Det ble derfor besluttet å følge opp med forskning på 5G knyttet til utrullingen av 5G kontra hvor det ikke var utrullet

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Det ble derfor besluttet å følge opp med forskning på 5G knyttet til utrullingen av 5G kontra hvor det ikke var utrullet

Post by Sigve »

Hei! Jeg har nettopp startet innsamlingen «Politianmeldelse Del 2; Forskning på mulig kobling til 5G utbyggingen fra 2020 og frem til 2023. » på Spleis. For at den skal lykkes trenger jeg litt hjelp av deg. Kan du hjelpe meg å dele innsamlingen?
spleis.no/ab2023del2

SE VEDLAGTE TABELL OVER STATISTISK BILDE.
DET SKAL NÅ SPLITTES OPP i 7 ulike grupper, per halvår fra for 5G utrulling;
1.2020, 2.2020, 1.2021. , 2.2021., 1.2022, 2.2022 og "IKKE før 2023.

Jobben gjøres i samarbeid med en av norges fremste eksperter på EMF Stråling.

Jeg håper Dere ser verdien av å få forsket på dette for å få stillet sterke hypoteser på den største økningen dødeligheten i Norgeshistorien siden "svartedauden".

Takker for bidrag og delinger på mail og fra sosiale medier. Saken ligger på min side og på en del grupper.

mvh
Anders Brunstad
I forbindelse med forskning på Antatte økt dødelighet pga C-19 "vaksiner", så dukket det opp at det var en markant forskjell på dødeligheten i de deler av landet som hadde fått 5G i 2020,2021 og 2022, kontra de som ikke skulle få 5G før i 2023.

Det ble derfor besluttet å følge opp med forskning på 5G knyttet til utrullingen av 5G kontra hvor det ikke var utrullet.

Det er etablert kontakt med spesialister på områder som skal kvalitetssikre arbeidet med å finne ut av hva som kan skyldes 5G og hva som ser ut til å kobles til "vaksinene".

Det skal jobbes intenst med dette prosjektet frem til påske, og presenteres for en gruppe om 8-10 dager. Derfor settes det en kort frist for denne aksjonen.

Resultatet blir å koble til det arbeidet som allerede er gjort og så samle trådene i en samlet forklaring eller sterke hypoteser på hva som muligens er årsaken til en historisk økt dødelighet ikke bare i Norge, men i svært mange land som samtidig har rullet ut 5G og gjennomført en gigantisk medisinsk eksperiment med mRNA gen baserte injeksjoner som inneholder flere toksiske stoffer som mRNA, LNP og grafen. Og muligens en kobling fra 5G til grafen oksid som en mulig trigger.


Løftet.

Det skal jobbes intenst i en sluttfase for å finne sterke hypoteser på økt dødelighet koblet til 5G i samarbeid med ledende kompetente norske og utenlandske fagpersoner. Man starter med åpent sinn, og hardt analytisk arbeid. Det forventes et gjennombrudd.


Https://spleis.no/ab2023del2
Attachments
Screenshot_20230319_183208_Gmail.jpg
Screenshot_20230319_183208_Gmail.jpg (685.08 KiB) Viewed 35 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply