Hvorfor går mediehusene fri mens jeg blir tiltalt for å ha delt deres materiale? Mann drept av politiet i Ålesund.

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Hvorfor går mediehusene fri mens jeg blir tiltalt for å ha delt deres materiale? Mann drept av politiet i Ålesund.

Post by Sigve »

( kopiert)
Guess how’s back bitches 😉.
Så var statsmafiaen ute å tåket i salaten igjen da🤦🏼‍♂️. Denne gangen måtte de til og med få hjelp av en forbipasserende for å klare å henrette en mann på åpen gate med bare nevene🤮😡.

Disse svina ser ut til å ha lært en ting eller ti av sine kriminelle kollegaer som de var ansatt til å stoppe. Når de nå dreper folk på åpen gate blir de veldig sinte når folk påpeker og offentliggjør det. De går igjen ut i kjent mafiastil å prøver å tie vitner, de ber folk ikke dele bevisene men heller slette de.
Lyver i avhør å sier personen døde i ettertid, jaha, så hvorfor iverksatte dere da hjerte lungeredning på stedet? Det gjør man ikke på levende folk! Osv osv. det er faktisk straffbart å drive vitnepåvirkning, avgi falsk forklaring samt bevisforspillelse i Norge! Men hva betyr vell det for dere som dreper folk på åpen gate?

Dere ser det holder på å revne for dere nå, Ola og Kari har avslørt dere! Dere klarer faen meg ikke gjennomføre no så Simpelt Som en knulletorsdag engang👏🏻👏🏻👏🏻. Hva tenker Politiets Nettpatrulje - Øst politidistrikt nå? Skal dere ta ut tiltale mot samtlige mediehus slik dere gjorde og gjør med meg når jeg belyser samfunnsproblemer?

Hvorfor går mediehusene fri mens jeg blir tiltalt for å ha delt deres materiale?

PS. Facebook link https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4052895954
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
Post Reply