ER DEMOKRATENE DET BESTE PARTIET FOR Å FÅ NORGE TILBAKE PÅ "RETT KJØL" DET ENESTE ANTIGLOBALISTISKE PARTIET PÅ STORTINGE

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

ER DEMOKRATENE DET BESTE PARTIET FOR Å FÅ NORGE TILBAKE PÅ "RETT KJØL" DET ENESTE ANTIGLOBALISTISKE PARTIET PÅ STORTINGE

Post by Sigve »

ER DEMOKRATENE DET BESTE PARTIET FOR Å FÅ NORGE TILBAKE PÅ "RETT KJØL" DET ENESTE ANTIGLOBALISTISKE PARTIET PÅ STORTINGET?

Se videoen ,der partiledere Geir Ugland Jacobsen presenterer partiet.
https://youtu.be/JuRmzwGh6NQ

Er du enig?
Registrer deg her på forumet og del videre..
Takk.
Attachments
Logo demokratene
Logo demokratene
th15575499-300x300.jpg (12.58 KiB) Viewed 71 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Magne
Posts: 91
Joined: Sat May 14, 2022 11:02 pm

Re: ER DEMOKRATENE DET BESTE PARTIET FOR Å FÅ NORGE TILBAKE PÅ "RETT KJØL" DET ENESTE ANTIGLOBALISTISKE PARTIET PÅ STORT

Post by Magne »

Det er nok det eneste partiet som kan redde oss fra Globalistene . Men hva nytter det når folk flest ikke vet hva globalistene står for. å har ingen anelse hvem Claus swab er. Folk svermer til Erna nå , så at folk våkner er langt i fra tilfelle. Å nå er plutselig INP størst av småpartiene . Demokratene var tidlig ute med fokus på vaksinene , Klimahysteriet og er obs på dette med Chemtrails . Så ja det er det beste Partiet å få oss på rett kjøl igjen , Men Folk våkner ikke det er det som er problemet .
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: ER DEMOKRATENE DET BESTE PARTIET FOR Å FÅ NORGE TILBAKE PÅ "RETT KJØL" DET ENESTE ANTIGLOBALISTISKE PARTIET PÅ STORT

Post by Red-Pill-Junkie »

Ikke tvil om at Demokratene er det eneste valget en våken og oppegående person kan gjøre i et valg. Men jeg er helt enig med Magne, folk flest er så lite opplyste at de ikke engang har hørt om Schwab og WEF, til nød har de hørt om Bill Gates og tror han er et slags datageni som satt i garasjen og kom opp med Microsoft. Det er synd å si, men nordmenn er kanskje det mest naive og hjernevaskede folkeslaget av alle. Noe langt over 90% vaksinedekning ved første utrulling vitner om. Ja om en skal stole på de offentlige tallene da? Men iom. at vi er såpass få her i landet og at vi vel alle ble tilskrevet eller oppringt i sin tid, med spørsmål om å ta gifta, så frykter jeg for at tallene faktisk stemmer.

Problemet er også at en ikke kan stole på valg, noe valget i Brazil vitner om, et mer åpenbart valgfusk er det ikke mulig å få. Det samme med valget i USA og også det siste presidentvalget da den senile pleiepasienten Biden ble valgt inn. Fyren hadde ingen tilhørere under valgkampen, mens Trump dro fler på sine møter, enn superbowl og VM finalen i fotball til sammen. I Australia så utelot de like godt navnene til alle de uavhengige kandidatene fra stemmesedlene.

Videre er det slik at globalistene ikke tillater land å ikke følge dem. De landene eller lederne tas rett og slett ut, slik som f.eks Libya. Libya gikk fra å være det fattigste til det rikeste landet i Afrika under Gaddafi. Joda fyren var en diktator, men det var ikke grunnen til krigen. Grunnen var at de hadde opprettet egen og Fed reserve uavhengig økonomi med egen sentralbank. Det tåles ikke, det var også det som fikk Jesus korsfestet, det at han satte seg opp mot pengevekslerne. Det tryggeste er å gjøre som landssvikerne i Norge gjorde, å bøye seg i støvet, slikke skoene til globalistene og gi fra oss gullet vårt. Da blir belønningen å få lov å bombe andre som faktisk har ryggrad og baller sønder og sammen. Ja etter at eventuelle krittiske røster har blitt fullstendig stillnet med en falsk flagg aksjon med grusomt og tragisk utfall, offring av ungdom.

Så om valget ikke ble fikset og Demokratene skulle vunnet valget, vel så hadde endel ting antagelig skjedd, det holder å se til Tanzania og presidenten der, som ble fjernet fra livet da han avslørte coronasvindelen og inn kom en WEF - dukke.

Beklager å være negativ, men folket kan antagelig aldri vinne via det systemet vi har i dag, til det har globalistene fått inn sine nyttige idioter i omtrent alt av nøkkelstillinger i samfunnet og for mange har tatt dødsinjeksjonene. Systemet må antagelig implodere, det må bli et oppgjør med alle svikerne og morderne og så må samfunnet bygges opp med en helt annen struktur, fra grasrota og opp, ikke motsatt.

Globalistenes plan er antagelig at når folket omsider får nok rundt om i landene, så blir styresmaktene anklaget og det blir opptøyer og tendenser til borgerkriger rundt om, sult, kulde og mye dødsfall kan få de mest servile folk til å gjøre opprør og inn kommer da NWO troppene fra FN for å ta over, etablere ro og orden og etterhvert etablere verdensregjering. Det er en grunn til at politiet rundt om i landene nå ligner mer på Ironman og har mer våpen enn militæret, enn på det onkel politi som patruljerte gatene før i tida med hvite hansker, henda på ryggen og et vennlig nikk og "goddag" til forbipasserende på gata. Vel det er antagelig planen, om de lykkes får vi da inderlig håpe de ikke gjør. Det er selvsagt verdt å forsøke å stemme, men jeg er redd det ikke nytter. For jeg var med på nesten hele reisen til FRP og så de gå fra et frihetselskende folkets parti, som ønsket mye folkeavstemninger til et globalisstyrt monster av spyttslikkere de også.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Magne
Posts: 91
Joined: Sat May 14, 2022 11:02 pm

Re: ER DEMOKRATENE DET BESTE PARTIET FOR Å FÅ NORGE TILBAKE PÅ "RETT KJØL" DET ENESTE ANTIGLOBALISTISKE PARTIET PÅ STORT

Post by Magne »

Red-Pill-Junkie wrote: Sat Nov 26, 2022 1:52 pm Ikke tvil om at Demokratene er det eneste valget en våken og oppegående person kan gjøre i et valg. Men jeg er helt enig med Magne, folk flest er så lite opplyste at de ikke engang har hørt om Schwab og WEF, til nød har de hørt om Bill Gates og tror han er et slags datageni som satt i garasjen og kom opp med Microsoft. Det er synd å si, men nordmenn er kanskje det mest naive og hjernevaskede folkeslaget av alle. Noe langt over 90% vaksinedekning ved første utrulling vitner om. Ja om en skal stole på de offentlige tallene da? Men iom. at vi er såpass få her i landet og at vi vel alle ble tilskrevet eller oppringt i sin tid, med spørsmål om å ta gifta, så frykter jeg for at tallene faktisk stemmer.

Problemet er også at en ikke kan stole på valg, noe valget i Brazil vitner om, et mer åpenbart valgfusk er det ikke mulig å få. Det samme med valget i USA og også det siste presidentvalget da den senile pleiepasienten Biden ble valgt inn. Fyren hadde ingen tilhørere under valgkampen, mens Trump dro fler på sine møter, enn superbowl og VM finalen i fotball til sammen. I Australia så utelot de like godt navnene til alle de uavhengige kandidatene fra stemmesedlene.

Videre er det slik at globalistene ikke tillater land å ikke følge dem. De landene eller lederne tas rett og slett ut, slik som f.eks Libya. Libya gikk fra å være det fattigste til det rikeste landet i Afrika under Gaddafi. Joda fyren var en diktator, men det var ikke grunnen til krigen. Grunnen var at de hadde opprettet egen og Fed reserve uavhengig økonomi med egen sentralbank. Det tåles ikke, det var også det som fikk Jesus korsfestet, det at han satte seg opp mot pengevekslerne. Det tryggeste er å gjøre som landssvikerne i Norge gjorde, å bøye seg i støvet, slikke skoene til globalistene og gi fra oss gullet vårt. Da blir belønningen å få lov å bombe andre som faktisk har ryggrad og baller sønder og sammen. Ja etter at eventuelle krittiske røster har blitt fullstendig stillnet med en falsk flagg aksjon med grusomt og tragisk utfall, offring av ungdom.

Så om valget ikke ble fikset og Demokratene skulle vunnet valget, vel så hadde endel ting antagelig skjedd, det holder å se til Tanzania og presidenten der, som ble fjernet fra livet da han avslørte coronasvindelen og inn kom en WEF - dukke.

Beklager å være negativ, men folket kan antagelig aldri vinne via det systemet vi har i dag, til det har globalistene fått inn sine nyttige idioter i omtrent alt av nøkkelstillinger i samfunnet og for mange har tatt dødsinjeksjonene. Systemet må antagelig implodere, det må bli et oppgjør med alle svikerne og morderne og så må samfunnet bygges opp med en helt annen struktur, fra grasrota og opp, ikke motsatt.

Globalistenes plan er antagelig at når folket omsider får nok rundt om i landene, så blir styresmaktene anklaget og det blir opptøyer og tendenser til borgerkriger rundt om, sult, kulde og mye dødsfall kan få de mest servile folk til å gjøre opprør og inn kommer da NWO troppene fra FN for å ta over, etablere ro og orden og etterhvert etablere verdensregjering. Det er en grunn til at politiet rundt om i landene nå ligner mer på Ironman og har mer våpen enn militæret, enn på det onkel politi som patruljerte gatene før i tida med hvite hansker, henda på ryggen og et vennlig nikk og "goddag" til forbipasserende på gata. Vel det er antagelig planen, om de lykkes får vi da inderlig håpe de ikke gjør. Det er selvsagt verdt å forsøke å stemme, men jeg er redd det ikke nytter. For jeg var med på nesten hele reisen til FRP og så de gå fra et frihetselskende folkets parti, som ønsket mye folkeavstemninger til et globalisstyrt monster av spyttslikkere de også.

- Veldig bra Beskrevet . NÅ kan nok jeg virke ganske Negativ . men Jeg vill Heller si jeg er Realistisk. Det er ganske lite Realistisk å tro at vi kan vinne over Disse elite folka . som du sier de har alle nøkkelstillinger i verden i dag. Jeg kan ikke se for meg hvem som fysisk skal gå å arrestere Bil gates , Swaben og sorros. det klarer jeg ikke med min villeste fantasi se for meg komme til å skje. Hadde folk i Norge sett Bill Gates på gata hadde de gått berserk for å få autografen hans , Han er hos de fleste en Helt. Mange har sin tro på at gud kommer snart for å ordne opp , Ja da tror jeg de har en falsk trygghet , Etter alt faenskap som skjer å har skjedd på denne jorda så skulle den Karen vist seg for lenge siden. Jeg tror dessverre de kommer til å lykkes , Dette er planlagt så i detalj i over så lang tid at de lar seg ikke stoppe , å skulle det gå den veien at de er i ferd med å mislykkes , ja da er det virkelig fare på ferde , da kommer de til å dra alle med seg i dragsuget å da snakker vi om dommedag . Håper virkelig jeg tar feil :) .
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: ER DEMOKRATENE DET BESTE PARTIET FOR Å FÅ NORGE TILBAKE PÅ "RETT KJØL" DET ENESTE ANTIGLOBALISTISKE PARTIET PÅ STORT

Post by Red-Pill-Junkie »

Magne wrote: Sat Nov 26, 2022 4:29 pm Jeg tror dessverre de kommer til å lykkes , Dette er planlagt så i detalj i over så lang tid at de lar seg ikke stoppe , å skulle det gå den veien at de er i ferd med å mislykkes , ja da er det virkelig fare på ferde , da kommer de til å dra alle med seg i dragsuget å da snakker vi om dommedag . Håper virkelig jeg tar feil :) .
Ja, globalistene har passert "point of no return" og de vil ikke gi seg nå, de har for mye å tape. Dette må desverre antagelig spilles helt ut. Så alle våkne må preppe best mulig og forsøke å komme seg gjennom på ett vis. Byene er farlig, de som fortsatt bor der bør i det minste ha forberedt en "bug out location", for etterhvert må vi beregne å stå helt utenfor det samfunnet de konstruerer. Der får vi klare oss best mulig inntil systemet til slutt vil implodere, for er det noe som ikke er bærekraftig, så er det det totale overvåkningstyranniet globalistene vil innføre.

Se på denne lille filmsnutten fra Australia, der forberedes nå neste steg i agenda 2030, veiblokkader og når alt er klart på forhånd, så kan de på meget kort varsel sperre folk inne og ute av byene. https://www.bitchute.com/video/ZI0hcNn0M2De/

Trøsten er at de også skjønner at de ikke klarer å få alle inn i galskapen sin, selv i alle de dystopiske "predictive programing" filmene som har dukket opp, så finnes alltid de som lever på utsiden av samfunnet.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply