Til alle mine MEDKRIGERE‼

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Til alle mine MEDKRIGERE‼

Post by Sigve »

Til alle mine MEDKRIGERE‼

Resume fra en meget lang artikkel fra SNI/ Surgical Neurology International v/ Russel L Blaylock: Covid 19 er den værste og mest manipulerte sykdom i historien! En falsk pandemi som har drept hundretusener mennesker. En helt ufarlig influensa MEN en dødelig vaksine, med bivirkninger som vil drepe MILLIONER!PLANLAGT ‼ Og en helt ubrukelig og ulovlig test! Den ble laga for å påvise en INFLUENSA! Den har ødelagt karrieren for tusenvis av leger og sykepleiere som nekta å samarbeide!

Gjort tusenvis arbeidsløse fordi de nekta å vsksinere seg! Ødelagt familier og vennskap! Det er produsert falske rapporter og godkjenninger. Fakta er blitt kansellert, eller blitt betegnet som feilinfo‼ MEN VI, vi konspitroll, som har drevet opplysning siden sommer 2020, som har måttet tåle hets , hån og latterliggjørelse ++++ i 2 år!, VI er blitt DE OPPLYSTE! VI ER HELTER, COLUMS/ SØYLER‼, som har stått oppreist i kampen som fremdeles raser! Vi har nekta å bruke IDIOTfilla, nekta test, nekta spritvasking og seff kvakks!! Våre fiender er politikere og regjeringer , leger, byråkrater og media hvor ca 90% er løgn‼, inkludert vår egn FHI ,som er KJØPT og BETALT av CDC, og WHO, som er eid av Bill Gates!! ( WHO trengte penger, og BG hadde nok av dem!)SANNHETEN tvinger seg FRAM! Fremdeles mange som sover. La dem det, de kan ikke reddes, men jeg lover dere: det blir fullt hakeslipp og panikk når de tvinges til å SE‼ MEN, vi VÅKNE og OPPLYSTE blir flere og flere, dag for dag, og ikke minst : VI ER MANGE FLERE ENN GLOBALLISTENE! DE HAR ALLEREDE TAPT, OG DE VET DET! 👹👹👹👹👹 fråder av raseri, fordi de vet de er avslørt‼ Så langt artikkelen: DERFOR dukka det veldig beleilig opp en ny variant i Sør Afrika, som i rekordfart kom til Norge! Ikke suksess! Da måtte de finne på noe nytt! Ahh! Apekopper!, Ikke suksess det heller🤣 Iflg FHI kommer det en VELDIG HARD influensa denne høsten! Seff! Viktig med vaksine!🤣 Bivirkningene etter kvakksen slår til nå! 84% flere dødsfall enn på samne tid i 2021!! Og det blir verre! Da må de ha noe å skylde på! DE ER AVSLØRT! Veldig mange er fjerna, mange har kopier. ALLE vet hva straffa er for LANDSFORÆDERI! DENNE KAMPEN skal vi VINNE . Vi har MANGE på vår side: Russland Kina India indonesia Afrika Østeuropa Brasil Chile Karibia . De ONDE har kun USA England (?) Canada og gjennomkorrupte Europa!, 💪💪💪💪🇧🇻♥️
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply