HAR DU RUNDLURT ?og er ikke noe bedre enn de som tror jorda er flat, og har mye du også må jobbe med, og finne ut av....

Post Reply
Sigve
Posts: 3558
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

HAR DU RUNDLURT ?og er ikke noe bedre enn de som tror jorda er flat, og har mye du også må jobbe med, og finne ut av....

Post by Sigve »

(Av P.E.Guthus)
FB_IMG_1674388597994.jpg
FB_IMG_1674388597994.jpg (5.81 KiB) Viewed 25 times
Du må gjerne latterliggjøre de som tror jorda er flat...,
men IKKE, om du selv tok Covid sprøyta,
-tror på månelandingen i 1969,
-Den offisielle versjonen av 11. september
-Klimakrisen til Al Gore
-Strømkrisen ikke er laget med vilje
-at naturen har skapt oss med 3 eller flere kjønn....
- at våre politikere jobber til det beste for VÅRT folk....
-Og ikke minst, at pressen er fri og uavhengig av pengemakten...

Da har du selv blitt RUNDLURT, og er ikke noe bedre enn de som tror jorda er flat, og har mye du også må jobbe med, og finne ut av....

De som leker med våre hoder, vet hvordan de skal manipulere oss, og få oss til å tro på de mest utrolige ting, De klarer til og med å få oss til å gi fra oss alt vi eier, til og med våre liv, for at DE skal tjene penger, på en krig.......... Ukraina er ikke noe unntak... og man kan ikke krige med bunker av penger, overføringene havner ikke der, men i Sveits..... Kanskje på tide å begynne å leve, i stedet for å være redd, og isolere seg hjemme i frykt?

Det er en stor glede å meddele, at ALLE DE SOM SAMLER MILLIARDER av kroner, som tror de eier verden, IKKE FÅR MED SEG EN DRITT, bare minnene om hvor grådige de var, og hvor mye de stjal og lidelse de påførte.... Og de følelsene skal de få møte igjen, og stå til rette for... når kroppen de brukte er levert tilbake til jorden... De var selv krisen for folket folket opplevde, de misbrukte sin tillit mot, og valgte å skade i stedet for å hjelpe... De ble rundlurt selv, til å tro at penger og makt var lykke, men se på deres ansikter, hvor lite glede og kjærlighet de viser... De har bommet på målet de også..... Vi er her for å LEVE, og lære... og vi lærer best, nå vi innser våre feil....

Jeg mine erfaringer på Svalbard, og ellers tilsier at jorda er rund... Også jeg trodde en gang på vaksiner, og myndighetenes godhet.. men jeg har endret meg..... og skammer meg ikke for det...

Det er ingen skam å snu, og begynne å søke sannheten selv, og på veien er det lov å gjøre feil... Den største feilen man kan gjøre, er å følge ordre, fordi man fikk ordre om det.... og utføre............

Det er MANGE som angrer for at de tok sprøytene, og ikke minst at de stilte på jobb, for å gi sprøytene til dem som ikke viste bedre, men som stolte på de som satte dem, at de hadde sjekket innholdet.......
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: HAR DU NDLURT ?og er ikke noe bedre enn de som tror jorda er flat, og har mye du også må jobbe med, og finne ut av..

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Sun Jan 22, 2023 12:58 pm ...begynne å søke sannheten selv,
Dette er stort sett eneste mulighet for at de som fortsatt ikke har våknet, omsider vil gjøre det. Vi vet jo hvor vanskelig det er å vekke de sovende. Før pandemi-bedraget var det så og si umulig å vekke folk som ikke selv hadde begynt å bli mistenksomme. Å forsøke å f.eks. fortelle folk om at månelandingen i -69 var løgn, ikke minst pga. van Allen belt, var omtrent umulig. Da ble en bare møtt med fingre i ørene og -"la,la,la,la"... Mens etter Mars 2020 har mange våknet og våkner de først til en ting, er det lettere å våkne omkring andre løgner også.

Vi får håpe "The great awakening", øker på fremover og at morderne blir stillt til ansvar.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply