Har absolutt ikke medynk med denne arrogante damen med null empati. Hun som sier at alle som "ikke" vil jobbe, skal få gå på 70 kr dagen- som faktisk er mindre enn dagpengene man får i fengsel. Håper virkelig hun havner der nå sammen med den såkalte "uærlige mannen sin.
Jeg deler derfor denne teksten til Linda >
Linda May Mellingen
1 t ·
Denne kommentaren nedenfor av Ann Tove Buklev syntes jeg er en av de beste kommentarene jeg har lest idag, i respons til noen som skrev vi ikke skulle være så "slemme" med feks E. Solberg.
Dette gjelder - om vi alle vet - ikke bare Solberg.
Du har absolutt tillatelse til å dele.
Jeg syntes ikke noe om personkarakteristikker som går på ting folk ikke kan noe for - som utseende, men ellers er det på HØY tid vi sier og skriver at nok er nok.
DET handler ikke om politikerforakt uten grunn, det handler om vanlige folks opplevelse av ren forakt fra politikere.
"Ann Tove Buklev
Jeg tenker på alle de mennesker i landet, som har grått sine fortvilte tårer, over hvordan de skal få penger nok til å kjøpe mat til barna sine, grått sine tårer i fortvilelse over ikke å få hjelp de har krav på fra NAV, grått sine tårer i fortvilelse over ikke å få betalt sine regninger fordi strømregningene har tatt alt deres innkomme etter at boliglån og husleie er betalt.
Dette er mennesker som har grått over ikke å få dekket sine mest grunnleggende behov som mennesker i samfunnet.
DU Erna Solberg gråter over å miste din samfunnsposisjon som står høyt på Maslows behovspyramide, din borgerlige aktelse, der du har klatret på de under deg, og skodd deg på skattebetalerne. Disse saltrøde tåresprengte øyne har ingen som helst påvirkning som skulle føre til noe som helst sympati for deg som politiker og menneske.
Du har ikke vist menneskelige føringer i de årene du har herjet og grafset til deg. Det er ikke mange år siden du gikk ut i media og mente at arbeidsledige skulle klare seg på 70 kroner dagen, og ha seg opp om morran. Det er vel din tur nå, å kjenne på avmakten. Du burde hatt deg opp om morran selv, og fulgt med i familieøkonomien og din manns disposisjoner.
Hvorfor er det slik at slike som henne - slike som sitter i de øverste posisjonene skal slippe unna?? Er de fritatt norske lover. Folk som lever på fattigdomsgrensa og unnlater å melde inn 200 kr i inntekt- blir siktet.... KARMA...
KARMA...
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Registrere deg,ta del i debatter.
Mvh Sigve Varholm
Tlf.40310231 (vipps)
https://www.bitchute.com/channel/jCof569n4ueA/
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Registrere deg,ta del i debatter.
Mvh Sigve Varholm
Tlf.40310231 (vipps)
https://www.bitchute.com/channel/jCof569n4ueA/
- Red-Pill-Junkie
Re: KARMA...
Hva som nå skjer i hele den vestlige verden, er helt i tråd med Agenda 21. Utjevning av forskjellene i levestandard betyr ikke at forholdene i utviklingsland skal bli bedre, det betyr at vi skal ned på samme nivå som dem, slik at den superrike culten uhindret kan nyte alle ressurser, mens vi skal miste våre friheter, bevegelsesfrihet, såvel som økonomisk frihet og etterhvert stenges inne i gettoer.
Politikerne bestemmer intet av betydning for landet og de har forrådt nasjonen ved å avgi vår nasjonale suverenitet til den globale culten, frontet av WHO, FN og EU. Men av og til slenges noen av disse nikkedukkene som har solgt sin og landets sjel under bussen og denne gangen var det visst den tidligere statsministerens tur. Uansett det blir nok ikke store konsekvenser for henne, ja hun mister sjansen til å være en ledende nikkedukke, men kommer nok til å fortsette å nyte en livsstil som vanlige folk bare kan drømme om, når de sliter med astronomiske låneutgifter, kanskje mister arbeidet, sliter med uhyrlige strømregninger, etc. etc. It's all acording to plan", nærmere bestemt Agenda 21 og Agenda 2030.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.