Ukraina's soldater konfronterer presidenten av Ukraina, Zelensky. Høres ut som Presidenten er på god fot med de som sl

Post Reply
Sigve
Posts: 3549
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Ukraina's soldater konfronterer presidenten av Ukraina, Zelensky. Høres ut som Presidenten er på god fot med de som sl

Post by Sigve »

Ukraina's soldater konfronterer presidenten av Ukraina, Zelensky.

Høres ut som Presidenten er på god fot med de som slåss for sitt land, ikke sant!!?? 😆😆

Kanskje USA sender mer penger så kona til Zelensky kan dra på Paris shopping runde igjen... Mens mennene i Ukraina DØR for ham. Høres lovende ut.
Ærlig talt.

Reis dit peppern gror dere som ønsker Ukrainsk seier, som ALDRI kan oppnås. I deres syke våte fantasi er det faktisk mange, tusenvis, som må DØ så DERE kan oppnå personlig tilfredsstillelse. Æsj.

Og imotsetning til dere sofasittere, så har jeg møtt, f.eks, en dame som betrodde seg til meg og sa: "Ikke fortell noen at vi er her (Bali Indonesia), for om immigrasjon myndighetene her får vite at vi er her vil vi bli sendt tilbake til Ukraina, og min mann vil bli tvunget ut i krig og dø for Zelensky". Hun hadde ei lita jente ved sin side som leika litt med min datter... Før hun måtte gå... Vi møtte henne 30 min senere, og hun sa: "Beklager. Jeg er så engstelig. Jeg tør nesten ikke prate med noen som helst ".
Jeg ga henne løfte om at jeg ønsket henne og hennes mann alt vel, og at krigen må ta slutt snarest mulig. Hun takket og tok sin datters hånd og fortet seg avgårde.
Gjorde meg svært så trist.
Hennes ord! Ikke mine....

Latterlige drømmere, som tror en nasjon på 45 mill kan overvinne en nasjon på 160 mill når den ene har kjernefysiske våpen og den andre ikke...
Dine og deres ilk, lik Stoltenberg og co. sørger for enorm lidelse og DØD. Enkelt hva, når ikke det er DITT liv som går tapt!??

Husker fremdeles på 90 tallet, når jeg fremdeles var ett narko vrak, at jeg møtte Stoltenbergs søster, Nini Stoltenberg, og kjøpte HEROIN av henne.
Dere vet absolutt INGENTING om denne verden, dere ignorante støttere av apokalypsen.
Og man må føle med dere, for dere vet ikke hvor stygge dere ER!

PS! Filmsnutten er fra en spillefilm, over tre år gammel. Men fascinerende treffende, spørru meg.
DISCLAIMER!

Se video:
https://fb.watch/ieH5lHIM_8/


..
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply