Thailand blir trolig første land i verden som forbyr covid vaksinen :) endelig ser det ut til å skje noe .

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Thailand blir trolig første land i verden som forbyr covid vaksinen :) endelig ser det ut til å skje noe .

Post by Red-Pill-Junkie »

Magne wrote: Wed Feb 01, 2023 11:18 pm https://www.youtube.com/watch?v=vIFYPY27lsU
La oss håpe dette kan bli vårt "Stalingrad". Om noen av msm råttene (og andre), nå begynner å klatre over gjerdet og komme over på vår side (for å redde sitt eget skinn), så kan Thailand virkelig bli vårt Stalingrad.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Magne
Posts: 91
Joined: Sat May 14, 2022 11:02 pm

Re: Thailand blir trolig første land i verden som forbyr covid vaksinen :) endelig ser det ut til å skje noe .

Post by Magne »

Ja nå skal det bli spennende å se hva som skjer der videre . Tør ikke håpe for mye , men dette kan være starten på noe stort ja . mange vill nok komme helskinna over på rette siden er jeg redd, men håper det blir mer grundig å rettferdig oppgjør denne gangen .
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Thailand blir trolig første land i verden som forbyr covid vaksinen :) endelig ser det ut til å skje noe .

Post by Red-Pill-Junkie »

Magne wrote: Thu Feb 02, 2023 5:32 pm ...men håper det blir mer grundig å rettferdig oppgjør denne gangen .
Ja, rettsoppgjøret etter krigen var ikke mye rettferdig. De store fiskene slapp unna og de små ble straffet hardt. Slik som jenter som forelsket seg i tyske soldater og pensjonister som bare var medlem av NS et par uker før okkupasjonen. Mens krigsprofittørene og andre slapp helt unna. Ja den feige norske regjeringa som faktisk var ansvarlig for å legge landet helt åpent, ved å ikke mobilisere, samt all nedrustning i årene før, de ble anbefalt både ærespensjoner og annet. Vel Nygaardsvold hadde ihvertfall anstendighet nok til å ikke ta imot det... Videre så var det kommunestyrer og arbeidere som bisto okkupasjonsmakten med f.eks å bygge opp flyplasser igjen, mens norske soldater fortsatt kjempet for Norges frihet, kan spesielt nevne Trondheim og Oslo og de slapp helt unna. Stortinget hadde også sine svin på skogen, der de ivret for å bistå okkupantene.

Så ble den sanne historien forbud, ved f.eks. de meget godt dokumenterte bøkene til Langeland. Når de omsider ble frigitt, så var det bare slike som oss (våkne og purebloods), som bryr oss om urettferdigheten som skjedde i rettsoppgjøret, mens det store flertallet ikke bryr seg i det hele tatt.

Etter krigen så ble det messet om å glemme krigen og fokusere på å gjenoppbygge landet. Smart trekk av de som satt med makta, for noen granskning hadde svært få av dem tålt. Men resultatet var at mange som gjorde en innsats og risikerte sine liv, fikk sine liv enda mer ødelagt ved å ikke få snakke ut om alt det grusomme de hadde vært med på. Nattesøvnen for disse var for all tid ødelagt, hva de hadde trengt var å få bearbeide grusomhetene, ikke bare feie det under teppet. Jeg jobbet selv med fler av f.eks. krigsseilerne i begynnelsen av mitt arbeidsliv og de slet virkelig med hva de hadde vært med på. Enda verre var det hvordan svina i styre og stell, ranet dem for pengene deres.

Men denne gangen skal ikke svina komme seg like lett unna i ett evt. rettsoppgjør. Vi skal passe på at de som promoterte og pushet giftinjeksjonene, de som ga bort Norges verdier, de som har forgiftet maten vår, sprayet gift i hodene på oss, ødelagt naturen, ødelagt liv og firmaer, arbeidsplasser og livsverk, de skal ikke glemmes så lett denne gangen.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply