjenner personlig som hat igjennomgått det verste helvete på jord,å bli STEMPLET!
Ja husker godt Bjugn-saken, (tror vi er omtrent jevngamle, så vi husker nok mange av de samme sakene), spesielt fordi jeg kjente til en av personene som etterhvert ble innvolvert der. Den saken kan best beskrives som massepsykose og krakilske psykologer og andre fagfolk og et Norge som har alt for stor tiltro til personer som utgir seg for å være autoriteter innen ett eller annet felt. Jeg husker daværende barneombud (kjent TV-personlighet), som gikk hardt ut og støttet fantasiene. Jeg kan ikke huske å ha sett noen beklagelse fra vedkommende i etterkant (men mulig jeg tar feil i det?). Men slike kjente personligheter får automatisk stor tiltro fra samfunnet og avisene den første tiden gikk jo bananas. Så det er mange, ikke minst pressen som bør gå i seg selv for hvordan de som personer med stor innflytelse, bidro til å skape hysteri og ødelegge et lokalsamfunn.

I etterkant utover -90 tallet så kom det en rekke av slike saker du nevner og uskyldige menn ble fengslet med uhyrlige anklager klistret til seg og det ble selvmord i kjølvannet og jeg vil tro mange av de dengang små barna som ble oppmuntret til å fantasere, i ettertid må ha hatt det ekstremt tungt. Som du sier, de ødelegger hele samfunn, familier og personer.

Jeg har aldri trodd at f.eks. fasting Torgersen var skyldig heller. Det politiarbeidet der var en skandale og rettsprosessen likeså. Han fikk desverre aldri gjenopptatt saken sin, slik Viggo Kristiansen heldigvis har fått nå, fordi der fikk personlig stolthet og fornektelse av slett arbeid fortrinn.

Frisøren Merete ja, det var ganske tydelig for alle med noe aktivitet mellom øra, at noen på en eller annen måte skulle provosere frem en sak for sin agenda og som sullikene i pressen kunne kjøre hardt på. Så kudos til Merete for å ikke ødelegge en ung og unnskyld uttrykket", nyttig idiots" sitt liv. Det var ihvertfall slik jeg så på den saken utenifra.

En annen sak som jeg er ganske sikker på minner om den frisør-saken, er måten "de" (med "de", sikter jeg da til dypstaten), ødela liv for å kvitte seg med en justisminister (Wara), som de måtte få fjernet om de skulle vinne frem med sin agenda og noen utnevnelser de skulle ha på plass. Hvordan POT (jeg kaller dem det fortsatt, da de bedriver like mye overvåkning som før de skiftet til PST) og både Håkon Lie og Jens Christian Hauge ville vært stolte over deres samvittighetsløse fremgangsmåte og overvåkningskunnskaper.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply