Å følge ordre er aldri en unnskyldning.

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Å følge ordre er aldri en unnskyldning.

Post by Red-Pill-Junkie »

Som en person som er opptatt av Naturlig lov (kall den gjerne Kardemommeloven også, noe som antagelig lyder mer gjenkjennelig i nordmenns ører?), så vil jeg gjerne legge denne videoen som jeg har tekstet til norsk, til grunn for en liten diskusjon:
https://www.bitchute.com/video/OmcEByCwnM72/

Mark Passio er en kapasitet på Naturlig/Guds lov og her forklarer han inngående om hvilket ansvar hver og en av oss har og at å følge ordre aldri er en unnskyldning, noe også Nürnberg-rettssakene slo fast. Ordrefølgere er de som holder slaverisystemet på plass. Den smertefulle sannheten som de fleste ikke tar inn over seg, er at ordrefølgeren alltid bærer mer moralsk skyld enn ordregiveren.

Som en person som tidligere i livet har hatt erfaring fra et ordrefølgende yrke, føler jeg at jeg til en viss grad kan uttale meg om emnet. I våre dager hvor vi mer og mer får tredd tyranni og ja for å si det rett ut, fascisme tredd ned over hodene våre, er det viktig å fokusere på de som faktisk innfører dette. For fakta er at ordrefølgerne har et større ansvar for den urett som blir begått, enn de som ga ordrene.

Dette kan være et ømtålig tema, fordi mange vil kanskje reagere med sinne og påstå at å følge ordre, er noe prisverdig. Jeg vil påstå det motsatte og jeg føler at Nürnberg-rettssakene også slo dette klart fast.

Vi ser at sunt folkevett og rettferdighet er nesten mangelvare og en skal være heldig om en treffer på en representant som gir deg en rettferdig og vettug behandling, det være seg politi, skattevesen, barnevern, helsevesen, rettsvesen, ja det meste av statlig byråkrati og kommunestyrer. De følger et regelverk slavisk, uten å evne å løfte hodet og se det store bildet.

Jeg skal ikke drøfte ut dette emnet nå i åpningsinnlegget, men vil påpeke at leger og sykepleiere har et enormt moralsk ansvar for hva de presser og overtaler folk til å injisere inn i kroppene sine. Vet legene hva "vaksinene" inneholder? Nei de fleste vet ikke det. Men det er deres fordømte plikt å sette seg inn i det, ikke sant? Vi har sett at folk bevisst har blitt nektet behandling for virkelige sykdommer som kreft og hjerteproblemer og utsatt for en fake-test og påstått de har testet positivt for en sykdom som kun eksisterer som en computermodell, snekret sammen av en gjeng som har skrevet i sten (Georgia guidestones), at de vil depopulere verden.

Folk tilhørende min generasjon har et sterkt forhold til okkupasjonen og den berørte om ikke meg personlig, så foreldrene mine. Min far (som ble tatt livet av med den såkalte svineinfluensavaksinen), kjempet med de norske styrkene under den tyske invasjonen. Men hva mange ikke vet, som ikke har lest de forbudte bøkene til Major og Milorg leder Oliver H. Langeland, er at norske kommunestyrer og norske arbeidere hjalp tyskerne med å bygge opp igjen de norske flyplasser, mens disse kampene for Norges frihet pågikk. Vi ble under oppveksten foret med hvilken enorm motstandsvilje det norske folket hadde, vel det hadde de ikke, det var ikke fler dengang, enn det er nå, som gjørde motstand. Men historien blir skrevet som det passer visse og derfor ble også de meget godt dokumenterte bøkene til Langeland da forbudt. De ble først tilgjengelige igjen utpå 2000 tallet (2010). For da er det selvsagt bare de spesiellt interesserte, slike som oss på dette forumet som bryr seg. Men de som ikke lærer av historien er dømt til å gjenta den desverre.

Vel de kan snekre ivei sine planer disse Rothchilds, Rockefeller, kongefamiliene med den engelske i spissen, :twisted: men de ville ikke kunne fått gjenomført noe av det, om ikke ordrefølgerne (og her inkluderer jeg de spyttlikkende politikerne som selger sjela sin, for makt og penger), hadde utført deres planlagte galskap. Løsningen er enkel, vi er milliarder på verdensbasis, de er noen ytterst få. Løsningen stirrer oss i ansiktet.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Sigve
Posts: 3551
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Re: Å følge ordre er aldri en unnskyldning.

Post by Sigve »

Helt enig
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply