For det er en manns misjon å være der for dem han elsker,
Mennene er her fortsatt, noen av oss ble ikke påvirket av flere grupper som mente at maskulinitet var farlig å giftig i dette nye fantastisk samfunnet som har utfoldet seg uhemmet dem siste 30 år. Kvinner fikk som dem ønsket seg vel. Du vet når dem sa jeg trenger ingen mann nei jeg trenger ikke en mann til noe,,vel vips så begynte menn å forsvinne.
Tro meg når jeg sier at menn ønsker å være menn det er ikke giftig å være mann .å være gutt fra fødselen å utvikle seg til noe han ikke naturlig er, blir virkelig giftig,.
En mann vil ikke være der han ikke er velkommen vi trenger oss ikke på dere. En mann er ikke en gutt som griner
En mann vil ikke oppføre seg sånn, vi er beskyttere det ligger i mannens natur.
Så spørsmålet er vilken motivasjon har menn til å være menn i et samfunn som i flere tiår ikke har sotte pris på menn. Husk at bak enevær mann, står det en gudinne av en kvinne som elsker han for den han naturlig er, en mann . foran henne vil det da stå en trygg mann klar til å beskytte henne og barna med alt som bor i han.
Joda en mann er ikke harmløs en mann kan være farlig veldig farlig, en mann vil sloss med livet som innsats for kvinnen han elsker for familien for barna, derfor var det viktig for staten som formet dette samfunnet slik. å få vekk mannen, da ville staten få lite om ingen motstand, og mange kvinner trodde at mannen var fienden når det egentlig var staten.