POLITIET I DANMARK DRIVER MED OVERGREP TORTUR BORTFØRINGER AV TOTALT USKYLDIGE LEVANDE MENN OG KVINNER

Post Reply
Sigve
Posts: 3545
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

POLITIET I DANMARK DRIVER MED OVERGREP TORTUR BORTFØRINGER AV TOTALT USKYLDIGE LEVANDE MENN OG KVINNER

Post by Sigve »

VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: POLITIET I DANMARK DRIVER MED OVERGREP TORTUR BORTFØRINGER AV TOTALT USKYLDIGE LEVANDE MENN OG KVINNER

Post by Red-Pill-Junkie »

Common law er veien å gå når globalist-fascsismen en gang i fremtiden har tapt den krigen de nå fører mot mennesker og dyr og de overlevende forhåpentligvis skal gjenoppbygge et nytt og bedre samfunn uten slaveri. Men slik tilstanden er nå, er det sammenlignbart med å påpeke seg menneskerettigheter overfor Gestapo-bøllene som på ordre fra Terboven, hentet ut folk fra hjemmene for å henrette dem som svar på en eller annen aksjon.

Jeg er skeptisk til at de kjører elbil, det er sammenlignbart med å kjøre sittende på en bombe, da mesteparten av bilen består av eksplosive batterier. Dessuten, grunnen til at globalist-fascistene forsøker å få alle over på disse batteribilene, som ikke i det hele tatt er miljøvennlige, men tvert imot er miljøverstinger om en ser hele bildet, er at de kan kontrolleres og de kan kapres og tas full kontroll over.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply