Bill Gates har stor innflytelse hos World Economic Forum. Tapte han penger som mange andre under den medisinske pandemie

Sigve

Bill Gates har stor innflytelse hos World Economic Forum. Tapte han penger som mange andre under den medisinske pandemie

Post by Sigve »

Bill Gates har stor innflytelse hos World Economic Forum. Tapte han penger som mange andre under den medisinske pandemien? Nei. Snarere har han vært med på å legge til rette for at han selv kan investere i dette, politisk og økonomisk. Er han god? Nei. Om han hadde vært det, ville vi ikke vitnet den medisinske pandemien slik som vi gjorde. Medisinsk apartheid, brudd på menneskerettigheter, politivold, arrestasjoner, sult og hungersnød i u-land, angiveri, stigmatisering, feilinformasjon, sensur, restriksjoner, dødsfall og alvorlige bivirkninger relatert til mRNA-vaksinene og mer. Han er selvfølgelig ikke alene.

1 The four organizations have spent almost $10 billion on Covid since 2020 – the same amount as the leading U.S. agency tasked with fighting Covid abroad.

2 The organizations collectively gave $1.4 billion to the World Health Organization, where they helped create a critical initiative to distribute Covid-19 tools. That program failed to achieve its original benchmarks.

3 The organizations’ leaders had unprecedented access to the highest levels of governments, spending at least $8.3 million to lobby lawmakers and officials in the U.S. and Europe.

4 Officials from the U.S., EU and representatives from the WHO rotated through these four organizations as employees, helping them solidify their political and financial connections in Washington and Brussels.

5 The leaders of the four organizations pledged to bridge the equity gap. However, during the worst waves of the pandemic, low-income countries were left without life-saving vaccines.

6 Leaders of three of the four organizations maintained that lifting intellectual property protections was not needed to increase vaccine supplies – which activists believed would have helped save lives.

M.Dir

Linker
https://www.politico.com/news/2022/09/1 ... s-00053969
«6 charts that show how money and influence shaped the world's Covid plan»
https://www.politico.com/news/2022/09/1 ... e-00055041

Behind the numbers: How we analyzed Gates' and partners' global influence

https://www.politico.com/news/2022/09/1 ... e-00055069

Her kan man blant annet lese om at Bill Gates og Fauci finansierte studiene der store doser med hydroksyklorokin ble tatt i bruk og pasienter døde. Rett og slett for å sverte dette medikamentet som er trygt og brukt i flere tiår. Dersom de ikke hadde gjort det, ville ikke mRNA-vaksinene fått sin hastegodkjenningen i 2020. Disse menneskene skyr ingen midler.

VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!