Politikerskandale. Og ACER-masakren. Det er nesten ikke til å fatte. Men nå hører jeg på den lokale "Jærradioen" i dag

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Politikerskandale. Og ACER-masakren. Det er nesten ikke til å fatte. Men nå hører jeg på den lokale "Jærradioen" i dag

Post by Sigve »

Politikerskandale.
Og
ACER-masakren.

Det er nesten ikke til å fatte. Men nå hører jeg på den lokale "Jærradioen" i dag at de har startet utdeling av mat til trengende i Rogaland fylke. I Oljefylket Rogaland!
Og i Oljehovedstaden Stavanger!

For en store skam! Ap og Høyre som er ansvarlige!

Grådigheten i Norge kjenner ingen grenser. Alle er avhengig strøm nå. Fra den aller fattigste til laksemilliardærene. Men Staten i Norge har valgt å la strømproduksjonen bli en formidabel inntekt i lag med oljevirksomheten. Nå blir alle skattlagt flatt av en strømpris som spriker fra selvkost,ca 15 øre og til 10 kroner pr Kwt!

For med alle avgiftene og skattene som er lagret på folks rygg nå i Norge , så skal det god rygg og god mentalitet til å tåle den politiske behandling som politikere i Norge nå har stått for.

Det hele startet med den lite gjennomtenkte avtalen som Høyre og Erna Solberg har inngått med EU, etter sannsynlig krav fra Tyskland.

Vi må nærmere EU, sier Solberg. Uten motforestillinger. Og det på tross av stor motstand mot EU og mot galskapet det har ført til.

Jeg har karakteri sert dette stuntet som Kvalifisert landssvik!

For det var åpenbart hva som ville komme. Den verste børen nå er strømprisen, selv om tilbakeføring fra Statskassen.

Og denne hjelpen satt også langt inne. For Støre så ikke problemet. Han så det knapt da meningsmålingene beveget seg ned mot 15!

Støre og Vedum hadde ingen intensjon om å drive politikk for Norge. Jeg begriper egentlig ikke hvem disse to karene driver politkk for!

Det som nå trengs er en radikal endring av måten strømmen blir behandlet på i Norge og måten prisen bli satt på. Denne faktoren er årsaken til den elendigheten som vi nå har fått tredd nedover av egne politikere!

Strømproduksjonen og prissettingen må ut av BØRSEN!
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply