MERKELIGE BIVIRKNINGER FOR UVAKSINERTE ..

Post Reply
Sigve
Posts: 3470
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

MERKELIGE BIVIRKNINGER FOR UVAKSINERTE ..

Post by Sigve »

Bivikninger av å IKKE ha tatt sprøyten:

- Mistet 90% av alle venner.

- Mistet kontakt med mange familiemedlemmer.

- Fått munnkurv om å snakke om sprøytene i familieselskapene. Langt færre invitasjoner nå.

- Kan ikke lenger holde vanlige samtaler med sprøytede. De unngår meg og vil ikke ha øyekontakt.

- Stoler ikke på egen familiemedlemmer som er leger og annen pharma pushers.

- Stoler kun på usprøytet helsepersonnel, lærere og andre som ikke tilhører woke-kulturen.

- Stoler ikke på myndigheter, staten, TV, eller media.

- Allergisk mot helsevesenet og alle ‘medisiner’ som er syntestiske.

- Blir fysisk kvalm av synet på sprøyteflasken

- Blitt totalt antivaxxx xxer (var ikke det før)

- Fått større tillit til det som er utviklet fra naturen.

- Blitt mer bevisst på kroppen min og dens egentlige behov.

- Fått større tillit til mitt indre liv.

- Fått mer tid til å meditere, lese og ha kontakt med naturen.

- Fått mange nye venner som jeg kjenner en dyp resonans med.

- Bryr meg ikke om hva andre mener om meg - går ikke inn på meg.

- Sterkere og mer direkte i min kommunikasjon. Kaller en spade for en spade.

- Mer selektiv om hvem som får min fokus og hvem jeg bruker tid sammen med.

(kopiert men justert til min opplevelse)
Attachments
FB_IMG_1678226204296.jpg
FB_IMG_1678226204296.jpg (98.06 KiB) Viewed 47 times
FB_IMG_1678611072838.jpg
FB_IMG_1678611072838.jpg (56.56 KiB) Viewed 47 times
FB_IMG_1678611320079.jpg
FB_IMG_1678611320079.jpg (41.55 KiB) Viewed 47 times
FB_IMG_1678611313683.jpg
FB_IMG_1678611313683.jpg (71.87 KiB) Viewed 47 times
Screenshot_20230312-100753_Facebook.jpg
Screenshot_20230312-100753_Facebook.jpg (102.75 KiB) Viewed 47 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Magne
Posts: 91
Joined: Sat May 14, 2022 11:02 pm

Re: MERKELIGE BIVIRKNINGER FOR UVAKSINERTE ..

Post by Magne »

ja det er så sant så sant. Er det noen som forresten vett hvordan det går med grand jury? hørt lite fra den fronten i det siste.
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: MERKELIGE BIVIRKNINGER FOR UVAKSINERTE ..

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm Bivikninger av å IKKE ha tatt sprøyten:
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Mistet 90% av alle venner.
Ja, her også, selv om de forsvant tidligere i økende antall ettersom jeg våknet opp og dengang var på FB og delte.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Mistet kontakt med mange familiemedlemmer.
Nja, hadde ikke så mange igjen i live da satanistene dro igang plandemien sin. De få nære jeg har hørte på meg, men har mistet kontakt med de lenger ut. Men får ta endel av skylda for det selv, jeg er ikke så veldig sosial av meg og trives best i eget selskap, så den kontakten var allerede mistet.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Fått munnkurv om å snakke om sprøytene i familieselskapene. Langt færre invitasjoner nå.
Få familieselskaper som er aktuelle.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Kan ikke lenger holde vanlige samtaler med sprøytede. De unngår meg og vil ikke ha øyekontakt.
Jeg styrer stort sett unna alt av injiserte mennesker og har kun overfladisk samtale på god avstand når jeg må.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Stoler ikke på egen familiemedlemmer som er leger og annen pharma pushers.
Jeg stoler ikke på noen som fronter folkemordet og om de ikke selv skjønner hva de fronter er ingen unnskyldning. Det er vår alles plikt som mennesker å oppdatere oss og ikke sose rundt som zombier, når det gjelder leger er det ansvaret mye større også. Desverre til høyere utdannelse til mer hjernevasket og naive, er min erfaring.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Stoler kun på usprøytet helsepersonnel, lærere og andre som ikke tilhører woke-kulturen.
Jepp, selv om jeg i utgangspunktet ikke lenger stoler på noen som helst, jeg må alltid nå faktasjekke det jeg hører.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Stoler ikke på myndigheter, staten, TV, eller media.
Nei, det er helt sikkert. Det eneste en kan stole på når det gjelder de der, er at de som regel alltid lyver og slik sett kan en anta at sannheten alltid er stikk motsatt av hva de hevder.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Allergisk mot helsevesenet og alle ‘medisiner’ som er syntestiske.
Ja. Men med et par unntak.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Blir fysisk kvalm av synet på sprøyteflasken
ja, selv om jeg kun har sett dem på bilder
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Blitt totalt antivaxxx xxer (var ikke det før)
Samme her, men det var den foregående plandemien den såkalte svineinfluensaen og pandemix, som gjorde at jeg dengang ble totalt antivax. Tidligere var jeg ikke det, selv om jeg heldigvis ikke har så mange giftinjeksjoner innabords og som alle på min alder har jeg hatt alt av barnesykdommer på naturlig måte og dermed fått mye naturlig immunitet.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Fått større tillit til det som er utviklet fra naturen.
Ja, kunne være skeptisk til virkning av det tidligere i livet og fort bare tenkt placebo, men har satt meg mer inn i ting nå.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Blitt mer bevisst på kroppen min og dens egentlige behov.
Absolutt.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Fått større tillit til mitt indre liv.
Ja, her har den største forandringen skjedd hos meg, men det har vært en gradvis utvikling og forståelse over mange år. Å lytte innover og ta "magefølelsen" meget alvorlig har reddet meg ut av mye. Rett og slett stole på hva mitt indre forteller meg.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Fått mer tid til å meditere, lese og ha kontakt med naturen.
Ja, absolutt.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Fått mange nye venner som jeg kjenner en dyp resonans med.
Jepp.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Bryr meg ikke om hva andre mener om meg - går ikke inn på meg.
Nemlig, kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener om meg og jeg trenger ingen bekreftelse fra andre. Jeg har slik sett blitt tryggere på meg selv og mine egne vurderinger.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Sterkere og mer direkte i min kommunikasjon. Kaller en spade for en spade.
Jepp.
Sigve wrote: Tue Mar 14, 2023 8:00 pm - Mer selektiv om hvem som får min fokus og hvem jeg bruker tid sammen med.
Jepp.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: MERKELIGE BIVIRKNINGER FOR UVAKSINERTE ..

Post by Red-Pill-Junkie »

Magne wrote: Tue Mar 14, 2023 8:24 pm Er det noen som forresten vett hvordan det går med grand jury? hørt lite fra den fronten i det siste.
Har ikke hørt noe.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply