INTERNASJONALE TRAKTATER MÅ BARNEVERNET RESPEKTERE

Post Reply
Sigve

INTERNASJONALE TRAKTATER MÅ BARNEVERNET RESPEKTERE

Post by Sigve »

BARNEVERNET HAR MISBRUKT SIN MAKT SÅ LENGE..DET ER GODT AT FOLK KALDT OG ROLIG FORKLARER DEM FAKTA...

Lytt!
Å ha kjennskap til lovverk og internasjonale traktater kan hjelpe mange.

Les Norges Grunnlov paragrafene 1, 2, 49 og 92. Disse er meget viktige. Vurder hvordan stortingsflertallet lurer oss velgere og samtlige innbyggere. Kanskje skjønner vi mer av hvordan vi er og fortsatt blir lurt?
.

Vi i Norge gir bort titalls milliarder i bistand mv hvert år, mens velferdsstaten blir dårligere i vårt eget land. Utdannelsen av våre barn ser også ut til å være mangelfull, man lærer ikke engang om Grunnlovens paragrafer jfr. paragraf 109.

Vi opplever daglig hvordan "systemet " forringes. Vi fortjener kanskje resultatet Vi stemmer på!
.
Vårt såkalte representative demokrati blir redusert og mindre verdt for hvert år som går!
.
#Folkebevelsen - Vi Folket (for Grunnloven og folkestyre) ønsker samtlige en riktig god fortsettelse av uka med positive tanker om mulige løsninger med Norges Grunnlov (unntatt paragraf 115) som vårt felles fundament!!;-)Ingar
.
#Grunnloven - #Menneskerettsloven - ##Menneskerettigheter - #Borgerrettigheter

Blir spennende å se om barnevern (Vestre Toten Kommune) ved Veronicha Paulsberg til venstre og Barnevernleder Marte Bøvre, politi vil overgå internasjonale traktater, som er over grunnloven??? De meiner de har plikter og at jeg er pliktig til å være lydig, hvilken lydighet ønsker de??? Norge har ratifisert internasjonale traktater, der Undrip, ILO 169, Humanitær retten, Menneskerettighetene som skal beskytte/ verne om Urbefolkningen. Nå får vi se hva disse traktatene er verdt. Når du ikke er Statsborger, er du et menneske, kalt folk.
Å komme bevæpnet til en av Urfolket, er brudd på Humanitær retten!!

Som Statsborger er du person, og du har ikke rettigheter, annet enn det slaver har.
Derav person nummer. Du eier ikke deg selv , du er i eierskap av staten. Derfor ser du også at ingen internasjonale traktater er beskyttelse for personer, men for folk, mennesker. Les ordbruken i traktatene.
Hele fødselsattesten, rettssystemet , banksystemet omhandler eierskapet over personer.

I India har de kastesystemet, de med lav kaste kan de gjøre hva de vil med. Personer blir sett på samme måte i hierarkiet i Norge.

Det de fleste glemmer er den frie vilje. Har dere den frie vilje, eller har dere gitt den bort til Staten eller noen andre???

Om du ikke har gjort det, vil karma bite dem bak. Universell lov. Karma gjelder ikke ved samtykke.

Nye opplysninger om Barnevernskoordinator Veronicha Paulsberg til venstre: Hun jobber i Østre Toten barnevern og VestreToten, Jaren/Gran på Hadeland, har jobbet på Dokka barnevern. Kommer ifra Bergen. Hun har samarbeidet tett med Ketil Myrhe tidligere Statsadvokat, dommerfullmektig, politiinspektør/påtaleansvarlig. Kommuneadvokat, nå advokat i advokatfirmaet Krokeide, og partner der. De har hatt flere saker sammen. Og flere anmeldelser på Veronicha Paulsberg har blitt henlagt🤔🤔 Tette bånd til politiet. En venninne av Paulsberg ble innleid for 3500 pr time, mens hun jobbet ved barnevernet på Dokka. 14 barn fjernet bare hun fra foreldrene i Østre Toten (liten kommune med ca 15000 innbyggere) i 2014 har jeg blitt fortalt. Her ser vi et mønster, og store penger, der høytstående i maktapperatet er med. Snakker vi her om losje orden??? Som jeg har erfaring med fra tidligere, og har mer og dele av opplysninger om.Takknemlig for flere opplysninger❤️❤️

Håper mange deler❤️❤️

https://www.facebook.com/share/v/gEpKavXnKZizgSG8/

.... .

