Man kan ikke sammenligne..på denne måten.
Det er å lure folk trill rundt!
Det hun sier er som en nyttig idiot for kraft mafiaen!
https://www.facebook.com/share/r/fhMoq798baNPQjjM/
Eg var en tur til Portugal i januar måned, ca. Temperatur på ala vi har på våren/mai og utover i Norge. De fleste brukte litt gass og ved for å varme opp utover kvelden,elles var det lite behov for varme.
Da eg kom hjem til Norge, sa folk: ja,der er det så billig..
Eg satte meg ned å regnet litt sånn overfladisk..og en familie på 4 i Norge, med hus,bil etc har ekstra kostnader på minst 30 000.- vinterklær,dekk,drivstoff, oppvarming hus.
30.000 rekker egentlig ikke,det er mye mere..
Men det nordmenn syntes var "så billig" var alkohol, 5 l vin til 20 kroner..mat.
Men også gass, pga. Gass i varme strøk utvider seg,har dem ca.10 +% ekstra enn i Norge.
Så dersom dem hyler om å sammenligne, bør jo hele regnestykket på bordet.
Nei, normalpris på norsk strøm til hus og heim skal ikke koste over 40-50 øre,det har med livskvalitet og trygghet å gjøre.
Skal nordmenn sitte å fryse på vinteren,bare for en kraftmafia skal svindle til seg millioner?
STRØM ER IKKE DYRT I NORGE?.. HVOR IDIOTISK GÅR DET AN Å BLI..
STRØM ER IKKE DYRT I NORGE?.. HVOR IDIOTISK GÅR DET AN Å BLI..
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!