ny kollaps på fotballbane , blitt ganske vanlig de siste 3 åra

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: ny kollaps på fotballbane , blitt ganske vanlig de siste 3 åra

Post by Red-Pill-Junkie »

Etter kun ti minutter spilt gikk midtstopperen i bakken uten å være i nærheten av noen, og ble liggende livløs. Det medisinske personellet fikk omsider Lockyer på en båre, og fikk fraktet han av banen.
Ja akkurat slik jeg husker det fra barndom og ungdomens fotballbaner, de bare datt rundt meg hele tiden. Eller nei, selvsagt ikke, men de som er barn og unge i dag vil faktisk kunne berette om slikt som helt vanlig da de vokste opp, dvs. hvis de skulle overleve selv da.

Hva kan fellesnevneren for dette være tro? "Doctors are baffled..." ;)
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Magne
Posts: 91
Joined: Sat May 14, 2022 11:02 pm

Re: ny kollaps på fotballbane , blitt ganske vanlig de siste 3 åra

Post by Magne »

Fellesnevneren her skal det ikke snakkes om , det skal ikke være et tema en gang . folk fornekter det som har skjedd de skal ikke innrømme at de har blitt grundig lurt. Da er det best å stikke hodet i sanden. Jeg har nå ventet i over 2 år på et gjennombrudd når det gjelder covid vaksineskandalen , Men har nå etter hvert innsett at den aldri kommer til å komme dessverre . Det ser ut som de kommer unna med det denne gangen også.
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: ny kollaps på fotballbane , blitt ganske vanlig de siste 3 åra

Post by Red-Pill-Junkie »

Magne wrote: Sun May 28, 2023 1:59 pm Fellesnevneren her skal det ikke snakkes om , det skal ikke være et tema en gang . folk fornekter det som har skjedd de skal ikke innrømme at de har blitt grundig lurt. Da er det best å stikke hodet i sanden. Jeg har nå ventet i over 2 år på et gjennombrudd når det gjelder covid vaksineskandalen , Men har nå etter hvert innsett at den aldri kommer til å komme dessverre . Det ser ut som de kommer unna med det denne gangen også.
Ja, jeg er også ganske sjokkert over at folk ikke evner å ta inn over seg hva som skjer. Nordmenn virker atpåtil desverre å være ett av de mest hjernevaskede folkeslagene i verden. Selv ikke chem trails makter de å innse at skjer, selv om himmelen over hodet ser ut som et sjakkbrett på steder som kun har noen få nord-sørgående flyruter til vanlig. Mexico har gått ut åpent og forbudt chem trails over sitt land og NASA har innrømmet chem trails. En blir bare møtt med et voldsomt sinne, hvilket nok er vanlig ved kognitiv dissonans. For ett eller annet sted inne i huet på dem må det jo være noe som sier at noe er galt og som prøver å trenge gjennom hjernevasken.

Jeg husker jeg hørte om Stockholm syndromet første gang og jeg kunne ikke fatte hvordan noe slikt var mulig, men nå ser jeg jo at store deler av befolkningen er disponert for det syndromet og omtrent tilber både presse og autoriteter, som altså er ansvarlig for ødelagte liv og helse, samt kanskje arbeidsplassen med pushingen av dødsinjeksjonene.

I tillegg så strammes det nå til med overvåkning: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/4 ... v-nordmenn

Får vel bare innse at det er på tide å virkelig "go gray" og navigere seg gjennom galskapen under enhver radar, for de som ikke har våknet ennå, de kommer nok aldri til å gjøre det heller og å fortsette å forsøke å vekke dem virker nyttesløst.

Jeg vil tro at vi nå snart er ute av orkanens øye og at neste galskap snart kommer. Det kan være økonomisk krakk, det kan være cyber polygon, det kan være en ny plandemi med påfølgende giftinjeksjoner og det skulle jaggu ikke forundre meg om de forsøker å gjenta radioprogramet fra -38 "War of the worlds" med nåtidens laserteknologi. Alt for å innføre en verdensregjering og fullstendig dikatatur med kontroll over enhvers økonomi med CBDC og sperre folk inne i 15 minutters fengslene. Det begynner å bli mistenkelig mye rapporter i msm om ufoer etc.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply