Synnøve Fjellbakk Taftø , har vert AP sin politiske fange siden 1994,da hun sa sannheten

Post Reply
Sigve
Posts: 3563
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Synnøve Fjellbakk Taftø , har vert AP sin politiske fange siden 1994,da hun sa sannheten

Post by Sigve »

Klipp og lim notater om Synnøve Fjellbakk Taftø som politisk fange, tvangsinnlagt og holdt unna MSM.
...
PÅ NYTT 21 august 2022 skriver Elin:

Synnøve Fjellbakk Taftø er innlagt med tvang igjen, hun skrev dette på sin side, som jeg kopierer her, som dokumentasjon, så det ikke går tapt - det er postet i går kl 04 03:
SYNNØVE FJELLBAKK - SITAT:
Jeg sitter nå på rom nr ni på akuttenhet sør på Rønvik sykehus. Jeg ble tvangsinnlagt på mandag av en sinnslidende psykiater som heter Morten Hagen. Han har gjort det samme en gang før og nå vil jeg klage til fylkeslegen
.....
3.sept ( Elin T.) :!:
Har vært i kontakt med hennes familie, som sier at hun "mistet søvnen", dvs om hun forsøker slutte med medikamenter, så skjer det at hun kan være oppe i flere døgn uten å sove. Nå trengte hun å få sove, og derfor ble hun innlagt. Så hun kunne få sove, og dette har også skjedd ved flere tidligere tilfeller. Men det er ille at hun må ta medikamenter mot sin vilje og at evne til søvn, en del følelser blir forflatet. Dette har hun snakket om selv også. At hun føler medikamentene er skadelig og ødeleggende.

....


Er det ikke merkelig, at denne damen, som ikke har gjort noe galt, blir holdt innesperret i så mange år, mens andre psykiatriske pasienter blir sluppet ut etter kort tid? Kan grunnen være at hun vet for mye om div. Politiske personer i dette landet?
....
myndighetene er mere redd for folkj som skader politikken enn hva de er for mordere som dreper uskyldi8ge slik som myndighetene gjør daglig like vel, de morderne blir nok heller belønnet enn straffet og uskyldige som vil sette en stopper for myndighetenes galskap må lide verre enn en morders skjebne i norge, for en skam
.....
Hun har ikke vært innesperret konstant. Hun har vært mye hjemme, men måtte da møte opp å ta sprøyter, medikamenter som er ødeleggende, og det er også et stort overgrep. Ja dette gjøres mot flere som vet for mye.
...
På tide at både gro og støre ber om unnskyldning for denne udåden.Skammelig av Arbeiderpartiet!
Deretter bør hun få norgeshistoriens største erstatning og oppreisning.

.......
Men alt står i boken hennes !

.....

Selvsagt, og dette er nok til at Apepartiet ikke har livets rett til å styre Norge , med en slik alvorlig «ripe i lakken» Basta ! 👎🏾💩
...

https://youtu.be/27njvpe4lqs

...

EØS-prosessen

Av: Synnøve Fjellbakk Taftø, tidligere UD-ansatt jurist og medlem av Senterpartiet.

«Som statsansatt fikk jeg problemer med å definere min egen rolle. Fra jeg begynte i offentlig tjeneste hadde jeg trodd at offentlig ansatte pliktet å handle etter lover og regler og ellers følge sin egen samvittighet. I EØS-prosessen fikk jeg stadig inntrykk av at impulser fra enkeltpersoner bestemte både fart og retning og forhandlerne ante ikke hva det var de holdt på med. «Norges offisielle syn» ble bestemt i lukkede rom langt unna dem som var direkte berørt og av folk som tilsynelatende ikke brød seg om konsekvensene av sine beslutninger. Desinformasjonen ble satt i system, og det ble forventet at alle som kunne avsløre løgnene, skulle tie. Slik jeg så det, var det en Mafia som utga seg for å representere europeiske stater som melket profitt ut av Europas skattebetalere. «Staten» hadde utviklet seg til et apparat som beskyttet urett og korrupsjon og mellomstatlig samarbeid var undertrykkelsesapparatets internasjonale dimensjon. Jeg begynte å se på meg selv som en slags spaner for rett og rettferdighet, men jeg var fullstendig klar over at jeg ikke hadde noen ryggdekning. Derfor måtte jeg opptre absolutt uangripelig med tanke på den konfrontasjonen som jeg innerst inne visste ville komme – og som jeg vel også la opp til selv.»

Synnøve Fjellbakk Taftø var ansatt i utenrikstjenesten og tjenestegjorde i Berlin (DDR), New York (FN-delegasjonen), Bangkok og Geneve (EFTA). Da Taftø i 1992 gikk offentlig ut mot den såkalte EØS-avtalen, ble hun erklært alvorlig sinnslidende på legevakten i Oslo, etter å ha blitt avskjediget av regjeringen Gro Harlem Brundtland.

.....

Gro skydde ingen midler for å kamuflere sin landsforræderiske handling ved å melde Norge inn i EU tre måneder før folkeavstemmingen !
Støre var en av hennes to slaver som brakte Synnøve Fjellbakk Taftø til Norge for tvangsmedisinering på ett sinnsykehus . Politiet i Norge deltok også i denne grufulle handlingen ,dessverre !
......

Konsekvensene burde være at den første som burde bli dømt for landssvik er uten tvil Gro harlem brundtland, for det hun gjorde var og er fortsatt et grovt landssvik, hvorfor skal hun slippe straff, Arne Treholt ble dømt, det han gjorde var som å stjele noen få karameller i forhold til det gro gjorde, et ufattelig, simpelt svik mot folket hun var satt til å tjene, og et alvorlig brudd på norges grunnlov, hvorfor går hun fri,?

Kan noen fra Arbeiderpartiet svare på det, alle regjeringer etter gro har begått større eller mindre brudd på grunnloven, og ennå ikke blitt dømt for landssvik, nå har Erna og støre i tett og dårlig sljult samarbeid fortsatt, med sviket mot folket og landet dei er satt til å tjene, ikke rane og ruinere, på tide den delen av det norske folk som er i stand til å innse at om vi ikke stopper galskapen så er det ikke lenge før Norge er en vasal stat under eu (nazi) imperiet, uten selvstendighet, demokrati, eller råderett over eget iand og resurser.
......
FORLØPEREN TIL ACER OG HØGE STRØMREGNINGER

Folkeavstemingen 1994, nei til EU.
Folkets mandat.
"Mandat er et oppdrag, verv eller en fullmakt til å gjøre noe." Mandatet til Stortinget i fra folket var at Norge IKKE skulle bli medlem i EU.

Hvorfor ble det NEI?
"Forandringene i Norge og verden rundt var enorme siden 1972. Norge hadde blitt en rik oljenasjon. EF hadde blitt til EU – en politisk union med mye større ambisjoner for hvor tett samarbeidet skulle være.
Dette påvirket selvsagt debatten, men det viktigste argumentet mot medlemskap var fortsatt hensynet til norsk selvstendighet – eller sjølråderett. Dette var kanskje enda viktigere i 1994, fordi EU hadde gått mange skritt lenger i retning av integrasjon og overføring av myndighet til fellesskapet."

Bagatellisering av konsekvensene ved å bli medlem:
"Også denne gangen ble den politiske dimensjonen ved EU kraftig tonet ned på ja-siden og bortforklart med at medlemskap ikke ville få særlig store konsekvenser. Statsminister Gro Harlem Brundtland fra Arbeiderpartiet hevdet at ordet «union» slik det ble brukt i EU, best kunne oversettes med «samarbeid» eller «forening av krefter»."

EØS avtalen, i strid med folkets mandat til Stortinget.
I dag er Norge underlagt EU lovgivning ved ca 13000 implementerte EU regler og forordninger, når det kommer nye EU regler/forordninger blir disse implementert i Norsk lov når de er omfattet av EØS avtalen. EØS avtalen omfatter stadig flere samfunnsområder etterhvert som Stortinget vedtar nye EU regler/forordninger. Som feks. energipakke 3 (Acer), dette ga EU bruksrett til Norsk strøm. Konsekvensen er at EØS avtalen er overnasjonal, norske Stortingspolitikere har helt siden 1994 brutt folkets mandat hver gang de har vedtatt nye EU regler og forordninger under dekke av EØS avtalen.

Dagens stortingspolitikere, med noen få unntak, har ingen planer om å bremse denne utviklingen, tvert i mot, de jobber aktivt for at EØS avtalen og dermed at EUs regelverk skal utvides til stadig flere samfunnsområder.

Man kan trygt hevde at dagens stortingspolitikere jobber i mot folkeviljen.
Det burde få konsekvenser.

.....
VIDEO INTERJUV MED SYNNØVE
https://dagenspuls.blogspot.com/2016/12 ... t.html?m=1

.....

En god refleksjon av psykiatrien
I morges ga jeg respons på et innlegg i en lang tråd i kommentarfeltet under teksten "Mitt første møte med psykiatrien" som jeg delte den 9. juli. I innlegget jeg svarte på, ble det brukt en fotballmetafor som jeg tillot meg å drodle videre på. Siden disse enkeltkommentarene har en tendens til å forsvinne i mylderet når trådene blir lange nok, har jeg tatt meg den frihet å gjenta svaret mitt her, rett og slett fordi jeg mener det jeg skriver, er så illustrerende at det fortjener et større publikum:

Jeg tror de fleste fotballtrenere selv en gang har spilt fotball. Og når laget ikke oppnår de forventede resultater, byttes treneren ut. Det blir riktignok litt bråk av sånt i blant; fotballsupportere er jo fulle av passion for sin favorittsport og sitt favorittlag. Men fotballen er rund.

Sykehuspsykiatriens akuttsengeposter er styrt av overleger som aldri har spilt fotball, eller sagt på en annen måte: de har aldri vært Gerda Ring, Jesus eller Greta Thunberg. De interesserer seg overhodet ikke for sånt (redigert: altså psykosens natur, bakgrunn, innhold, uttrykk, funksjon og budskap). De interesserer seg mest for status og makt. Og det har de sannelig hatt altfor mye av i altfor lang tid.

Når overlegen ikke oppnår det forventede resultat med sine pasienter – sett gjennom hans egne briller – skylder han på pasienten, og pøser på med mer av det som ikke virka i første omgang. Ingen blåser i fløyta. Ingen roper "ut med dommeren!"

Ingen krever at dommeren (altså overlegen) blir bytta ut. Ingen krever at han må vike plassen for en annen som har større visjoner og mange flere verktøy i kassa si. Neida. Men klager pasienten på overlegen, føres det som bevis på at overlegen hadde rett hele tida: det er pasienten det er noe galt med, som ikke nyttegjør seg hans utsøkte cocktails, som han for øvrig, i parentes bemerket, selv aldri har hatt innabords. Han har jo lest om medikamentenes fortreffelighet, så da trenger han selvsagt ikke den personlige erfaringen.

På tribunen sitter overlegens klakkører og har fast spalteplass i store og små redaktørstyrte medier: MER av det som ikke virker! MER tvang! MINDRE autonomi! Og hjemme i stuene sine sitter folk foran skjermen og nikker: selvfølgelig må vi ha mer tvang. De vet jo ikke sitt eget beste, stakkars, disse pasientene, og farlige er de, og. De burde være takknemlige for at det finnes overleger som alltid vet best. Regjeringsadvokaten er enig med folket. Vær takknemlig, borger! Vær takknemlig for at du får den behandlingen du har krav på og trenger!

Kontrollkommisjonene sover i timen. Statsforvalteren er blind, og fungerer i praksis som overlegens forlengede arm. Helsetilsynet slår fast at alt som går galt, har gått riktig for seg. Journalister er mer opptatt av å holde ryggen fri ved å skrive "balanserte saker" (i den grad de i det hele tatt skriver om slikt) enn å ta stilling og mene noe som ville bety noe. Sivilombudet er faktisk på vår side, men er det noen som tar inn over seg hva de skriver i sine flengende rapporter om brudd på konvensjoner som forbyr tortur og umenneskelig behandling? Vår nye regjering er mer opptatt av å gi psykisk helsehjelp til sine egne når de bryter lover og regler enn av å sørge for at overlegens ofre får uforbeholden beklagelse, skadeerstatning og reparerende behandling for iatrogene skader. Trenger jeg si mer?

Vi er mange her i landet som har visjoner om hvordan hjelpeapparatet som skal stå til tjeneste for folk som får psykiske eller eksistensielle kriser, bør se ut. Kunnskap om hva mennesker i kriser trenger, finnes. Og fagfolk klapper nå for Inger-Mari Eidsvik og meg i det stille, og litt offentlig på facebook. Det er fint, det, altså. Jeg opplever faktisk at vi har «halve Norge» i ryggen. Jeg håper likevel at noen av disse gode fagfolka snart slår alarm. Sånn i folkeopplysningens navn. For langt mer enn halve Norge tror fremdeles at overlegen har rett. Og det er kun ett av problemene som vi med psykoseproblematikk sliter med. Det ville løst mye, tror jeg, om hvermannsen forsto det overlegen ikke skjønner.

Men kanskje vinden likevel er i ferd med å snu? Vi har sett gode eksempler på at kloke hoder med skarpe penner får spalteplass i konvensjonelle medier i kjølvannet av skyteepisoden i Oslo. Kanskje jeg bare er i overkant utålmodig? Jeg håper det.

Håp, ja. Det var lenge det eneste igjen i meg som tvangspsykiatrien ikke hadde klart å smadre da jeg ble skrevet ut fra min siste tvangsinnleggelse i februar 2015. Takk unga mine og gud og allah og universet og alle gode kjærlighetskrefter for at jeg aldri mista håpet. Uten håpet hadde jeg ikke fremdeles vært blant oss. Men jeg klorte meg fast. Og nå blir dere fanden tutte meg aldri kvitt meg!
.....
Det er så mye værre en folk trur...
Bestillingsdrap skulle stå forkledd som selvdrap.
Regien var : Et fabrikkert selvmord lagt til en fiktiv innleggelse i psykiatrien.

Et arveskifte ble i etterkant lagt ved en fabrikkert forsvunnet-melding, rettssak 12-116959 TVI-INTR. Inntrøndelag Tingrett.

DRAPSBESTILLINGA 12.10.2010. PÅ OPERASJONSSTUA VED SYKEHUSET LEVANGER,
VAR REGISSERT MED Å SKULLE STÅ FORKLEDD TIL Å VÆRE DØDSFALL I PSYKIATRIEN.
.
Politimester Trond Prytz satt i sykehusstyret, medaktiv.
Det var fabrikkert falske politianmeldelser tilknyttet fiktive sykehus-innleggelser.
Jeg ble gitt elektrosjokk mens jeg lå på operasjonsstua for en angivelig mobilisering av kne i narkose.
Jeg var fabrikkert til å være en rus-misbruker, DET var hva drapet skulle stå forkledd som......om de hadde lyktes i bestillingsdrapet.
Slik blir Politimester Trond Prytz skjermet fra straffeloven, ved Spesialenheten for Politisaker:
https://www.facebook.com/1067974658/vid ... 705234255/
.
.
Det var en fabrikkert psykiatrijournal med flere års fabrikkasjon av fiktive innleggelser. fiktiv gitt helsehjelp, hør selv :
https://www.facebook.com/1067974658/vid ... 223393693/

NORSKE STAT GA IMMUNITET FOR STRAFFELOVEN, VED I DET SKJULTE , Å GJENNOMFØRE DETTE:
.
NORSKE STAT FRATOK STATSBORGERSKAP FOR Å GI STRAFFEUNNDRAGELSE VED GROV TVUNGEN FORSVINNING.

NORSKE STAT FRATAR STATSBORGERSKAP i det skjulte,

OPPRETTER D-NUMMER i det skjulte,

FOR Å GI STRAFFEUNNDRAGELSE TIL ET OPERASJONSTEAM

SOM MISLYKTES I BESTILLINGSDRAP 12.10.2010. PÅ OPERASJONSTUA VED SYKEHUSET LEVANGER,

MENS JEG LÅ I BEVISSTLØS...for en angivelig Ublodig mobilisering av kne i narkose.

BESTILLINGSDRAPET ER REGISSERT TILKNYTTET GROV TVUNGEN FORSVINNING....
Drapet skulle offentlig presenteres ...som om.....selvdrap/ selvmord....bestillinga mislyktes dengang, jeg overlevde, og står nå med... ID nummer 114223... der LIV IKKE ER BESKYTTET VED LOV.

Takk til lege Svein Roger Svinsås for at du lot D-nummer, ID 114223 komme frem i pasientjournalen min.
En viktig dokumentasjon tilknyttet Stortingets forsøk på å legge hjemmel til lov....for blokkering innsyn......i BLANT ANNET....den norske Stats hemmelige sletting av juridisk personnummer, og hemmelige fratakelse av statsborgerskap på nasjonale interesser.
.
Så lyktes det ikke helt for den norske stat denne gang, med hjemmel til lov, om.... TOTAL...SPERRING for tilgang BEVIS....tilknyttet bestillingsdrap/ uredigert journal.
.
Og de som er allerede ER tatt av dage ved tvungen forsvinning i Norge.....der vil det vel bli umulig for det offentlig å få tilgang innsyn.
.
Jeg håper media i Norge gir oppmerksomhet til 30 August,
FN`s Internasjonale dag for ofre tilknyttet Tvungen forsvinning,
A. Rønning

.....
Synøve Fjelbakk Tofte, var en meget inteligentå høyt utdannet person. Hun var også en dyktig ambassadør for Norge. Hun forsto hva er medlemskap i EUS å EU ville bety for Norge, å var motstandere tildet.

Dette ville hun også informere det NORSKE folk om. Men vår statsminister Gro Harlem Brundtland hadde andre planer. Synøve var i vegen for henne å måtte stoppes - Gro var lege å hadde sine medisinske kompisasjoner, hun viste råd.

Dette er en sak som burde ha hvert grundig undersøkt av Norges rettsmedisinske organisasjon. Noe skjedde her, men hva - dette har myndighetene bare latt passere.
Hvem kan vi lite på i landet vårt. En slik undersøkelse bør startes snarest, det bør ikke være for sent.

.....
NEI TIL EU IGNORERTE GRO...
https://neitileu.no/aktuelt/folket-sa-nei
.....
Synnøve egen sang:https://youtu.be/fuXRbFUGtGc
. .
VERSTE STED I NORGE? "SALEN24"
https://youtu.be/p-o3mEvAdp0
....

Brevet fra Synnøve: https://dinmakt.no/phpBB3/viewtopic.php?t=2119

Registrere deg på https://dinmakt.no og følg med i debatter,støtt forumet.
DINMAKT.NO
Attachments
1
1
FB_IMG_1662739587868.jpg (139.22 KiB) Viewed 709 times
2
2
FB_IMG_1662739433938.jpg (70.31 KiB) Viewed 710 times
3
3
FB_IMG_1650144234156.jpg (21.49 KiB) Viewed 1054 times
SYNNØVE FJELLBAKK TAFTØ
SYNNØVE FJELLBAKK TAFTØ
FB_IMG_1662093310907.jpg (6.28 KiB) Viewed 1175 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Synnøve Fjellbakk Taftø , har vert AP sin politiske fange siden 1994,da hun sa sannheten

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Fri Sep 02, 2022 6:37 am Er det ikke merkelig, at denne damen, som ikke har gjort noe galt, blir holdt innesperret i så mange år, mens andre psykiatriske pasienter blir sluppet ut etter kort tid? Kan grunnen være at hun vet for mye om div. Politiske personer i dette landet?
Nei, det er ikke merkelig når en innser hvilken kriminell "elite" som styrer (og det spiller ingen rolle med partitilhørighet), de som kommer til makt er styrt, for de som ikke lar seg styre vil aldri komme til reell makt gjennom det nåværende systemet, til det har vi blitt innfiltrert på alle viktige områder. Synnøve avslørte landsforæderiet til Gro og Jonas i -94 da de brøt Grunnloven og mot det norske folkets vilje meldte oss inn i EU via EØS. På samme måte som Kai Holst som i motsetning til Kjakan og Hauge, hadde integritet og selvrespekt og ville avslørt operation paperclip.

Det er tre hovedmåter whistleblowers og folk som vet for mye og har beviser for hva de vet, tas ut på. Enten så myrdes de, ofte kamuflert som selvmord (jfr. f.eks. Jan Wiborg, eller Kai Holst), eller så plantes bevis for kriminell aktivitet og de sperres inne i fengsel, eller så trår det hjernevaskede såkalte helsevesenet (helvetesuvesenet) til via psykiatrien og sperrer folk inne og doper dem ned og dette er kanskje det verste for da har en mistet alle muligheter til å forsvare seg.

Så derfor slippes farlige øksemordere løs etter kort tid, for det er ønskelig at de skal spre frykt og så splittelse, mens Synnøve som er en virkelig helt, ikke slipper ut. Sannheten er mye farligere for disse kriminelle, enn øksemordere...
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply