Jordbruksoppgjøret 2025 er preget av klima, MetanHUB og Bovaer

Post Reply
Sigve

Post by Sigve »

i morgen 18 Juni avgøres kua's, bonden's og folket's skjebne på Stortinget.

"Partene tar sikte på å fastsette en implemente-
ringsplan for bruk av metanreduserende fôrvarer
i melkeproduksjonen i jordbruksforhandlingene
2026, gjennom opptrappende virkemiddelbruk
frem mot et krav om bruk av metanreduserende
fôrvarer i innefôringsperioden for husdyrtilskud-
det for melkekyr på post 74.14. Det vil også være
aktuelt å implementere et krav for kjøttfe og andre
drøvtyggere – også i økologisk produksjon, når
det foreligger godkjente metanreduserende fôr-
varer og fôringspraksis tilpasset norske forhold,
som kan tas i bruk for disse produksjonene."

"Partene er enige
om at det tas sikte på å innføre krav til tiltaksplan
for klimatiltak på gårdsnivå, med krav om 5-årig
varighet/omløp, fra 2027. Dette tas det endelig
stilling til i jordbruksoppgjøret 2026."
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene,vi kjemper for at folket skal beholde makten.
Vi tør der andre tier
Støtter du DINMAKT.NO vipps nr.403 10 231
Red-Pill-Junkie

Re: Jordbruksoppgjøret 2025 er preget av klima, MetanHUB og Bovaer

Post by Red-Pill-Junkie »

Snakk om å i satanistisk tradisjon snu alt på huet. De jeklene (globalist-culten) som kokte sammen psyop'n menneskeskapte klima-endringer, gjorde desverre et sjakktrekk av dimensjoner, når de klarte å innbille folk flest at dette hadde med naturvern, dyrevelferd og miljø å gjøre. Det er tvert om... Noe mer naturfiendlig enn disse såkalte klimatiltakene, skal vanskelig gjøres å komme opp med. Alt fra de enorme fuglekjøttkvernene som vindmøller til å forgifte og påføre dyr lidelser, med giftinsprøytninger og blandet i for, spraye oss som innsekter og forgifte vann og avlinger. Noe som igjen forgifter menneskene, som jo er planen. Vi fikk med oss globalist-jeklenes målsetning, selv om de etterhvert rev ned i Georgia det de hadde skrevet i stein.

For morro skyld tok jeg valgomaten, selv om jeg selvsagt ikke har planer om å legitimere et slikt fordekt føydal-system med min stemme. Jeg svarte selvsagt at menneskeskapte klimaforandringer ikke eksisterer (forsøpling, ja, klimaendringer nei, CO2 er livets gass for alle oss pattedyr). På resultatet var alle absolutt alle partier enige om at menneskeskapte klimaendringer er reelt. Ikke pokker om jeg kommer til å stemme på og legitimere valg av slike idioter, man har da selvrespekt...
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply