Denne så jeg ikke komme. Blir Dette en trend så er det veldig gode nyheter:)

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Denne så jeg ikke komme. Blir Dette en trend så er det veldig gode nyheter:)

Post by Red-Pill-Junkie »

Det får vi håpe og selv om de kjøper det som en ekstratelefon nå, så låser de forhåpentligvis inn "smart"telefonen i et faradaybur og kaster nøkkelen.

Selv har jeg en flip-telefon helt uten internett, har aldri eid en smart telefon og kommer aldri til å gjøre det. Likevel kan jeg selvsagt spores til en viss grad. Noe jeg så under galskapen med covid-hoaxen, da jeg plutselig fikk tekstmelding da jeg kom ut av en butikk i en annen kommune, med beskjed om å bruke slavemaske. :lol: Jeg hadde jo vært den eneste i den butikken som ikke brukte og gikk med hevet hode, men jeg skjønte jo fort at dette nok var noe de sendte automatisk til alle telefoner som ble fanget opp av basestasjoner i den kommunen og at det var tilfeldig at den kom i det jeg kom ut av butikken.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply