EI OLDEMOR BLÅSER UT! BARNEVERNET I ULSTEINVIK RYDDER IKKE OPP..

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

EI OLDEMOR BLÅSER UT! BARNEVERNET I ULSTEINVIK RYDDER IKKE OPP..

Post by Sigve »

Tenker på Bv vi har her i Ulsteinvik 😢 Mafia og bandittar som burde blitt fengsla om lov hadde blitt praktisert av dei ansvarlege !
Screenshot_20230320-043132_Gallery.jpg
Screenshot_20230320-043132_Gallery.jpg (107.07 KiB) Viewed 153 times
Etter år med kjenskap til Bv og politikkere er det håreisende at ikkje nokon tek grep ! Så galt som desse som kallar seg vern oppfører seg mot foreldre og ei lita jente som bed om å få vær saman med sine er grusomt å ve vitne til !

Sitt kvar dag å ser på bilete av henne å gret , då eg veit ho vil på besøk til sine 😢

Kor langt skal dette gå og kor lenge skal Aina Opsvik få halde på med ugjerningane sine ? Kor lenge her Ordfører Engh er du villig til å støtte lovbrudd mot innbyggere ? Kor lenge er du villig til å pine eit lite barn med likgyldihet ?

Eg har ikkje ord eller tiltru til deg slik du trosser lov 😢 Du kan representere kva fanden parti du vil , men lov skal føllast ! Ulstein må ha dei mest kriminelle ledere og kommunestyret ein veit om 😡

Men kva gjer ein ikkje for å bli populær blant eliten og gir blaffen i småfolket ? Kven er det som skal vernast om ikkje det er borna ?

Ei utblåsing av meg Oldemor som har sett og høyrt på faenskapen lenge nok 😡
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply