UNNGÅ ORDINÆR BEDØVELSE HOS TANNLEGEN

Post Reply
Sigve

UNNGÅ ORDINÆR BEDØVELSE HOS TANNLEGEN

Post by Sigve »

FB_IMG_1711491887417.jpg
FB_IMG_1711491887417.jpg (58.62 KiB) Viewed 16 times
Jeg lovet å komme med oppdatering med tanke på bedøvelse hos tannlegen. Giftig grafen og nanoteknoligi er det jeg ville unngå å få i meg.

Fikk et tips om å smøre på helt ren eteriske olje fra dottera som har den reneste oljen. Brukte de to oljene ufortynnet og det fungerte som bare juling, faktisk mye bedre enn bedøvelsen jeg har fått tidligere.

Jeg fikk byttet tannfylling og måtte borre helt ned på roten. Tannlegen bekreftet at jeg var fullstendig bedøvet. Kjente absolutt ingen ting i det hele tatt, ikke en gang så mye som ising. Selv tannlegesekretæren måtte se dette her.

Etter tannlegebesøk gnidde jeg litt kokkosolje over stedet der jeg hadde påført de eteriske oljene for å dempe styrken på oregano oljen som er enormt sterk. Nytter ikke å skylle bort i vann.

Husk dette er MINE erfaringer og folk reagerer forskjellig. Det er ikke sikkert dette virker likt på alle.

Ref.Helge Aspevik
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply