REGJERINGEN - KLIMA - GEOENGINEERING - HANDLING - BIOFUEL CONTRAILS KONTROLL - MODERNE JETFUEL
Det hele starter i 2009 hvor en prosess fra tidligere år har startet med full hjernevasking av både verdens politikere og verdens befolkning. Hjernevaskingen har pågått helt siden Al Gore i 2006 slapp dokumentar filmen "An Inconvenient Truth". Jeg foreslår en refresh av filmen for å repetere de dystre spådommene.
Slik gikk det aldri, jorden hverken koker eller skal koke. I hvert fall ikke naturlig, men med menneskelige klima konstruksjoner kan det skje. Klimabløffen er blitt den største industrien i verden.
Det råeste er at den går så langt som at de som tror de gjør noe for å redde klima, gjør det stikk motsatte.
Det hele starter på den uforgelemmelige dagen 9/11-2001 hvor liksom Alquida terroristene skulle ha flydd et par fly inn i twin towers - World Trade Center i New York/USA. Etter dette ble alle fly i hele verden satt på bakken i 3 dager. Et par forskere fra Langley Research Center (NASA) studerte faktum, at her var det en sjelden mulighet med at de hadde ingen fly til å lage skyer i himmelen som normalt. Og det de fant ut av var at skyene fra flyene faktisk ikke hadde noen kjøleeffekt på jorden, men heller det motsatte. Se video!
Det er her det hele starter. For å ikke få skrivekrampe legger jeg ved et utklipp av vidoen som jeg legger ved i sin helhet.
Det som presenteres i videoen er ingen konspirasjon. Vi finner informasjon fra Regjeringens hjemmeside fra 2009.
https://www.regjeringen.no/no/dokumente ... ngineering
ICAO Colloquium on Aviation and Climate Change som har formet flybransjen til et våpen mot klima endringene. Det er rart at man skal øke innhold i jetfuel som resulterer i mere contrails, som igjen
oppvarmer jorden, i stedet for å kjøle den ned.
Det vi blir fortalt må altså settes på hodet, uansett hvor galt det høres ut, så kan man ikke hoppe over faktaene som presenteres i videoen ""
Videre så har vi Regjeringens dokument "Norges Offentlige Utredninger 2009-16". Her står det på side 116 under kapittel 10
"Med geoengineering kan temperaturstignin
gen begrenses selv om konsentrasjonen av CO2
ekvivalenter i atmosfæren fortsetter å øke. Geo
engineering har den fordel at det tilsynelatende er
billig, kanskje så billig at det kan svare seg for en
nasjon å gjennomføre geoengineering alene (se
Barrett, 2008 og Victor, 2008). Dermed kan man
komme i en situasjon hvor verden ikke lenger er
avhengig av å få til en internasjonal avtale om å
begrense utslippene for å unngå global oppvar
ming."
I dokumentet under kapittel 10 :
"Barrett S. (2008), "The incredible economics of
geoengineering", Environmental and Resource
Economics 39, p. 45-54."
Dette var i 2009, hvor langt tror du dette har kommet?
Vel de holder på for fult og det er det vi opplever hver eneste dag.
Arbeide James Lee har gjort med å kartlegge alt dette er helt fantastisk, det er ikke godt nytt, men nyhetssendingen er så bra at man vil se den flere ggr.
Jeg skulle ønske at flere våget å våkne til det politisk ukorrekte, stå frem og snakke mot det!
Det er meg da!
Her er hele video som kanskje er den viktigste for menneskeheten noensinne å se!
https://thehighwire.com/ark-videos/eye-on-the-sky/
DEL 1 - DEN POLITISKE AGENDADET HELE STARTET ....GEOENGINEERING
DET HELE STARTET ....GEOENGINEERING
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!