Disse uniformerte skal representere statan liksom og står der med hendene i lomma som en slask. De er uniformbærere og vet ikke en gang hvorfor de har fått seg alle en svart uniform og hva dette betyr.
Blir bare skolert fir det de skal vite akkurat så mye at de tror de kan trakassere folk som er uvitende. Men plutselig møte de på folk som kommer med fakta og der vet de ikke videre, der blir det trusler .
De glemmer alle at de er total ansvarlig selv for sine handlinger.
Handelsrett!!! POLITI er ikke uten grunn skrivet i store bokstaver!!!

..

Barna har rettigheter🤣🤣🤣
Det er vel derfor mange barn i barnevernets varetekt blir narkomane, mistenkelige dødsfall, selvmord, setter fyr på mottak og så mye mere trist.
Hadde jeg hatt makt en dag, så hadde jeg lagt ned denne mannshiten. De har ødelagt familier i flere århundre og barn har blitt utsatt for voldtekt og misbruk av barnevernansatte. At noen vil jobbe i denne kriminelle nazi organisasjonen er meg helt uforståelig.
Selvfølgelig er det barn som trenger hjelp, men da undersøker en først om muligheter for omplassering i familie først og setter inn andre ressurser. Alt skal være prøvd før en faktisk fjerner barn helt. Har tre forskjellige situasjoner rundt meg om dagen og i alle de tre sakene så blir ikke barna hørt. Nå må jeg stoppe før jeg jumper inn i videoen å rister disse overformynderi folka i filler.
Lykke til med saken❤️

....
Møter opp slik med politi for en samtale?!
Skjønner de ikke hvor redde gutta kan bli?!
Syns jeg ser han ene politimannen til stadighet smiler. Syns han dette oppdraget er moro?

Hvem som helst ville reagert på et slik oppmøte som truer det kjæreste man har og jeg syns du holdt deg meget fattet med tanke på situasjonen.

Stå på, Svein Vidar! ❤️ Du er en god far og et godt menneske!

....
Så bra å se en som tør å stå på sitt menneskeverd. Godt at du deler. Jeg har i alle år tatt i mot statens goder. Dermed umyndiggjort meg selv. Så må en finne seg i alt som er og kan ikke kreve forandring. Jeg skammer meg over å være statsborger. Å være med på å akseptere så mye faenskap!

....
Riktig snakka til dem, dem får holde seg til lovverket . Jeg har sett noe av det tideligere og jeg sto da slik selv foran barnevernet og politi. Jeg hjalp den familien den gang. Unga dem var inne og dem prøvde å trenge seg inn. Vi sto mannsterke den gangen. Vi sa det er bare å prøve å sette beinet innafor trappa på utsiden. Da vil det bli et helvete. Dette vart sagt noen ganger til dem. Det har foregått mye ulovlig i fra barnevernet og politi på mange punktet gjennom åra.

....
I Norge er det opplæ­rings­plikt, ikke skoleplikt. Så lenge barn får opplæring som følger Norges lover for opplæringsplikten som på sin side er så svak at majoriteten av barna våre som avslutter 10års grunnskole med en totalt misvisende forståelse av hva det vil si å leve i samfunnet de er satt til å fungere i. Tannhjulet som systemet "staten" med etater som politiet, barnevernet og også NAV er liv redde for folk som viser selvstendighet og tar ansvar for at deres barn får en opplæring og en oppvekst de kan ta med seg av verdi videre i livet. Ta en tur for.eks på NAV å si: Takk for tilbudet, men jeg skal klare meg selv. Jeg trenger ikke deres hjelp. Da begynner de røde lysene å blinke på kontoret. De menneskene som jobber i disse etatene har en trang over å styre andre. De bryr ikke om lover, regler eller det viktigste av alt verdien av hvordan barna opplever deres metoder og meninger.
Attachments
Screenshot_20240329_194527_Facebook.jpg
Screenshot_20240329_194527_Facebook.jpg (1.01 MiB) Viewed 189 times
Screenshot_20240329_194506_Facebook.jpg
Screenshot_20240329_194506_Facebook.jpg (967.58 KiB) Viewed 189 times
Screenshot_20240329_194604_Facebook.jpg
Screenshot_20240329_194604_Facebook.jpg (866.73 KiB) Viewed 189 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply