Takket være uansvarlig skribenter i landets aviser...mange slike

Post Reply
Sigve
Posts: 3549
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Takket være uansvarlig skribenter i landets aviser...mange slike

Post by Sigve »

Et splittet land og folk.

Takket være uansvarlig skribenter i landets aviser.

Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg leste i Aftenposten , skrevet av en politisk redaktør, Kjetil B Alstadheim:

"Listhaug fritar Putin for ansvar. Hvorfor" Dette er overskriften. Hvor har han det fra?
Han visste bedre. Men når ens eget politiske ståsted får vedkommente å vandre så vilt, da burde det i hvert fall ringt noen bjeller hos ansvarlige redaktør!

Det har der kanskje gjort?

For. Det er et dårlig tegn fra en hvilken som helst stor avis når kommentatorer begynner å prege sine " kommentarer med" for mye av sitt personlige "ståsted", der avisene i etterkant må slippe til den "fornærmede" til med et korrigerende innlegg!

Da er der noe som skurrer i redaksjonen.

Jeg skal ikke gå mer inn på den saken men bare få med at Listhaug har fått en hel side i onsdagens avis, Aftenposten, for å korrigere og rette opp det feilaktige inntrykke som ikke burde få feste seg i Norge!

"Skivebom fra Alstadheim om Putin og energikrisen", skriver hun og uthevet finner en i dette svarskrivet bl.a. " Frps poeng er at vi som politikere ikke bare kan skylde på Putin.Vi har også et ansvar selv"!
Helt korrekt.

Det er derfor jeg har skrevet flere ganger at " Norge kan ikke gi i fra seg hele strømproduksjonen til Tyskland og etterlate eget land som en slagmark"!
Dette skjedde lenge før krigen brøt ut!
Det er det som er saken nå.Krigen kommer som et ekko!

Det er totalt et bomskudd når det gjelder å redde klimaet. En redder ikke engang Tyskland!
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply