Viktig informasjon om hvordan bank og betalingskort kan tømmes uten at du vet det.

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Viktig informasjon om hvordan bank og betalingskort kan tømmes uten at du vet det.

Post by Red-Pill-Junkie »

Ganske dødt på forumet her nå, men for de smarte som har vett på å logge seg inn her og ikke bare henge på CIA-kontrollerte Facebook, så viser jeg nå til meget viktig informasjon. For det er nå fler eksempler på hvordan folk har fått tappet bank- og kreditkort via de nye kodefrie betalingsløsningene, selv om de fortsatt har kortet i lommeboka, i lomma eller i veska. Skremmende og dette går vel via radiofrekvenser (eller noe slikt?) og da finnes det jo uante muligheter å få tømt bankontoene sine, bare en passerer den rette kriminelle på gata.

Se denne korte videoen og bli skremt!!!
https://www.bitchute.com/video/9EFqiLPrSXwi/

Jeg husker jeg reagerte sterkt da disse idiotløsningene kom for noen år siden, hvor en ikke behøvde å bruke kode (altså såkalt tapping). Vel nå ser vi konsekvensene av folks hang til lettvinthet og bekvemmelighet og det er også snarveien rett inn i et dystopisk marerittsamfunn.

Hvorfor kom de med slike idiotløsninger som kodefrie betalinger? Vel jeg tror de beredet grunnen for biometriske løsninger. De (globalistene) vil etterhvert si at det er for farlig med kreditt og bankkort som betalingsløsninger og at at slike kort er for lett å hacke og de vil da komme med sine biometriske løsninger ansiktsgjenkjenninger og innopererte chip (mark of the beast 666), etc. Og dermed er slaveriet åpenlyst, for er ikke kredit-scoren god nok, vil en ikke kunne kjøpe hverken mat eller annet, slik som tilfellet allerede er for millioner av kinesere.

Min løsning er selvsagt å oppbevare alle slike kort i en liten metall-kortholder, som jeg har i lommeboka, sammen med kontantene. Den kortholderen kjøpte jeg for mange år siden i Sveits og dette var lenge før slike kodefrie betalingsløsninger var her. Dengangen syntes jeg det var greit å ha visittkort i den, nå ser jeg en mye viktigere oppgave for den og den benyttes nå til å sikre betalingskortene mine mot uønsket tapping.

Edit: Det er jo ikke bare det at en risikerer å få stjålet pengene sine, men en får jo stjålet identiteten sin også og det kan være starten på et langt helvete. Folk skal virkelig skremmes til å gå for ansiktsgjenkjenning, fingeravtrykk, chip etc.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Magne
Posts: 91
Joined: Sat May 14, 2022 11:02 pm

Re: Viktig informasjon om hvordan bank og betalingskort kan tømmes uten at du vet det.

Post by Magne »

Takk for info . ja alt som er lettvint er det en baktanke med , det er viktig å tenke på i denne verden . Ja syns også det er blitt dødt her , Men det skjedde føler jeg etter det ble forandring på siden der mye blir lagt ut på forsiden der det ikke lar seg kommentere .
Post Reply