Ikke la dere lure av strømstøtten

Post Reply
Magne
Posts: 91
Joined: Sat May 14, 2022 11:02 pm

Ikke la dere lure av strømstøtten

Post by Magne »

- Strømstøtten er innført bga du skal være avhengig av hjelp fra staten . Du skal ikke kunne klare deg selv. Det er også en del av New Wold order Belønningssystem. Er du ikke lydig å gjør som makt eliten sier , mister du mer å mer støtte til du er personlig konkurs . Dette er nok den egentlige grunne til at de ikke vill gi oss fast lav pris.
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Ikke la dere lure av strømstøtten

Post by Red-Pill-Junkie »

Magne wrote: Wed Feb 15, 2023 7:44 pm - Strømstøtten er innført bga du skal være avhengig av hjelp fra staten . Du skal ikke kunne klare deg selv. Det er også en del av New Wold order Belønningssystem. Er du ikke lydig å gjør som makt eliten sier , mister du mer å mer støtte til du er personlig konkurs . Dette er nok den egentlige grunne til at de ikke vill gi oss fast lav pris.
Ja, dette er reinspikka tjuveri av oss folket. Vannkraften er en naturrikdom for Norge og å nyte godene av det, burde være for alle nordmenn. Men hva staten driver med nå, er å sammenligne med en tjuv som rundstjeler deg, men som slenger noen små sedler på gulvet og sier at; "se, er jeg ikke snill som gir deg litt til så du kan klare deg".

Dette så jo alle oppegående at kom til å skje, da de først kom med acer avtalen, men det var som å snakke til døve ører. Dette er styrt fra NWO-globalisthold og de jævlene som utgir seg for å være valgte styresmakter i Norge har ikke sin lojalitet til folket, men til NWO-gjengen og deres milliardærer.

Dette er villet, alle uavhengige bedrifter skal slås konkurs og med det arbeidsplasser og folket skal slås personlig konkurs og være avhengig av almisser. De jævlene synes fortidens legd-system var en god ting tydeligvis.

Det er ikke uten grunn til at det pushes lån for harde livet gjennom reklamer og slik nå, det gjelder å få den stakkars ungdommen som ikke har livserfaring nok til å gjenomskue hva som skjer, under gjeldslenker fort som f... Etterhvert vil boligmarkedet krasje fullstendig og folk sitter da uten bolig, men med gigantlån og i gjeld for livet. Rett og slett slaver for livet og hopper de ikke når globalist-forædrene sier "hopp", vel så får de ikke almissene de har stjålet fra oss i første omgang.
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply