Legg merke til hvordan folket forberedes

Post Reply
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Legg merke til hvordan folket forberedes

Post by Red-Pill-Junkie »

nå, til å akseptere UFO'er og invasjon fra andre planeter. For endel år siden ville en fått "foliehatt" og konspirasjonsteoretiker merkelapp umiddelbart for å "tro" på aliens. Nå bedriver MSM en voldsom påvirkning for å få folk til å tro at noe slikt som aliens og invasjon fra rommet er en mulighet.

Vel la meg som en som har merkelappen konspirasjonsteoretiker og foliehatt, med en gang si at glem det. Det kommer ikke noen invasjon fra rommet, men vi forberedes nå til å tro dette skal være mulig. Fra kinesiske ballonger, så rapporterer MSM nå stadig om UFO'er og stiller oftere og oftere spørsmålet om aliens. Mens det hvite hus og senile Biden (eller den som anledningen spiller Biden), selvsagt er ute og avkrefter. Hvorfor? Jo fordi såpass mange nå har mistet tillit til myndighetene at de nå kjører omvendt psykologi. Om myndighetene avviser at det finnes UFO'er, finnes det kanskje likevel, for myndighetene lyver jo så ofte. Nei, dette er omvendt psykologi, glem UFO'er og aliens sier nå jeg. Vi forberedes folkens for globalistenes endgame til å innføre NWO og en verdensregjering og til det har de tenkt å benytte invasjon fra rommet og at verden må stå sammen mot denne faren.

Prosjekt bluebeam folkens, det er hologram og de er så avansert nå at de hologrammene kan vises på radar. Dette har lurt flere jagerpiloter til å jakte disse hologrammene. Hvor kommer disse hologrammene fra, antagelig fra satelitter er mitt foreløpige tips, men kan selvsagt også sikkert styres fra bakkenivå. Ikke vet jeg, men dette er uansett forberedelse av folket. Når de da omsider setter igang denne psyop'en og folk ser disse hologrammene, vil -30 tallets radiosending Orson Welles og "War of the worlds" komme til liv igjen og folket vil rope om en samlet og koordinert verdens innsats mot en slik trussel.

Nei folket går ikke på den igjen, vil de fleste si. Joda det vil de er min påstand og det som gjør meg så sikker på det, er folks reaksjon på den åpenbare svindelen med covid og senere den orkestrerte hatet mot Russland og blinde støtte til nazi-regimet i Ukraina. Joda folket vil falle for invasjonen for rommet og NWO blir da fort en realitet.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Magne
Posts: 91
Joined: Sat May 14, 2022 11:02 pm

Re: Legg merke til hvordan folket forberedes

Post by Magne »

Har hørt at de kommer til å bruke chemtrails til å få til dette med hologrammer og div lysfenomen .
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Legg merke til hvordan folket forberedes

Post by Red-Pill-Junkie »

Magne wrote: Sun Feb 19, 2023 11:49 am Har hørt at de kommer til å bruke chemtrails til å få til dette med hologrammer og div lysfenomen .
Ja det er ikke umulig. Jeg har selv erfaring med radar og hva de sovjetiske flyene gjorde dengang, var å "jamme" radarene med å slippe ut metall, slik at flyene ble dekket og ikke kunne identifiseres, hverken antall, retning eller hastighet. Så for å lure dagens jagerpiloter til å tro at hologrammene er reelle fysiske ufoer, fordi de også dukker opp på radaren, så kan metall fra chem trails være en løsning, sammen med hologrammene.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Legg merke til hvordan folket forberedes

Post by Red-Pill-Junkie »

Veldig interessant video. Ja at det finnes hemmelige baser i Antarktis hvor nazi-forskere, har utviklet "flygende talerkener" og annen våpenteknologi, er jeg ganske sikker på. Spesielt at de rett etter krigen forbød all ferdsel som ikke var søkt og gitt tillatelse til og som så ble nøye overvåket til sydpolen, fordi de skulle beskytte pingvinene. :lol: Dessuten er det ikke lov å fly over der og Google maps er blanket ut. En behøver ikke være særlig mistenksom for konspirasjoner for å legge sammen 2+2 og få 4.

Jeg har alltid lurt på hva manskapet på Jarle Andhøys båt Berserk, oppdaget da de lå oppankret i nødhavnen og som fikk New Zealand s krigsfartøy til å jage dem ut i den sikre død. Siden har det blitt dekket over, fortiet og snakket bort fra myndighetene i de landene som har landområder der nede. Norge eier jo en stor bit i Dronning Mauds land og er temmelig sikkert fullstendig innsyltet i dette skitne spillet som bedrives.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply