Da er det tiden for å gratulere folket i Lugansk fylke med å endelig, gjennom god hjelp fra Russland, med å være et frit

Post Reply
Sigve
Posts: 3559
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Da er det tiden for å gratulere folket i Lugansk fylke med å endelig, gjennom god hjelp fra Russland, med å være et frit

Post by Sigve »

Kopiert:
Da er det tiden for å gratulere folket i Lugansk fylke med å endelig, gjennom god hjelp fra Russland, med å være et fritt samfunn. Noen uker eller måneder så er også Donetsk fritt og uavhengig. Den sannsynlige vei videre, sammenslåing av LPR og DPR til et land, og union med Russland i en eller annen form håper jeg virkelig dere finner etter åtte år forfølgelse av Ukrainas nazistiske regime, åtte år forsøk på etnisk utrensing, åtte år folkemord.
Stor takk til Russland for å være eneste land i verden som står for det etisk rette, beskytte sine venner og naboer mot gjenninføring av nazistisk folkemord som normale styringsform.

Og til dere av mine facebookvenner som har støttet nazistene i Kiev, og som tror Russland taper? Hvor mange fylker skal Russland måtte ta, før dere innser dere forsyner Kiev med redskapene for nazistene i Kievs selvutslettelse. Hvor mange franske og amerikanske offiserer skal Azov-bataljonene henrette for å skjule spor, før dere skjønner noe er galt? Før dere skjønner at dere kan ikke lenge støtte naziregmier utn å regnes som nasser selv? Før dere skjønner at skikkelige folk står for sine meninger, så når dere støtter nasser, så er det greit, så lenge dere står frem som nasser. Det er det eneste redelige.
Eller kanskje snart gjøre som de norske nassene vinteren 1944-45, å melde dere ut og late som dere aldri støtte nassene? Internett glemmer aldri, slik medlemslistene i Nasjonal samlig ikke ble slettet. I så måte kan det være lurt å innrømme uvitenhet og skifte side, heller enn å fremstå som nasse rett inn i Kievs kollaps.

Eller er det viktigere å støtte USAs 465 ulovlige biologiske våpenfabrikker i Ukraina, støtte landet som aktivt begår forbrytelser mot menneskeheten, en nå støtte Russland fordi Russland er Russland, når det er DE som stansser produksjonen av biologiske og kjemiske våpen NATO bedriver i Ukraina?

Og til mine kontakter som har kontakter i politi og rettsvesen: Det er PLIKT å gripe inn mot alle forsøk på utvikling og produksjon av biologiske og kjemiske våpen. Absolutt alt slikt arbeide er per definisjon en forbrytesle mot menneskeheten og skal stanses med ALLE midler. Hva er det de driver med, når Stoltenberg og Støre som aktivt medskyldig, fortsatt går løs?

Igjen, gratulere Lugansk, med ny frigjøringsdag, fremover blir 3.7 en dag som deres 9.5 og vår 8.5. Vær stolte, dere kom dere ut av nassenes grep. OG jeg beklager dypt, at mitt lands ledere har hjulpet deres fiender, nassene i Kiev. Om jeg kan nå noen vei skal de alle straffes for sin medvirkning til folkemord.
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply