Oslo, C-40 og nok et steg mot galskapen.

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Oslo, C-40 og nok et steg mot galskapen.

Post by Red-Pill-Junkie »

Christiania, eller O Sol (Oslo) som de valgte å kalle byen i 1925, er en C- 40 by og atpåtil så sitter ordføreren i ledergruppa for dette dystopiske prosjektet. Full fart inn i "smart"-helvetet i den såkalte klimakrisens navn slik jeg ser det. Personlig er jeg glad jeg for lenge siden har kommet meg bort fra hva som en gang i tiden var en trivelig og bra by, men som nå mer eller mindre ikke tilbyr leveforhold for frihetselskende og selvstendige mennesker. En saueinnhengning er vel mer passende snart og er bare et tidsspørsmål før Gjeter og border collie er på plass også.

Se på denne artikkelen fra VG (Dypstatsblekka nr. 1) fra i dag; https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/j ... t-i-halsen
Oslo bystyre vil innføre 30-sone som standard i hele Oslo og 20 km/t rundt flere skoler.

Det blir stadig vanskeligere og vanskeligere å ha bil i O-sol, for om ikke Oslo muren var nok, som da den ble innført ble påstått å skulle finansiere veiutbygging, men som selvsagt ble innført med en helt annen agenda, altså overvåkning (som også gjelder de fleste andre bomringer). Jeg sa det allerede dengang Oslo-muren kom og de da opplyste om når de regnet med at veiene var betalt og skulle fjerne bommene, at -" Bare vent, det kommer aldri til å skje, for ikke før har Berlin blitt kvitt sin, så har Oslo fått sin mur."

Vel jeg husker ikke akkurat årstallet det dengang ble opplyst om at bomringen skulle bort, men den tida er for lengst overskredet. Men dette var uansett bare begynnelsen til krigen mot folket og bilen. parkerinsplasser forsvant i et rasende tempo, fler og fler familier hadde etterhvert to biler og for de som er litt kjent i oSol, så vet de at joda, buss og bane er greit om en skal til å fra centrum, men ikke fullt så greit om en skal på mellom drabantbyene. Da trenger en bil og skal den bilen gå i hastigheter mellom 20 og 30 km i timen, vel så kommer dette til å bli et regelrett helvete å ferdes i.

Uansett, de ønsker jo å forby bilen totalt og tilbake står disse latterlige greiene som de pussig nok kaller biler og som stort sett er livsfarlige batterier på hjul og tikkende miljøbomber, men som har blitt kalt miljøvennlige (vel stanister snur jo alt på hodet). Ja faktisk er de i ordets rette forstand tikkende bomber også, det bevitner mange eksplosive branner i disse latterlige kjøretøyene, men pressen holder selvsagt helt tett om akkurat det, her skal lettlurte narres til å kjøpe elektrisk... Vel elektriske biler kan overstyres og tas kontroll over "remote". (Anne Heche, jeg sier ikke mer.) Snart blir de som fortsatt ikke har klart å flykte fra oSol snart sperret inne, både fysisk, men også fordi de sitter med gjeld som vil vare hele livet for små fuglekasser som er mindre enn vedskjulet mitt, men som koster mer penger enn hva jeg vil tjene i løpet av hele livet. Disse prisene har blitt kjørt opp slik, nettopp fordi lån er slaverilenker og når oSol etterhvert oppfyller sine c-40 galskapsforpliktelser, så vil disse leilighetene bli umulig å bli kvitt og gjelda er der for livet ut. I mellom tiden er dette et pyramidespill og de vettuge casher ut og kjøper seg noe stort og bra ute i distriktene og blir atpåtil gjeldfrie. De som ikke gjør det, vel de går en dyster fremtid i møte, hvor de etterhvert blir låst inne sammen med woke-galskapen.

Vel planene har vært der lenge og kan for de som har øyne å se med og vett å forstå med, kan f.eks. bevitne dette i satanist- og reptilparken Vigelandsparken; https://www.nyhetsspeilet.no/2010/07/sk ... eptilpark/

Menneskene blir offret på mørke entiteters alter. Monolitten og også de fleste andre statuene er jo en uhyrlighet, et grusomt monument for en agenda som vi i dag ser utspiller seg (å gjøre oss mennesker til slaver), men få evner å se og forstå hva det faktisk forestiller. Ofte føler jeg meg som Sinnataggen og det i frustrasjon om at så få evner å se og forstå agendaen bak og hvor dette leder hen.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply