KOM MED FORSLAG TIM RIS OG ROS TIL DINMAKT.NO (F.A.Q)

Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

KOM MED FORSLAG TIM RIS OG ROS TIL DINMAKT.NO (F.A.Q)

Post by Sigve »

Skriv kommentar angående ris,ros ,forslag som webmaster vil vurdere fortløpende.

Vi har et stramt budsjett og må derfor kjøpe stein for stein, vippser du noen kroner til oss på 403 10 231, går de til utviklingen av siden.
Last edited by Sigve on Sun Jun 05, 2022 12:08 pm, edited 2 times in total.
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Det var et ubrukelig forum. Må logge inn hele tiden og får ikke svart på spørsmålet. Og jeg er vant med forum.

Post by Sigve »

Mottatt melding:

Det var et ubrukelig forum. Må logge inn hele tiden og får ikke svart på spørsmålet. Og jeg er vant med forum.
Bedre å lage en gruppe på FB der man krever at prisen blir tatt fra han.

MOTATT:
Utfordringer sendr til webmaster


Registrere deg,og skriv forslag.
Last edited by Sigve on Thu Jun 09, 2022 12:23 am, edited 3 times in total.
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: KOM MED FORSLAG TIM RIS OG ROS TIL DINMAKT.NO

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Thu Jun 02, 2022 12:31 pm Mottatt melding:

Bedre å lage en gruppe på FB
Nå er jo problemet at FBI-siden Facebook er så sensurert da, slik at de vil sensurere alt av viktig informasjon. Nå har ikke jeg vært på den siden selv siden 2010, da jeg slettet meg der. Men rapporter jeg har hørt er at de stakkarene som har blitt skadet av vaksinene eller de som har mistet nære til disse giftinjeksjonene, blir sensurert og slettet på FB.

Det har vært formidlet tydelig at forumet er under bygging og det å logge seg inn på nytt igjen etter at en har vært ute av sida, er ganske sikkert bare i en overgangsfase. Dette initiativet er strålende synes jeg. Skal en få formidlet sannheten så kan en ikke belage seg på fiendens plattformer, der kan en bare oppfordre folk til å komme over til sider som ikke sensurerer. Litt som at You tube nå bare er anvendelig til å opplyse folk om at de må komme over til plattformer som Bitchute, odysee, etc, etc.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Re: KOM MED FORSLAG TIM RIS OG ROS TIL DINMAKT.NO

Post by Sigve »

FORBEDRING AV FORUMET/FIKSET

webmaster:
Ser ut som det tilsynelatende var et manglende punktum i en cookie setting. Jeg fikset på det, og har nå testet med ulike rutiner på logge av/på, navigere osv for å sikre at det fungerer bedre
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
realist
Posts: 5
Joined: Wed Jun 01, 2022 8:20 pm

Re: KOM MED FORSLAG TIM RIS OG ROS TIL DINMAKT.NO

Post by realist »

Kjempebra med et forum hvor en kan diskutere meninger og utveksle info. på et sted som ikke er kontrollert av msm og woke kultur. Forøvrig tror jeg det hadde vært veldig bra om folk som logger seg inn her for første gang blir informert tydelig, om at det er på forumet en finner linker med mer dersom en ikke ser etter(under Forum) virker det, som om det ikke skjer noe her inne.
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

FORSTÅR IKKE HELT

Post by Sigve »

Har registrert meg sjønna ikkje heilt korleis eg skal svar og legge inn vise einighet stemme for med navn

Admin: vi skal se på dette.
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Problem med bokstaver

Post by Sigve »

Jeg klarer ikke registrere meg. Disse bokstavene på slutten tuller med meg. Har prøvd flere ganger.

Admin: notert,vi skal se på det.

Send sms til meg,403 10 231 så kan eg hjelpe.
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: KOM MED FORSLAG TIM RIS OG ROS TIL DINMAKT.NO

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Fri Jun 03, 2022 11:32 am FORBEDRING AV FORUMET/FIKSET

webmaster:
Ser ut som det tilsynelatende var et manglende punktum i en cookie setting. Jeg fikset på det, og har nå testet med ulike rutiner på logge av/på, navigere osv for å sikre at det fungerer bedre
Dette ble utrolig raskt fikset, så stor takk til webmaster. Noe annet som muligens kan gjøres, men som egentlig er en trivialitet, er hvordan linker åpnes fra forumet. Hvis en venstreklikker på en link nå, så blir en sendt rett til linken i samme fane og går da helt ut av forumet, så jeg bruker høyreklikk og så "åpne linken i ny fane". Men om det finnes en mulighet til at dette kan skje automatisk (at linken automatisk åpnes i en ny fane) og at en da ikke forsvinner ut av forumet om en venstreklikker på linken, så er det kanskje ønskelig? Men som sagt ikke noen stor sak.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Forslag til framsiden

Post by Sigve »

Der det nå står
DIN MAKT
Bare enda et Wordpress-nettsted

___foeslag_____


DINMAKT.NO
Makten tilhører folket vi skal kjempe for friheten.

Velkommen til DINMAKT og DIN og min hjemmeside, DITT og mitt forum, siden for oss som kjemper for FRIHETEN,DEMOKRATIET, MENNESKERETTIGHETENE

Registrere deg og delta i debatter, start egne og få med flere.

________
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: KOM MED FORSLAG TIM RIS OG ROS TIL DINMAKT.NO (F.A.Q)

Post by Red-Pill-Junkie »

Mer ros. :)

Takk til webmaster for så rask respons og forbedring av hvordan linker nå åpner seg fra forumet.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply