MUSLIMER PÅ PUB ER HARAM...

Post Reply
Sigve
Posts: 3545
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

MUSLIMER PÅ PUB ER HARAM...

Post by Sigve »

Hanni Afsar

" Atle's RABIATE FYLLERØR

Han Antonsen har fått passet påskrevet så til gangs. Skulle nesten tro utifra mediakjøret den siste uken, at han hadde voldtatt, drept eller kjørt kniven inn i et dusin mørkhudede i Norge.

Min kortversjon av hans adferd i fylla er at han ikke er rasist i det hele tatt, men han mister hemningene fullstendig i fylla, det kan virke som han tåler dårlig alkohol, kanskje han også har et alkoholproblem - som kombinert med hans svart-burleske humor er en svært uheldig kombinasjon med alkoholinntak. Fyren virker heller ikke spesielt sympatisk sånn all over. Han har rett og slett drittsekktendenser.

Når Atle Antonsen adferd blir smurt utover i tykke lag som et strukturelt rasistisk samfunnsproblem, med grove generaliseringer, stygge overdrivelser og ondskapsfulle løgner om den hvite mannen som pusher 50, har vi beveget oss over alle anstendige grenser. Jeg tipper begeret er ganske fullt?

Stortingsrepresentant og bystyremedlem i Oslo for Arbeiderpartiet Kamzy Gunaratnam sier Antonsens adferd ikke er noe enkelttilfelle. Drittsekk og rasist er en strukturell tilstand i Norge. Intet mindre. Leder i MIO, Minoritetenes interesseorganisasjon, Suad Abdi, støtter utspillet: "om alle skulle melde, skrive og agere på rasismen vi møter hverdag, så hadde vi ikke fått rukket å gjøre noe annet. Det er sannheten!" 😯 Samfunnsdebattant Shazia Majid forteller at Bar Boca-episoden kan gi viktig innsikt om hvordan det norske samfunnet virkelig er. Her er det dypløyende rasistiske strukturer skal vi tro henne. Guro Sibeko , samfunnsdebattant og forfatter sier også at hun opplever Norge som strukturelt rasistisk samfunn.

Det er for å si det forsiktig, nesten ikke til å holde ut når disse kvinnene guffer på med sine drittpakker om hvite menn."
Attachments
FB_IMG_1669281189682.jpg
FB_IMG_1669281189682.jpg (60.11 KiB) Viewed 18 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: MUSLIMER PÅ PUB ER HARAM...

Post by Red-Pill-Junkie »

Samfunnet er i ferd med, eller rettere sagt HAR utviklet seg til å bli et politikerstyrt tyranni for og av persilleblader. Slik jeg tolket den aktuelle hendelsen så var det i tillegg sagt som en spøk, på linje med om jeg selv hadde valset inn på en svart, gul eller brun pub i Bronx og fått spørsmålet om, "er ikke du for hvit til å være her?" Såpass får jeg da tåle, all tid jeg skiller meg slik ut i forhold til de fleste andre. Hvis ikke har jeg faktisk ikke noe på en pub å gjøre. For den gang jeg frekventerte slike steder, altså brune puber i Oslo (da halvliteren kostet mellom 15 og 20,- kr), vel så traff jeg mange slags mennesker, men persilleblader var det ikke så mange av, da måtte jeg sikkert beveget meg over ælva og vestover (uten at jeg aner om det var slik der, jeg holdt meg stort sett på østsida).

Men uansett om dette ikke hadde vært en spøk, så får det da pokker meg være måte på hva politiet skal bruke sin skattefinansierte tid på av tull og fjas. Får du et innbrudd i hjemmet dit og blir rundstjålet ser vi aldri noe til dem, bortsett fra en henleggelse i posten noen uker etterpå, men sårede persilleblader får visst ressurser så det holder fra politiet, mens de i beste fall burde fått tildelt noen ressurser fra psykolog. For er en et slik persilleblad at en ikke tåler å kommunisere med andre, vel så får en kikke på seg selv for å finne problemet.

Nå var det selvsagt litt spesielt at det nå rammet en type, jeg selv ikke har den store sansen for. Smakløs humor og vedkommende såkalte komiker slår meg som en frontkjemper for det politisk korrekte pisset han denne gangen ble rammet av selv. Men det forandrer ikke på at denne saken er en ikke sak. Spesielt også å bevitne hvordan fyrens kollegaer nå snur seg mot han og kaster seg med mobben, ikke mye kameratskap og solid vennskap i gjengen som trives i det nye PK-Norge nei. Nei pokker ta, jeg vil tilbake til dengang vi hadde virkelige komikere her i landet, slik som Wesenlund og Heide Steen, dagens komikere som begynte å dukke opp utover -90 tallet har jeg ikke mye sansen for.

Hva som ligger bak de idiotiske såkalte hatprat lovene og politiets lydige fokus på det tullet, har lite med å beskytte persilleblader å gjøre og alt med å innføre meningsdiktatur og fjerne individuelle forskjeller, her skal vi alle bli "another brick in the wall", som Pink Floyd sang om dengang jeg var yngre og sprekere enn i dag.

Ødelegge samfunnene innenfra er hva de ønsker og slik berede grunnen for en NWO. Men hva de fleste overløpere og lands- og kulturforædere bør merke seg, ja også de nyttige idioter innen såkalt lov- og orden, er at når befolkningen er kuet, vel så er det deres tur, eller tror de tullingene at "eliten" virkelig finner en plass til dem annet enn som lydige slaver innen NWO og med kun en halv milliard mennesker igjen på kloden?
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply