Til alle dere som har synes vår kamp mot overgrep i barnvernet, er tull...
-Barna i institusjoner er ofte sexslaver, og har ingen muligheter til å rømme... Da kommer politiet og fører dem tilbake på "Jobb"...
Ikke glem at flere av ungdommene som stod frem i dokumentarserien "Instukids" ble drept fordi de fortalte litt fra innsiden... Drap kamuflert som "selvmord/overdoser"... "Judas-sprøyter" som de kalles i dette miljøet... Disse sakene blir ikke etterforsket annet enn for å dekke over faktum..... som også politiet vet om ..
Så hva da, når ikke kommunene skal drive barneverninstitusjoner, skal de private som Stendi få lov til å "leie ut" barn som Shada, og drepe dem etter bruk, uten at det blir etterforsket? Med inntjening på opp mot 50 000 i døgnet i tillegg til "leie"....
Når skal det virkelig etterforsket som KRIMINALITET, og ettergå de milliardene av kroner som går til denne industrien?
Eller er det som mange nå hevder, at barnevernet og en rekke stiftelser, er grove sugerør rett inn i statskasse, som går til de som defineres som "DEEP STATE".......?
https://www.nrk.no/stor-oslo/ekspertutv ... 1.17588771
(P.Geithus)
.....
Eg har vert noen måneder i Kenya, vandret rundt omkring i Nairobi, i de største slummene i Afrika. Bare tuslet rundt ,hilste på folk og hygget meg.
Men det var noe som sjenerte meg!
Where you from ?
Norway..ohh...Ole Gunnar Solskjær..he is..bla bla bla...
(Ikke dette)
MEN DETTE
But how about the child care, the Norwegian government sterling Children..
Desse 2 tinga hørte eg over alt, slummen, i byen, i ober...der var varemerket til Norge..
INDIA har laget film om barnevernet! (En Skam!)
Bollywoodfilmen «Mrs. Chatterjee vs. Norway» lanseres i midten av mars, men traileren er allerede ute. Filmen er basert på en sann barnevernssak om en indisk familie i Stavanger.
OG ALLE DE SOM BLIR DREPT I BARNEVERNET
https://youtu.be/Vl8aALbdZWA?si=LL-I4F4jA5p-_PeM
Snart 40 saker i menneskerettighetsdomstolen, beviser jo galskapen for hele verden!
SÅ fortsetter folk å stemme på denne gjengen?
Grove sugerør rett inn i statskasse? Og en skam for hele verden!
Grove sugerør rett inn i statskasse? Og en skam for hele verden!
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene,vi kjemper for at folket skal beholde makten.
Vi tør der andre tier
Støtter du DINMAKT.NO vipps nr.403 10 231
Vi tør der andre tier
Støtter du DINMAKT.NO vipps nr.403 10 231