KATASTROFEN I OHIO, TRUMP JOBBER NÅ FOR DET AMERIKANSKE FOLK.. OHIO, "TSJERNOBYL KATASTROFE" KJEMIKALIER PÅ AVVEIER ..

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

KATASTROFEN I OHIO, TRUMP JOBBER NÅ FOR DET AMERIKANSKE FOLK.. OHIO, "TSJERNOBYL KATASTROFE" KJEMIKALIER PÅ AVVEIER ..

Post by Sigve »

KATASTROFEN PÅ NIVÅ MED TSJERNOBYL...KANSKJE VÆRRE:
5
5
Screenshot_20230224_173539_Facebook.jpg (686.23 KiB) Viewed 168 times
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6563507880


Donald J Trump stiller opp for folket i Ohio.

Den amerikanske regjeringen er mer opptatt med Ukraina, og mens de diskuterer Zelenskeys krav om mer våpen, tanks, fly og penger etc, så jobber Trump i bakgrunnen konkret for å hjelpe amerikanere som lider.

I Ohio, der mange tusen fisk fra ulike arter døde av forurenset vann etter den katastrofale tog-ulykken, og der mange dyr og mennesker er blitt syke, så sørger Trump for frakt til byen av tonnevis av drikkevann på flasker i mange lastebiler til menneskene der.

Håper folk får øynene opp mer og mer for hvilken person USAs 45 president Donald J Trump er.

Mange mennesker har dessverre latt seg dupere av halvsannheter, forvregninger og løgner i mainstreammedia, og sitter tilbake med et helt feil bilde av Trump i sitt hode. De tror faktisk at han er en dårlig person.

For mange mennesker virker mainstreammedia som et nærmest ubotelig virus.
Har de først blitt smittet av tanken om at de kan stole på at de får servert sannheten fra aviser og TV, og at det ikke kan finnes en bakomliggende agenda som styrer informasjonen, så sitter de fast som i en enorm hengemyr av forutinntatthet og fordommer.

Den eneste medisin som hjelper da er at de igjen og igjen får serumet som kan gjøre hjernen deres frisk igjen, nemlig informasjon fra alternativ media, og andre mennesker, om den sanne versjonen av det som pågår i verden til det går opp for dem at de stadig vekk føres bak lyset av upålitelig hovedstrømsmedia, og begynner å tenke selv.
Kan man håpe på det?

"Exclusive: Donald Trump Delivers Truckloads of Water to East Palestine After Train Derailment

EAST PALESTINE, Ohio — Former President Donald Trump visited East Palestine on Wednesday, where he delivered truckloads of bottled water following a train derailment earlier this month that left the small town in disarray.

“President Trump is meeting with the citizens of East Palestine, and he will never forget them and what they are going through.
Contrast that with Biden and the federal government, who have failed them from the beginning,” Trump spokesperson Steven Cheung told Breitbart News.

John Rourke, the CEO of Blue Line Moving, which transported the pallets of water to East Palestine, told Breitbart News the company moved 13 pallets of water, which comes to over 14,000 bottles for the small town.

“Joe Biden/Pete Buttigieg stay away! The real President is here taking care of American Citizens. Make sure those Ukrainian pensions are take care of,” Rourke told Breitbart News.

Both President Joe Biden and U.S. Secretary of Transportation Pete Buttigieg have yet to visit East Palestine, despite the train disaster having occurred nearly three weeks ago.

On February 3, a train operated by Norfolk Southern was carrying chemicals — including vinyl chloride, a highly volatile colorless gas — when it derailed, spilling the chemicals, and sparking a fire, which sent thick billowing smoke into the sky.

Cleanup crews ended up igniting five train cars to get rid of toxic chemicals in a controlled environment, which created a menacing plume of thick smoke that resembled a mushroom cloud. Images of the controlled detonation were later circulated on social media, sparking concerns around the nation.

The incident resulted in about half of the town’s population being ordered to evacuate. While residents have since been told they are allowed to return to their homes, many are still concerned and want answers — but Biden and Buttigieg are nowhere to be found."

https://www.breitbart.com/politics/2023 ... erailment/

Har du ikke hørt om katastrofen, kan du se her.
Det har vært veldig mye omtalt, men dysset ned av mainstreammedia.
Du kan lese om det her:
https://www.facebook.com/malvind.borres ... kaGXaWADkl

......
USA HAR FÅTT SITT CHERNOBYL

Giftskyen har spredt seg over store områder fra episenteret i Ohio over i delstaten Pennsylvania. Områdene vil antagelig være forgiftet i generasjoner. Innbyggerne er syke med hodepine, utslett, pusteproblemer, alle symptomer på alvorlig forgiftning. Redselen gjør at de hverken dusjer eller tør drikke vann. De frykter langtidsvirkningene og faren for kreft.

De mangler penger, mat og har ingen steder å reise. Fisken flyter død i Ohio-elven mens hus- og kjæledyr blir syke og dør. Myndighetene bryr seg ikke. Ingen tar ansvar. I byen Monaca i Pennsylvania er fortvilelsen og sinne så stort at i en høring spør de om Biden hater dem, for hvor er presidenten? Hjelpen de trenger så sårt kommer ikke! Er dette straffen for at de stemte på Trump? Det er her sliterne bor, industriarbeideren, arbeiderklassen og de som ofret seg og barna sine på slagmarken i krigene som beriket korrupte politikere, fylte lommene til våpenindustrien og finansakrobatene. Nå er de glemt og overlatt til seg selv. I tre uker har MSM vært tause.

Så dukket Trump opp med hjelpesendinger.



.....

I USA's grunnlov finnes det en lov som sier at hvis landområder blir veldig forurenset og kan være til skade for befolkningen kan staten ekspropriere eiendommen.
Når redningsmannskaper kom til ulykkesstedet visste de at toget fraktet farlige kjemikalier. Men de visste ikke hvilken av vognene. Derfor begynte de å skyte hull i tankene for å sette i gang enda større katastrofe......

......
John Fredricks sine refleksjoner om katastrofen og lidelsene blandt folk i områdene som er rammet ligger i kommentarfeltet. Intervjuet bør ses. Kom med relevante tilleggsopplysninger.
John Fredericks visits East Palestine
https://rumble.com/v2ap03m-john-frederi ... stine.html


.....

To clarify:
The crew that died in the plane crash outside of Clinton airport was headed to the Bedford explosion in Ohio but this company is also connected to East Palestine via Norfolk Southern as a private contractor.

Norfolk Southern was attempting to persuade Ohio Residents to waive their legal right in the aftermath of the train crash...

Sauce:
https://kanekoa.substack.com/p/east-pal ... est-relies

.......

Kriminelt tilfeldig at 5 vitenskapsmenn i kjemi som skulle til Ohio for å granske miljøkonsekvensene av katastrofen nå døde (eller ble eliminert om du vil) i en flykrasj.
Selvsagt blir de som stiller spørsmål til "ulykken" stemplet som høyre-ekstreme konspirasjonsteoretikere av MSM.
16
16
FB_IMG_1677257214674.jpg (80.3 KiB) Viewed 161 times
The plane crash that happened right outside of the Bill and HIllary Clinton National Airport was headed directly to Ohio where Trump currently is... Wtf?
https://abcnews.go.com/US/5-killed-twin ... d=97387086


...
Attachments
1
1
Screenshot_20230224_173521_Facebook.jpg (652.25 KiB) Viewed 168 times
2
2
Screenshot_20230224_173525_Facebook.jpg (530.68 KiB) Viewed 168 times
3
3
Screenshot_20230224_173532_Facebook.jpg (475.11 KiB) Viewed 168 times
4
4
Screenshot_20230224_173536_Facebook.jpg (762.88 KiB) Viewed 168 times
6
6
Screenshot_20230224_173542_Facebook.jpg (648.69 KiB) Viewed 168 times
7
7
Screenshot_20230224_173550_Facebook.jpg (706.96 KiB) Viewed 168 times
8
8
Screenshot_20230224_173604_Facebook.jpg (555.62 KiB) Viewed 168 times
9
9
Screenshot_20230224_173611_Facebook.jpg (774.21 KiB) Viewed 168 times
10
10
Screenshot_20230224_173619_Facebook.jpg (664.05 KiB) Viewed 168 times
11
11
Screenshot_20230224_173621_Facebook.jpg (687.74 KiB) Viewed 168 times
12
12
Screenshot_20230224_173625_Facebook.jpg (567.8 KiB) Viewed 168 times
13
13
Screenshot_20230224_173647_Facebook.jpg (595 KiB) Viewed 168 times
14
14
FB_IMG_1677150339715.jpg (70.66 KiB) Viewed 219 times
15
15
FB_IMG_1677161580004.jpg (58.47 KiB) Viewed 219 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: TRUMP JOBBER FOR DET AMERIKANSKE FOLK..

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Thu Feb 23, 2023 3:09 pm I Ohio, der mange tusen fisk fra ulike arter døde av forurenset vann etter den katastrofale tog-ulykken, og der mange dyr og mennesker er blitt syke, så sørger Trump for frakt til byen av tonnevis av drikkevann på flasker i mange lastebiler til menneskene der.

Håper folk får øynene opp mer og mer for hvilken person USAs 45 president Donald J Trump er.
Globalistenes smarteste trekk var å innsette (ja det er ikke reelle valg, de innsetter den de vil og resten er skuespill) Trump. Fullstendig kontrollert opposisjon og hans største bragd var at han forhindret store protester fra folket, fordi det var han som kom med angrep på second amendment, innførte lockdowns, innførte dødsinjeksjonene, etc. etc. Han pasifiserte hele opposisjonen og uten Trump ville ikke dette tyranniet de innfører ha lyktes i USA. Fyren lurer fortsatt mange såkalte oppegående trill rundt desverre. Jeg begynner etterhvert å miste troen på at vi folket, går seirende ut av dette, når så mange fortsatt har tillit til Trump, Q-annon og Hvite hatter. De har tydeligvis aldri hørt om "Operation trust" under den russiske revolusjonen.

Nei det var ingen tilfeldig "ulykke" i Ohio, det var en bevisst "falsk flagg" utført av deep state og med påfølgende bevisst giftspredning. Jeg har for ikke lenge siden postet en tråd her på forumet hvor jeg viser til filmen og postet link, som kom for akkurat ett år siden. Den heter White noise og maken til predictive programming skal en lete lenge etter. Det handler om en tog"ulykke" i Ohio og påfølgende giftspredning. Ja mange av de skuespillerne som ble evakuert i filmen, ble nå evakuert i virkeligheten. Filmen er spekkfull av latterliggjøring av saueflokken, bl.a hvordan de forgifter maten i supermarkedene og hvor blinde og naive folk er. Det verste er at de fleste ikke skjønner hvor proppfull av predictive programming og latterliggjøring av folket denne filmen er.

Så nei det kommer ingen å redder oss, hverken Trump eller andre. Det finnes kun en vei til seier for folket i hele den vestlige verden og etterhvert hele verden og det er at mange nok nekter å føye seg og bare overser de skalte myndighetene, nekter å utføre hva de blir beordret til. Nekter å slutte å bruke kontanter, kaster tåtesmukken (smart-telefonen), nekter å la seg lede til slakterbenken. Så nei jeg mister mer og mer trua på at vi unngår NWO og tyranniet, når jeg leser slik hyllest av Clinton og Epstein vennen Trump som faktisk er globalistenes sterkeste våpen. Jeg lot meg også lure i 2016, men det var da, før jeg gjennomskuet at han faktisk er et sterkere våpen for globalistenes verdensherredømme, enn Biden og Demokratene noengang blir. Det sitter fortsatt folk arrestert og blir torturert etter 6/1, fordi de lot seg lure av den gjøken Trump og møtte opp og demonstrerte, kanskje han kunne ta med noen vannflasker til dem, hvis han har tid til å rive seg vekk fra golfbanene sine en stund.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Magne
Posts: 91
Joined: Sat May 14, 2022 11:02 pm

Re: TRUMP JOBBER FOR DET AMERIKANSKE FOLK..

Post by Magne »

Jeg tror heller ikke vi kan stole på trump. jeg hadde sans for han for inntil et år siden,Men nå har jeg skiftet mening om det. ja han var med på å rulle ut vaksinen . noe mener han ble lurt inn i det . MEN da burde han for lenge siden stått fram og forklart hva faenskap han har blitt lurt inn i . Nei det er ingen i det politiske USA som er til å stole på. Det må rives i fillebiter å få til et folkestyre , noe hele verden trenger .
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: TRUMP JOBBER FOR DET AMERIKANSKE FOLK..

Post by Red-Pill-Junkie »

Magne wrote: Thu Feb 23, 2023 7:38 pm Jeg tror heller ikke vi kan stole på trump.
Nei fyren er totalt kontrollert opposisjon og han er et mye sterkere våpen for NWO-globalistene enn demokratenes Biden noengang kan bli. De fleste bortsett fra de helt hjernevaska fjolsa ser at Biden er en senil forbryter og det han foreslår risikerer å bli møtt av massiv motstand. Trump derimot unngår massive mot-demonstrasjoner, fordi folk har blitt lurt av hva han sier og ikke ser hva han gjør og tror han skal hjelpe dem mot globalistene. Det er farlig og det har passifisert en effektiv motstandsbevegelse i mange år.

Når det gjelder den Ohio togavsporingen de iverksatte med påfølgende kjemikaliespredning, kan det vise seg at nettopp kjemikaliespredningen kan være en psyop i psyop'en. Hør hva Dr. Lee Merritt sier om den saken:
https://sageofquayblog.blogspot.com/202 ... -you.html

Jeg sitter fortsatt litt på gjerdet og har ikke falt ned på noen konklusjon enda, men om hun har rett, så faller noen puslespillbrikker på plass. For å skremme Ohio's befolkning på samme måte med dette som verden ble skremt av covid-fantasien, vil kunne gjøre at folk får panikk og selger sine eiendommer for slikk og ingenting og globalistene står garantert klare til å tuske til seg eiendommene, verdiene og forretningene deres. Dessuten at Trump nå ser sitt snitt til å forsøke å gi inntrykk av at han står på det amerikanske folkets side, ved å gi dem noen vannflasker, bygger igjen tillit hos alle de som fortsatt ikke har gjennomskuet han og blir bedradt av han.

Om de igjen bestemmer seg for å innsette Trump som president, vil han omtrent ikke møte motstand og han kommer til å få fjernet både våpenrettigheter og mye annet som Biden og demokratene aldri kunne fått gjennomført uten enorme motdemonstrasjoner. Fyren er det våpenet som virkelig kan vinne kampen for globalistene, nettopp fordi så mange har latt seg lure av han. Jeg selv også trodde på han til å begynne med og så han som en redningsmann for verden. Mer feil kunne jeg ikke ta, han er globalistenes absolutt sterkeste våpen.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply