HA KONTROLL!? HVORFOR SKAL BANKEN BRY SEG MED HVA DU BRUKER PENGENE TIL...ER DET KLAUS SCHWAB SOM PRESSER PÅ?

Post Reply
Sigve
Posts: 3470
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

HA KONTROLL!? HVORFOR SKAL BANKEN BRY SEG MED HVA DU BRUKER PENGENE TIL...ER DET KLAUS SCHWAB SOM PRESSER PÅ?

Post by Sigve »

#snøball Kopiert

Min samtale med DNB I dag.

Ringte DNB for å fortelle dem at jeg hadde fått time til nytt pass. Grunnen var at avtalen med DNB utløp 1/7 for utsettelse av ID.

Jeg hadde også sagt at dersom de stengte min konto ville det bli månelyst for dem, siden jeg ikke har en slik avtale med de at de kan stenge min konto.

Fikk utsatt identifiseringen til aug. Samtidig ville jeg vite om jeg kunne få 100000 kr. utbetalt I kontanter, for da kunne jeg hente dem med en gang. Det var ikke hans bord, så han overførte meg til en ny behandler, som var en kvinne.

Jeg la fram mitt ønske om 100000 kr i kontanter, men det var ikke mulig hevdet hun. Da spurte jeg, hvorfor? Det lot seg ikke gjøre, og hvorfor skulle jeg ha ut så mye kontanter.

Jeg tillot meg å si at det hadde hun ikke noe med, hvorpå hun sier, at det måtte de vite for å ha KONTROLL.

Hvorfor skal dere ha kontroll over mine kontanter? Det var det Staten som hadde sagt. Men er ikke folket STATEN? Intet svar. Har vi en stat I staten? Intet svar.

Dersom jeg vil kjøpe en bunad privat, og de forlanger kontanter, da må jeg respektere det! Da er det hvitvasking, sier hun. Hevder du at jeg driver med hvitvasking når jeg kjøper en bunad av noen jeg kjenner, og de vil ha kontanter?

Når du har muligheten å overføre penger direkte så er det det å foretrekke, for da vet vi hvor kontantene går, sier hun. Så dere skal ha kontroll over mine kontanter når jeg kjøper en bunad? Det sier Staten, ja.

Hva jeg bruker mine få kontanter til, har dere ikke noe med. Man skal ha kontroll over kontantene for ellers er det hvitvasking, sier hun. Da smalt det helt for meg og jeg spurte kvinnen om hun var klar over det vi alle vet, og det er at det er bankene som er de verste hvitvaskerne, og ikke småsparerne.

Jeg håper for all del ikke at det er det DNB driver med som bank, men jeg vil ha meg frabedt å bli mistenkt som hvitvasker når jeg vil kjøpe en bunad av noen jeg kjenner. Da ble det veldig stille, for da forstod damen at hun hadde gått I vasken med sine hevdelser overfor meg.

Hun anbefalte at jeg skulle bruke banklokalet inne for å få ut 20000 kr, eller ute for å få ut 990 kr. Da sa jeg pent, om hun viste at man bare fikk ut 2000 kr, og inne har jeg ikke sett en minibank som man kan ta ut 20000 kr på.

Så jeg spurte om hun var sikker på det hun sa, og da sa hun at hun trodde det var slik.

Da håper jeg at du har rett, for jeg er ikke interessert i å kjørre inn til byen hver dag for å hente 2000kr.

Jeg tror det var noen som var glad at jeg takket for meg.

Ingebjørg
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply