KOM MED FORSLAG TIM RIS OG ROS TIL DINMAKT.NO (F.A.Q)

Sigve
Posts: 3467
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Vanskelig å se koden

Post by Sigve »

Synbarheten på den koden, for meg, var nesten umulig å se, og var nesten slik jeg droppet å registrere meg, men etter alt for mange forsøk gikk det. Hadde noen annen vert så vanskelig, hadde jeg aldri giddet
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Vanskelig å se koden

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Sat Jun 11, 2022 2:05 pm Synbarheten på den koden, for meg, var nesten umulig å se, og var nesten slik jeg droppet å registrere meg, men etter alt for mange forsøk gikk det. Hadde noen annen vert så vanskelig, hadde jeg aldri giddet
Da jeg registrerte meg husker jeg at jeg også måtte forsøke noen ganger før det lyktes antagelig pga. at bokstavene var så vanskelig å se.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Sigve
Posts: 3467
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Registrering på engelsk..hmm

Post by Sigve »

Sigve Varholm Vanskelig å registrere seg alt står på Engelsk ..

Vi skal se på det.
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply