Neste angrep på oss kommer visst i 2023...

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Neste angrep på oss kommer visst i 2023...

Post by Red-Pill-Junkie »

Det kjøres akkurat nå igang propaganda for neste steg i folkemordet, via et koordinert MSM i hele den vestlige verden.
Norske eksperter sier vaksineprodusenten Moderna sine funn i utviklingen av en ny kreftvaksine kan være et stort gjennombrudd.
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/me ... /15661162/

Vel, hvem er disse annonyme "ekspertene" som pressen alltid refererer til? De våkne stiller seg alltid det spørsmålet og i løpet av de siste tre årene har vi fått svaret også. Om de i det hele tatt eksisterer i form av kjøtt og blod, så har de solgt sjela si til høystbydene.

I den vestlige verden er nå MSM like koordinerte som da de slapp løs pandemi-bedraget sitt for over tre år siden. Denne gangen er det m-RNA-kreftvaksine som står på trappene.

Vel om ikke det samordnete propagandafremstøtet i det Blackrock og Vanguard eide main stream media skulle asvløre at her står den globalistiske NWO satan-culten bak, så bør ihvertfall det dødelige og invalidiserende resultatet av forrige m-RNA injeksjoner sende de røde flaggene til topps i flaggstengene.
Administrerende direktør i Moderna, Paul Burton, sier til den britiske avisen The Guardian, at han tror de vil kunne tilby en ny type kreftvaksine innen 2023.

– Vaksinen vil være svært effektiv, og den vil kunne redde hundretusener av liv, om ikke millioner, sier han.
Vel virkelig satanisme er ikke å knele foran en rød fremtoning med hestehover, hønn i panna og høygaffel. Satanisme er å snu alt opp ned og gjøre løgner til sannhet, svart til hvitt og 2+2 til 5. Så nei for det første er det ikke en vaksine, for det andre vil det ikke redde hundretusener av liv, det vil tvert imot ta livet av dem. For hva skjedde med forrige runde med m-RNA injeksjoner? Jo krefttilfellene eksploderte.

Jeg er ganske sikker på at alle de som hadde vett nok til å styre unna presset om å ta Certificate Of Vaccination ID (COVID)-dødsinjeksjonene, avslører disse nye giftinjeksjonene (som antagelig inneholder akkurat det samme som sist (kun etikettene er nok forandret)). Men hva med de som tross alt har overlevd noen dødsinjeksjoner? Vil de våkne og forstå at når MSM over hele den vestlige verden kjører slike samordnede propagandafremstøt, så er det en agenda bak?
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply