"DERE HAR FEIL ALLE SAMMEN"

Post Reply
Sigve
Posts: 3467
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

"DERE HAR FEIL ALLE SAMMEN"

Post by Sigve »

Nå har jeg fått ganske mye tyn de tre siste år for å snakket mot løgner som har blitt spredd igjennom media og igjennom andre kilder.
FB_IMG_1675531934148.jpg
FB_IMG_1675531934148.jpg (288.06 KiB) Viewed 31 times
Flere mennesker virker som de har hatt ett mål og sverte meg mest mulig , og langt forbi tema jeg har diskutert.

De har heller ikke villet fordype seg i saker , men har bastant vært sikker på at jeg var den som tok feil .

Og jeg har opplevd de villeste angrepene mot meg som person på forskjellige måter.

Jeg angrer ikke på å ha stått for det som er rett uansett motstand.
Det har hatt sin pris , men er vel verdt det !

For da kan jeg leve med meg selv når sannheten kommer for en dag !
Og vite at jeg var ikke en feiging , jeg lot ikke likegyldighetens ondskap spise meg!
Jeg prøvde mitt beste uansett hva folk mener etterpå!

Det er mangen sånne som meg overalt, heldigvis .
Og jeg hedrer alle som turde å stå imot presset!
Alle som tok seg tid til å sette seg dypt inn i fakta .
Dere åpne for forståelse og videre utvikling, -

I en verden hvor de fleste velger en trangsynt vei like smal som tv skjermen eller Iphonen de bærer.

MÅ alle finne fred og slutte å jakte andre , vi er her for hverandre !
Ikke for å hate , eller krige !

Og sannheten vil sette oss alle fri!
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: "DERE HAR FEIL ALLE SAMMEN"

Post by Red-Pill-Junkie »

De fleste mennesker har en saueflokk-mentalitet. Livredde for å skille seg ut fra en mengde og det virker som de finner en slags trygghet i å befinne seg midt inne i "saueflokken". H.C. Andersen beskrev denne mentaliteten meget godt i eventyret om "Keiserens nye klær". Vi kan også se det i samfunnet ellers, f.eks. når det gjelder moter. Folk går kledd i hva som helst så lenge de fleste andre også gjør det, uansett om de ser ut som klovner hele gjengen. Videre når klovneantrekkene har gått av moten, så bræker saueflokken i kor om hvor tåpelige de så ut dengang det eller det var på moten. Alltid på side med flertallet, for det er visst det tryggeste... Vel nå viser det seg jo at denne mentaliteten og oppførselen, ikke er mer trygt for de menneskelige sauene, enn for saueflokken som ledes inn på slakteriet

Desverre så får denne saueflokk-mentaliteten mye mer alvorlige konsekvenser når den gjør seg gjeldende i en agenda om å depoulere menneskheten med 90%. Men for å sitere Ibsen; "Den sterkeste mann i verden, det er han som står mest alene."
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply