JEG HAR IKKE TATT DENNE INJEKSJONEN OG DET ER EGENTLIG IKKE MIN JOBB Å REDDE DEG OG DINE PÅRØRENDES LIV Det finnes menne

Post Reply
Sigve
Posts: 3467
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

JEG HAR IKKE TATT DENNE INJEKSJONEN OG DET ER EGENTLIG IKKE MIN JOBB Å REDDE DEG OG DINE PÅRØRENDES LIV Det finnes menne

Post by Sigve »

JEG HAR IKKE TATT DENNE INJEKSJONEN OG DET ER EGENTLIG IKKE MIN JOBB Å REDDE DEG OG DINE PÅRØRENDES LIV

Det finnes mennesker som virkelig vet hva de driver med. Dette var noen av de mest anerkjente forskerne i verden, det var disse som hadde kunnskap nok til å kunne fortelle i forkant nøyaktig det som ville skje dersom vaksinen ble distribuert til folket. Faktisk fikk disse 100 prosent rett i sine dystre spådommer.

Disse forskerne var så ærlige, så dyktige på sine felt at Klaus Schwab og mest sannsynlig det amerikanske militæret som hadde baktanker som ville fremme deres motiver med denne påståtte vaksinen, valgte å isolere disse forskerne. Ved å sette i gang en hets mot disse ved å dikte opp en vise, så begynte de å synge med og hver eneste vitenskapelig analfabet hev seg på visen og sang med i flokk for å støtte "felleskapet".

Visen handlet om at verden ville gå under om disse fremste forskerne i verden, som tilfeldigvis var "konspirasjonsteoretikere" som hadde rotet seg sammen for å ødelegge butikken til disse rikeste gutta i verden og formålet med denne oppdiktede vaksinen som nå etterlater seg mer død enn noen annen injeksjon i verdenshistorien.

Dermed så tok folket selv som ikke hadde evne til å tenke så langt at disse forskerne faktisk hadde fortalt sannheten, og fikk disse kneblet, bundet og basket i kjelleren. WEF fikk veltet de enste som kunne ødelegge for dem av banen, det var det som egentlig skjedde her. Dermed så klarte de å nesten tredoble de allerede enorme formuene sine på under tre år ved hjelp av din naivitet, tankeløshet og godtroende natur.

Nå er de fremste av de fremste forskerne ute av stand til å hjelpe disse som ble løyet for og som har denne her helt nye "teknologien" flytende rundt i årene sine, dette takket være en blindt to på våre autoriteter som har absolutt null meninger annet en det som Klaus Schwab og disse onde menneskene rundt han har skrevet på jukselappen som befinner seg i hendene deres.

Det er faktisk så enkelt at disse som virkelig kan forskningen, som forutsatt hvordan denne vaksinen ville oppføre seg i kroppen faktisk er de eneste som muligens kan finne svaret på hvordan de skal redde deg. De kan sine saker, de fortalte NØYAKTIG hva som ville skje, og det skjedde. Problemet er at stoltheten din og den falske bekreftelsen du har blitt forestilt deg alltid vil hindre deg til å berge ditt eget, dine egne barn og andres liv.

Din egen idioti vil bli deg og dine pårørendes skjebne om du lar være å prøve å berge deg selv.
Det er bare en ting som kan berge disse menneskene, og det er at de innser og går inn i virkelighetens verden, og hjelper disse forskerne på banen slik at de kan forske på dette og muligens hjelpe deg før det er for sent. En av de kneblede, forskeren som utredet Ebolaviruset, forteller at det faktisk finnes håp, men du nekter å innse at du lot deg forlede fordi dette er ydmykende. Men WEF ber de vaksinerte ikke om å høre på henne, og ber deg nå om å ta en ny dose for å bli enda mer immun en usynlig sykdom som kun finnes i folks fantasi og forestillinger.

Det er DU som må slippe disse ut om du har lyst til å bli gammel.

JEG har ikke tatt denne injeksjonen, så det er egentlig ikke MIN oppgave å gjøre denne jobben for deg! Valget er faktisk ditt og kun ditt! https://www.facebook.com/groups/7983264 ... &ref=share
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply