"ANTIVAXERE BURDE BARE SAMLES OG DREPES"...

Post Reply
Sigve

"ANTIVAXERE BURDE BARE SAMLES OG DREPES"...

Post by Sigve »

1
1
FB_IMG_1710554926875.jpg (44.85 KiB) Viewed 285 times
(+62 times)

..Søsken kan nok være harde mot hverandre, men jeg forstår også hvorfor. Da min søster påstod at jeg var en morder fordi jeg ikke tok vaksinen, eller gikk med munnbind. Så ble det en stor barriere mellom oss, som var vanskelig å lime igjen. Jeg vet at hun fortsatt hevder at det hun har gjort var riktig, selv om jeg sender henne info. så det monner, er hun totalt blokkert i hodet. Har lært meg å heve meg over hennes uttalelser, men det vil si at jeg har en rett til å si ifra når det blir for mye vrøvle. Har selv sagt til henne at hun var ond med alle hennes uttalelser og kritikk til de som ikke tar kvaksen, så det kan bli rimelig hett når vi kommer sammen. Hun er den eneste familie jeg har igjen, etter at vi mistet 8 stk. av våre nærmeste på 1,5 år, deriblant vår datter, mor, svigermor, svigerfar, stefar, onkel, svoger, tante og katten(etter 20 år). Man kan si at når man lar seg hjerne vaske så til de grader er man selv hjerneskadet, derfor tilgir jeg hennes reaksjoner, men med visse forbehold.

.....

Er «dessverre» enig med deg😥 De vil aldri tro oss!
Var nylig i en stygg diskusjon med ei dame, hun mente jeg var ei dårlig mor og syntes synd på mine barn. Jeg var et forferdelig menneske som ikke tok vaksinen når jeg var gravid, lirte av seg det mest utrolige! Prøvde å si at mitt ufødte barn ikke var en prøvekanin… men hun holdt på sitt! Skremmende faktisk hvor hjernevasket noen er! og nå, når det har kommet så mye om vaksinen også! De burde være mer opplyst nå enn i 2021..

....
EN FULLSATT SAL MED ANTIVAXERE
(kopiert kommentar)
Bidrar gjerne. Sårene som ble påført min nå oppløste familie, er nesten ikke til å bære. 😞Likevel gjør man det. Satt ved siden av deg på konferansen i Oslo høsten -22, helt bakerst der. Var egentlig helt i kjelleren, men ble dypt beveget av å komme inn i en fullsatt sal med likesinnede. Så var jeg ikke så alene som jeg trodde! 🥰

.....
FB_IMG_1713340190591.jpg
FB_IMG_1713340190591.jpg (28.16 KiB) Viewed 191 times
....
MOBBEKRATIET PÅ SITT VÆRSTE HAR FYLT OPP KONTOEN TIL TD. NAKSTAD..
2
2
FB_IMG_1710609904312.jpg (48.57 KiB) Viewed 287 times
.....
Noen er litt mere diplomate..
Screenshot_20240323_202431_Facebook.jpg
Screenshot_20240323_202431_Facebook.jpg (571.96 KiB) Viewed 221 times
....
De som var fullvaksinert
Screenshot_20240323_202719_Facebook.jpg
Screenshot_20240323_202719_Facebook.jpg (583.52 KiB) Viewed 220 times

SÅ HAR VI DE EKTE MENNESKER MED EKTE ERFARINGER.. )kopiert)
Om av vaksinene vet ikke jeg, men i Desember 2022 fikk min lillebror hjerteinfarkt og i Oktober i fjor fikk min storebror hjerteinfarkt. Begge har vel kjent på noe lenge, men har vel trodd at var noe med muskler og sener i brystområdet som var stive og vonde som da kan ha vært hjertemuskelbetennelse før utviklet seg til noe mer. Ved undersøkelse hos begge to var en god del blodårer potte tett. Begge lever, men må gå på en hel haug medisiner resten av livet. Er en del menn her jeg bor som har hatt hjerteinfarkt kort tid etter den første vaksinen og eller av de mange boosterdosene, så det ligger vel noe i det at vaksinene har gjort noe et eller annet og spesielt med blodårene der har gjort de tynnere og trangere der blodpassasjene har blitt dårligere.
....
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply