Det dystopiske samfunnet er

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Det dystopiske samfunnet er

Post by Red-Pill-Junkie »

på full fart inn kamuflert som bekvemmelighet og mange vil nok gå rett i fella uten å reflektere over hva de sier ja til.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/Llay ... b4de6e7c87
Fra og med tirsdag blir det enda enklere å bruke BankID-appen. For nå skal du kunne bruke ansiktsgjenkjenning og fingeravtrykk for å logge deg inn i en rekke systemer - uten å taste inn passord.

Det hevder BankID skal redusere tiden det tar å logge inn med BankID fra 30 sekunder med BankID på mobil til cirka 10 sekunder med ansikt, finger eller PIN-kode.
Å redusere tiden det tar å logge seg inn med 20 sekunder, er ihvertfall ikke noe som frister meg, da er faktisk ostebiten i musefella mer lokkende om jeg absolutt skal la meg narre i en felle.

Men jeg frykter den hjernevaskede "saueflokk", kommer til å hoppe rett i fella med begge beina, for går ikke allerede de fleste rundt med en såkalt "smart"-telefon? som selvsagt ikke er smart annet enn for de som ønsker å ta over styringen av verden.

Når vi verdens befolkning er så lette å lure til å ta i bruk løsninger som er utviklet for å overvåke oss og for å styre oss, så ser jeg lite håp. Da må dette dystopiske samfunnet gå sin gang for tilslutt å implodere. Vi kan se til Kina for å se hvor vi er på vei og nå er det bare 7 år igjen til 2030. Det ser desverre ut til at NWO vil lykkes, en kan bare se til pilotprosjektet i Oxford, hvor folk nå må ha tillatelse til å kjøre ut av sin 15. minutters sone. De sliter også med å få håndtverkere hjem til seg om noe skal fikses, da håndverkerne ikke får kjøre inn til dem og få håndtverkere gidder å bære x-antall verktøykasser, skruer og muttere etc. over lange avstander. Oslo er en C-40 by og en kan allerede se hvor langt de har kommet der. Når en velger å slette alle veier og bygge sykkelstier i en by som har meget kort sykkelsesong, ja da bør en skjønne tegninga. Uansett jeg kan antagelig skrike fra hustakene så mye jeg vil, få hører på meg likevel. :(
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply