Morgendagens helter.

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Morgendagens helter.

Post by Red-Pill-Junkie »

Nei jeg snakker ikke om slagordet om fremtidshåpene innen idretten og blir en i det hele tatt en "helt" om en er god innen idrett? Tja, mange vil kanskje si det, men for meg er virkelige helter noe helt annet enn idrettsfolk. Kanskje rart at akkurat jeg sier dette, da jeg hele livet har vært en "sportsidiot" og fortsatt er det til en viss grad, men kanskje nettopp derfor sier jeg det.

Vel se på denne saken fra TV2. no fra i går kalt "det hvite sinnet"; https://www.tv2.no/aktualitet/dette-er- ... /15597034/

En skammlig reportasje fullspekket med løgner og dermed følger main stream pressen sine lange tradisjoner, som stort sett er å fare med løgner og være ryggradsløse feiginger som har solgt sjela si og sannheten fordi de kryper for regimer.

Men jeg tør minne "den kjære pressen" på deres lite glamorøse historie, f.eks. fra årene 1940-1945, da de uten blygsel løp landets okupanter naziene og de norske landsforædrenes ærend. Ta dere tid til å høre på filmaviser fra den perioden og les aviser fra den perioden og dere vil se at jeg sier sannheten om pressen. For måten de omtalte hva som etter frigjøringen ble til nasjonale helter og nasjonens ryggrad, var på akkurat samme måten denne artikkelen fra TV2 nå gjør.

Motstandsfolk, altså de som holdt fanen for den norske Grunnloven og nordmenns frihet høyt og med det risikerte sine liv, ble da omtalt som terrorister, forbrytere og for å sitere TV2, "noe av det mørkeste grumset som finnes..." Vel på seg sjøl så kjenner en antagelig andre da, TV2? For er det noe satan og dennes løpegutter gjør, så er det å snu alt på hodet, også sannheten, ja særlig sannheten.

I artikkelen så trekkes altså små enkeltgrupperinger frem, som liker å demonstrere og som de fleste oppegående for lengst har lagt merke til at da blir disse demonstrasjonene raskt infiltrert av "agent provocateurs" (ofte politiskolestudenter og andre nyttige idioter fra etterretning etc.), som gjør alt de kan for å stelle istand bråk og dermed diskredittere meninger, som iflg Grunnloven (Ja, Grunnloven Erna og Jonas, dere vet den som Norge som nasjon er konstituert rundt og som dere tydeligvis tar for å være en rull med dasspapir), fortsatt gjelder i Norge.

For å backe opp det hatet TV2 promoterer, så henter de også inn støtte til sine forkvaklede ideer fra ofre fra en terroroperasjon som var noe helt annet enn den offisielle versjonen. Det vil alle etterhvert se om de graver dypere i akkurat den saken, men som sagt alt og særlig sannhet snus på hodet. For hva ville disse stakkars offre sagt om de visste hva som virkelig hendte og hvem som sto bak og også hvem som kjente til hva som skulle skje og lot det skje?

Vel Erna tar til orde for å forby "konspirasjonssteorier" og falske nyheter, men akkurat det blir jo litt pussig, all tid det er hun og hennes like som står for begge deler. For husk dette folkens, Sannheten trenger ingen sensur, sannheten tåler dagslys og spotlight, sannheten tåler å ha åpenhet og diskusjon...

Så ja, jeg er enig med de som hevder at mange bør tiltales for landsforæderi og et landsforæderi som langt overgår Quislings også og ikke minst mange bør også tiltales for folkemord... For om sannheten etterhvert slipper til og ikke blir hemmeligholdt til vi alle er døde, så blir det tilfellet og endel innen pressen bør ihvertfall ikke sette seg på sin høye hest i den forbindelse.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply