PUTIN STILLER DE VIKTIGE SPØRSMÅLENE: 1. Er det noen sanksjoner mot ISRAEL for drap og ødeleggelse av uskyldige palestin

Post Reply
Sigve
Posts: 3475
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

PUTIN STILLER DE VIKTIGE SPØRSMÅLENE: 1. Er det noen sanksjoner mot ISRAEL for drap og ødeleggelse av uskyldige palestin

Post by Sigve »

PUTIN STILLER DE VIKTIGE SPØRSMÅLENE:
1. Er det noen sanksjoner mot ISRAEL for drap og ødeleggelse av uskyldige palestinske kvinner og barn?
2. Er det noen sanksjoner mot AMERIKA for å drepe og ødelegge liv til uskyldige kvinner og barn i Irak, Syria, Afghanistan, Cuba, Vietnam, og til og med stjele deres diamanter og gull?
3. Var det noen sanksjoner mot AMERIKA/FRANKRIKE på grunn av drapet på Muammar Gaddaf og ødeleggelsen av Libya?
4. Har det noen gang vært en amerikansk/NATO-soldat som noen gang har blitt straffet for å ha voldtatt og torturert uskyldige kvinner/barn fra alle de nevnte landene?
5. Er det sanksjoner mot FRANKRIKE for å forårsake krise og uro i flere afrikanske land? Dette er veldig krigsforbrytelser Amerika og NATO bør straffes.
Kanskje det er på tide at vi forstår at NATO, USA og alle deres allierte er vår tids farligste ondskap. Så vi må endre maktbalansen i verden og sikre at alle har like rettigheter og stoppe undertrykkerne.

......
Jan Myhrehagen NATO og USA har alltid sluppet unna absolutt alt av kritikk. NATO - Jens var liksom passifistisk innstilt og nei til krig. Til han selv satt i sjefsstolen. Han får jo aldri nok krig. Jeg tror ikke på fremstillingen media gir av Israel - Palestina situasjonen. Det var i grunnen én av grunnene til at jeg ble kritisk til media. Senere også på grunn av hvor lite media engasjerer seg i norsk korrupsjon (Eva Joly sier jo mye om at Norge er blant de verste..). Så medienes smale dekning av hva som foregår i barnevernet, pedofili og angrepsvoldtekter.
Med mange bøker krigslitteratur fra 2.verdenskrig, ble rettssaker etter krigen ivrig lest. Det såkalte "rettssoppgjøret", som er en eneste tragisk vits. En vits i sin fremstilling som noe rettferdig, en tragedie for de det gjaldt. Så ble det mediehistorie og noen bøker fra mediene selv, med deres egen historie som jo bekrefter en del av påstandene, uten at de kanskje egentlig hadde det til hensikt. Påstander fra kritikere. Alt blir ikke bekreftet, men deres politiske agenda blir bekreftet, ved at røde styrer tok over blå aviser etc.
Korona er en historie for seg selv, om korrupsjon og mediasirkus av dimensjoner.
Putin stiller viktige spm.om mye. Ang.Israel har Russland mye antisemittisk historie bak seg og profetisk skal de lede an mot Israel i fremtiden. Det betyr ikke at de gjør ALT galt i nåtid. Leste for to dager siden, om Russland som støttet Israel i starten, i håp om at de kommunistiske nybyggere skulle påvirke til en kommunistisk flertallspolitikk. Slik gikk det ikke. Da snudde Russland om. De stod for en politikk om ikke å støtte Israel (offisielt), ikke selge våpen, men samtidig visste de godt at russiske granatepler ble videresolgt til Israel på svartemarkedet via naboland, og forhindret aldri dette. Krig er komplekst, og kompleksitet forekommer sjeldent i norske medias "analyser". Putin avslørte laboratoriene i Ukraina, og skal ha reddet mange barn og voksne fra sex trafficcing. Sex tradficcing er noe nordmenn fordømmer "i ord", men ikke i gjerning. Nordmenn er svært delaktig på verdensmarkedet, til grooming og overgrep. Så hvorfor skal jeg/ vi i dét tema tro på nordmenn/ norske medier/ norske politikere? Vi (noen av oss) ser hvordan norske politikere blir dekket over. Vi ser hvordan ofrene blir behandlet i "rettssvesenet". Vi ser hvordan varslere blir forfulgt - i "rettsstaten" Norge. Hvordan samtlige politikere fusker til seg urettmessige goder. Null konsekvenser!
Putin ser WEF, EU, FN, WHO og hvordan PRIDEbevegelsen jobber for å ødelegge samfunnspillaren familien. Alle som står opp i mot dette, blir kritisert av norske journalister. Atter en tematikk norske journalister har NULL evne til å stille kritiske spørsmål = forutbestemt politikk = tystnede "journalister".

......
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: PUTIN STILLER DE VIKTIGE SPØRSMÅLENE: 1. Er det noen sanksjoner mot ISRAEL for drap og ødeleggelse av uskyldige pale

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Mon Feb 06, 2023 1:11 pm Jeg tror ikke på fremstillingen media gir av Israel - Palestina situasjonen. Det var i grunnen én av grunnene til at jeg ble kritisk til media. Senere også på grunn av hvor lite media engasjerer seg i norsk korrupsjon (Eva Joly sier jo mye om at Norge er blant de verste..). Så medienes smale dekning av hva som foregår i barnevernet, pedofili og angrepsvoldtekter.
Med mange bøker krigslitteratur fra 2.verdenskrig, ble rettssaker etter krigen ivrig lest. Det såkalte "rettssoppgjøret", som er en eneste tragisk vits. En vits i sin fremstilling som noe rettferdig, en tragedie for de det gjaldt.
(min utheving i sitatet)

Nei, hvor mange har f.eks. lært på skolen eller kjenner til General Eisenhowers dødsleire etter krigen?

https://www.paulcraigroberts.org/2020/0 ... ath-camps/

Image
World War II is often referred to as the “Good War,” a morally clear-cut conflict between good and evil.1 The “Good War” is also claimed to have led to a good peace. After a period of adjustment, the United States generously adopted the Marshall Plan and put Germany back on her feet. Germany with the help of the Allies soon became a prosperous democracy which took her place among the family of good nations.

The above misleading description does not reflect the horrific treatment of Germans after the end of the Second World War.
On July 27, 1929, the Allies extended the Protective Regulations of the Geneva Convention for Wounded Soldiers to include prisoners of war (POWs). These regulations state: “All accommodations should be equal to the standard of their troops. The Red Cross supervises. After the end of the hostilities the POWs should be released immediately.” On March 10, 1945, Dwight Eisenhower, the Supreme Allied Commander of the Allied Expeditionary Force, disregarded these regulations by classifying German prisoners captured on German territory as “Disarmed Enemy Forces” (DEFs). The German prisoners were therefore at the mercy of the Allies and were not protected by international law.2

The Western Allies deliberately murdered approximately 1 million disarmed German POWs by means of starvation, exposure, and illness. This Allied atrocity was first publicly exposed in 1989
Hvor mange visste eller vet om dette? Jeg gjorde det ikke før for etpar år siden, det var ikke akkurat inkludert i historieundervisningen. Jeg visste om grusomhetene som ble begått mot tyske sivile og alle voldtektene ofte til døde, av kvinner fra småbarn til 80 åringer, men ikke om disse leirene. Hva de allierte begikk av grusomheter, langt overgikk hva tyskerne gjorde og det sier ikke så rent lite...

Jeg håper folk vil begynne å lese om disse grusomhetene, for det er virkelig en øyeåpner om løgner vi har blitt foret med opp gjennom og hvilken fortielse propagandamaskineriet msm, har bedrevet.

Image

https://nationalvanguard.org/2017/06/ei ... ath-camps/

Image
Wolfgang Iff, who was imprisoned at Rheinberg and still lives in Germany, reports that, in his subsection of perhaps 10,000 prisoners, thirty to fifty bodies were dragged out every day. A member of the burial work party, Iff says he helped haul the dead from his cage out to the gate of the camp, where the bodies were carried by wheel barrow to several big steel garages. There Iff and his team stripped the corpses of clothing, snapped off half of their aluminum dog tag, spread the bodies in layers of fifteen to twenty, with ten shovelfuls of quicklime over each layer till they were stacked a metre high, placed the personal effects in a bag for the Americans, then left. Some of the corpses were dead of gangrene following frostbite. (It was an unusually wet, cold spring.) A dozen or more others had grown too weak to cling to the log flung across the ditch for a latrine, and had fallen off and drowned.
Image
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply