Hva er det egentlig for slags verden vi har skapt oss her i vår imperialistiske del av den store verden? Eller...

Post Reply
Sigve
Posts: 3551
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Hva er det egentlig for slags verden vi har skapt oss her i vår imperialistiske del av den store verden? Eller...

Post by Sigve »

(kopiert)
Jeg er litt oppbragt. Det gjør meg rastløs, det gjør meg sint, det gjør meg oppgitt, og samtidig gjør det meg svært engasjert! Hva er det egentlig for slags verden vi har skapt oss her i vår imperialistiske del av den store verden?
FB_IMG_1675008935238.jpg
FB_IMG_1675008935238.jpg (58.46 KiB) Viewed 31 times
Eller har den blitt skapt for oss? Lever vi egentlig i en tid med en kriminalitet så endeløs at det er vanskelig å forstå det for oss vanlige mennesker? Vi tier, selv om vi nok noen ganger sukker innvendig, og kanskje til og med blir litt fortvilt, over all den kriminaliteten vi omtrent daglig ser mot selve menneskeheten.

Det er ille nok med den kriminaliteten vanlige mennesker begår mot hverandre, men det er jo bare småtterier i forhold til hva de med størst makt gjør mot menneskeheten. De mektige og kriminelle skaper kriger, de provoserer til kriger, de sender inn spesialister for å skape opprør og uro i land, for på den måten å skape endringer på som passer til deres maktbegjær. De dreper, de lemlester, de tar kontroll over uskyldige mennesker – og de lyver! De stjeler andre lands viktige og dyrebare ressurser! De handler enerådig, selv om de forsøker å skyve skylden og medskyldigheten nedover på oss vanlige mennesker. I stedet for å leve som normale og gode og samarbeidende mennesker, blir vi opplært til å ønske hat og hevn, selv om vi selv ikke forstår våre ønsker. Vi blir også splittet i mange forskjellige grupper, slik at vi ikke kan samle oss om gode krav, men hektes opp i bagateller. Senest i dag så snakket jeg med et menneske som brukte ordet «vi» når det gjaldt våre lederes forbrytelser overfor i hovedsak andre nasjoner, men selvsagt også mot oss, siden de gjør oss til medskyldige. Så spurte jeg hva vedkommende var skyldig i, men det var det nok vanskelig å svare på. Vi bare tar til oss hva vi blir fortalt!

Finnes det håp for menneskeheten? Kan vi gå tilbake til å være hverandres hjelpere, og skape det beste for de fleste? Må vi selge all vår arbeidskraft for å gjøre et svært lite mindretall rikere? Det kan da ikke være det som måtte ha vært hensikten med menneskelig liv på vår klode, i hvert fall ikke dersom det virkelig finnes en Gud. Men kanskje er det noen som tror på motsatsen til den Gud som kristne tror på? Det er forresten den samme guden både kristne og muslimer tror på. Når kom den ondskapen vi i dag ser inn i verden? Eller er vi mennesker virkelig født onde? Det siste nekter jeg å tro på, for jeg er absolutt overbevist om at flertallet av menneskeheten er gode mennesker som ønsker å leve i fred med hverandre, noe som selvsagt ville kreve gode ledere, ledere som ønsket det beste for sitt folk, og også sitt land. Samarbeid er utviklende for det gode i oss.

Finnes det noe vi kan gjøre? Vi er jo ganske mange i forhold til de få som har slik en ødeleggende kraft. Imidlertid kan det virke som om folk har sovnet – eller har de gitt opp? Har folk resignert? Eller må vi vente på den delen av verden som er utenfor vår egen imperialistiske sone? Kan de makte å få oss inn på et mer menneskelig spor? Men da må de først fjerne de lederne som er satt over dem av vår imperialistiske makt.

Ja, vi har stort sett hatt det svært godt, ikke minst i tiden etter krigen. Vi har vokst økonomisk, vi har hatt mange arbeidsplasser, og vi har fått færre problemer i dagliglivet. Folk bor bedre, noe som også har ført til mindre av de smittsomme plagene. Etter hvert har også de sosiale gode blitt forbedret. Tidligere i mitt liv tenkte jeg i grunnen ikke så mye på at mye av vår vekst kunne skyldes Europas imperialisme, og at det var andre som måtte betale for vår økende rikdom.

Men det store spørsmålet må muligens bli: Har vi mistet oss selv som mennesker? Vi har jo alle felles røtter. Røtter som finnes der, dypt inne i oss, men som vi ikke kan se, ikke skjære bort eller fullstendig fjerne oss fra. Hva mer har vi egentlig til felles? Kan vi komme tilbake til å bli mennesker som kan se utover egen hverdag? Kunne et dypere fellesskap også gi oss gode ledere etter hvert? Som virkelig gode (ikke bare passive) mennesker med dypere kunnskap ville vi jo rett og slett ikke finne oss i de dårlige lederne vi ser i dag.

Noen seriøse tanker rundt hva jeg har skrevet?
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Hva er det egentlig for slags verden vi har skapt oss her i vår imperialistiske del av den store verden? Eller...

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Sun Feb 05, 2023 5:52 am (kopiert)

Noen seriøse tanker rundt hva jeg har skrevet?
Ikke stort annet enn at det var innertier og godt skrevet. Vel, vi befinner oss nå midt i et folkemord iverksatt av satanist-globalistene og utført av nyttige idioter. Men de av oss som kommer oss gjennom vil få en stor sjanse til å bygge et mye bedre og inkluderende samfunn i asken av det gamle. Over hele verden må slike samfunn bygges opp lokalt, nedenfra og opp og de som da etterhvert havner på toppen skal kun være våre tjenere og kun koordinere viktige samfunnsoppgaver som f.eks. infrastruktur, renovasjon, etc.

De fleste rundt om i verden er i dag slaver, men slavelenkene er mer skjult enn de gammeldagse jernlenkene, (selv om slavemaskene fortsatt er på plass). Slavelenkene er i dag økonomiske, da pengesystemet er bygget opp av gjeld. Hadde folk flest skjønt hvordan pengesystemet fungerer i dag, ville det blitt store protester. For i dag skapes penger ved at folk tar på seg forpliktelser i form av lån og lover bankene å betale tilbake med sitt arbeid + ågerrenter. Da trykker bankene på tastaturet og skaper de pengene og eneste verdi bak de såkalte pengene er din lovnad om å betale med ditt arbeid. Det finnes ikke gull, sølv eller andre reelle verdier/penger som støtter dagens penger. Om du betaler tilbake på lånet vil de pengene bare forsvinne ut av systemet. Enda verre er det slik USA har holdt på i mange år, ved å bare trykke opp penger uten noen som helst støtte for det. Dette vil tilslutt kolapse (i nær fremtid) og hva da med de som sitter med lån på sine hus og andre eiendeler? Vel det kommer de til å tape, de går med i dragsuget da dette gigantiske pyramidespillet til slutt kolapser. Da vil superglobalistene/ pengemakta rykke inn og tilegne seg enda fler av verdens verdier, skapt av vårt arbeid.

Derfor egger de til krig, sponser og står bak begge sider, to fluer i en smekk, de oppnår reduksjon av befolkningen og de raner til seg enda mer verdier. Dette var tilfellet for begge verdenskrigene og Rothchild og resten av blodslinjeklanene, globalistene og eugenics- og raseteori folka, sponset begge sider. Hvor fikk f.eks Hitler alle pengene fra til å bygge opp verdens sterkeste krigsmakt? Tyskland var jo fullstendig i økonomisk ruin etter første verdenskrigen. Hvorfor ble ikke maktas tilholdssteder bombet i stykker, hverken i Tyskland eller England? Det var vanlige folks hus som ble bombet. Slott og parlamenter var tryggere oppholdssteder enn bomberom...
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply