Hun sende bekymringsmelding til barnevernet fordi jeg var på infomøte om fosterhjem og kritiserte dem for tre år siden ,

Post Reply
Sigve
Posts: 3563
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Hun sende bekymringsmelding til barnevernet fordi jeg var på infomøte om fosterhjem og kritiserte dem for tre år siden ,

Post by Sigve »

Tonje :
Hun sende bekymringsmelding til barnevernet fordi jeg var på infomøte om fosterhjem og kritiserte dem for tre år siden , da var jeg 17 år.

Informasjonsmøte om familiehjem og beredskapshjem 24.Sept 1800,
Statens Hus

Hege Garbo Småmo, hva tenker du om at dere i fosterhjemstjenesten nekter folk som har andre meninger enn dere, og er kritisk til arbeidet dere driver å gå på et åpent møte dere arrangerer? Hva tenker du så om at dere tilkaller politiet for å få bort en 17 år gammel jente som velger å står frem om overgrepene det offentlige påfører oss, hva er nødvendigheten i det? Dere tåler ikke at sannheten blir snakket om

Hvorfor er jeg ikke ønsket? Alle de bortforklaringene kan du spare deg for
Hvorfor blir jeg bortvist fra stedet?
Det er ikke et grunnlag for å bruke verken securitas eller politi men likevel er dere så amatørmessige at det brukes (løpegutter)
Attachments
FB_IMG_1664134877148.jpg
FB_IMG_1664134877148.jpg (71.04 KiB) Viewed 19 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply