Her kan dere høre hvordan barnevernet møter sine ofre. Autentisk opptak, systematisert for direkte streaming:

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Her kan dere høre hvordan barnevernet møter sine ofre. Autentisk opptak, systematisert for direkte streaming:

Post by Sigve »

SE HER!
Her kan dere høre hvordan barnevernet møter sine ofre. Autentisk opptak, systematisert for direkte streaming: http://mobilcrane.com/standard.asp?case ... kkelid=500

Inneholder komplett opptak fra første og eneste møte med Lister Barnevern den dagen de tok vår sønn ved bruk av en falsk påstand de selv hadde bidratt å produsere.

At de sto bak en rekke løyner kom selvsagt ikke frem før lenge etterpå. Se også: http://mobilcrane.com/standard.asp?case ... kkelid=510
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Her kan dere høre hvordan barnevernet møter sine ofre. Autentisk opptak, systematisert for direkte streaming:

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Mon Mar 20, 2023 12:01 am hvordan barnevernet møter sine ofre.
Har hørt på endel av dette og ofre er tydeligvis helt rett betegnelse ja. Dette er jo en ikke sak, så hva ligger bak? Jeg vil tro dette dreier seg om endel såkalte fagfolk som har behov for å produsere "saker" for å rettferdiggjøre sin egen eksistens og størrelsen på lønnsslippene sine. I tillegg til at det har vært tydelige i lang tid, ihvertfall siden siste halvdel av -70 tallet at staten kjører på (via fler kanaler som, familie økonomi, skattepolitikk, "kvinnefrigjøring" skole, barnehager, etc, etc.), for å splitte opp familien som bærebjelken i samfunnet og at det offentlige skal ta over ansvaret og opplæringen av barna, slik at de kan inndoktrineres til den "rette" tro. Dette er helt i tråd med hvordan kommunisme og nazisme farer frem for å oppdra barn i den rette tro. Vel det er nå slik jeg ser på dette.

Globalistene som jo er de som står bak og trekker i trådene og setter opp en haug av nyttige idioter til å utføre deres agendaer, er livredde for familier og at barna da skal få lov å utvikle noe som ligner på selvstendig tenkning og selvstendighet. Individualister er vanskelig å styre og la seg lede som en saueflokk.

Det er viktig at foreldre er klar over at det ikke er skoleplikt i Norge, kun opplæringsplikt. Å holde barn vekk fra barnehager og skoler og drive hjemmeundervisning er fullt lovlig. Det var for jævelig å høre på at voksne folk skal sitte og måtte forsvare seg overfor slike anklager fra disse jentungene, som har gått x-antall år på hjernevaskinstitusjoner og tydelig ikke har spesielt mye aktivitet mellom øra, hverken i form av kunnskap eller selvstendig vurderingsevne.

Noe annet hadde det selvsagt vært om ungen ved gjentatte tilfeller møtte opp forslått med sår og blåmerker på skolen og i tillegg hevdet at det var foreldrene som gjorde det, da måtte det undersøkes om dette var fra naturlig lek eller om det var noe hold i anklagene. Vel jeg begynner å skjønne hvorfor foreldre i dag pakker inn barna sine i bobleplast, for dette er jo galskap og antagelig villet galskap fra det offentlige, de vil med alle midler forhindre at barn vokser opp som selvstendige og undersøkende individer. Om disse unge fag-hønene hadde levd dengang min generasjon var barn, ville de vel krepert av sjokk om de hadde sett det antall av blåmerker, skrubbsår, kuttskader fra kniv, etc. og av og til knekte armer og bein som vi hadde da vi vokste opp.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply