Det er helt absurd og vanvittig det nederlandske myndigheter gjør mot bøndene… og den kampen bøndene tar på vegne av all

Post Reply
Sigve
Posts: 3466
Joined: Sat May 07, 2022 8:15 am
Location: Ålesund
Contact:

Det er helt absurd og vanvittig det nederlandske myndigheter gjør mot bøndene… og den kampen bøndene tar på vegne av all

Post by Sigve »

Det er helt absurd og vanvittig det nederlandske myndigheter gjør mot bøndene… og den kampen bøndene tar på vegne av alles frihet og ikke minst matproduksjon bør hylles og støttes… for kampen er hard og det ser stygt ut.
Alt bunner i EU og grønnråtepolitikken.
Nederland er ett av de land som produserer mest mat, og hva skjer når politikere tvinger bøndene fra gård og grunn?
Er det larvebrød vi skal leve av i den grønne fremtid?
Mens Støre øse ut 75 milliarder til Ukraina og krig (jeg unner ingen sivile og uskyldige krig bare så det er påpekt) så pågår det andre viktige kriger media er mer eller mindre helt stille om… og de kampene handler om mat på bordet, økonomi og hvert enkelt menneskes frihet.

Litt å tenke over…. også medias makt over den menneskelige psyke der de velger hva vi skal tenke, føle, hva vi skal se og ikke se… (gjennom massesuggesjon, gaslightning, prosjektering og påvirkning)
Noen linker i kommentarfeltet, men hvor mange har fått med seg det som skjer???

Litt fakta om Nitrogen:
Nitrogen er et nødvendig stoff for levende organismer. Det inngår blant annet i arvestoffet (DNA) og proteiner. Atmosfæren er hovedreservoiret av nitrogen i naturen og består av 78 prosent nitrogengass.
Nitrogen er viktig for plantenes proteiner. Disse proteinene er byggesteiner og viktige for veksten og dannelsen av bladverk. Nitrogen er det stoffet planten trenger mest av, og som lett vaskes ut av jorda. For å unngå nitrogenmangel er det viktig at jorda har mye organisk materiale.
(Noen som ser den skremmende likheten i grønnråta ved å ta vekk CO2… samme enkle biologi, økologi, plantelære….)
Attachments
FB_IMG_1675784139173.jpg
FB_IMG_1675784139173.jpg (71.83 KiB) Viewed 27 times
VELKOMMEN TIL DINMAKT.NO
Våres 3 kampsaker er: Ytringsfriheten, Demokratiet og menneskerettighetene. -FRIHET!
Vi tør der andre tier, et sensurfritt forum!
Vipps noen kroner til DINMAKT.NO Tlf.40310231, slik at vi kan fortsette kampen mot sensuren!
User avatar
Red-Pill-Junkie
Posts: 769
Joined: Mon May 09, 2022 9:43 pm

Re: Det er helt absurd og vanvittig det nederlandske myndigheter gjør mot bøndene… og den kampen bøndene tar på vegne av

Post by Red-Pill-Junkie »

Sigve wrote: Tue Feb 07, 2023 4:36 pm Er det larvebrød vi skal leve av i den grønne fremtid?

Noen linker i kommentarfeltet, men hvor mange har fått med seg det som skjer???
Ja, det sier jo satanistene (inklusive foræderen Brende i WEF) rett ut. Vi skal ikke eie noe, vi skal ete insekter og vi skal være glade. Ja og så skal de ta livet av over 90% av oss.

Nei, folk flest er så hjernevasket og utrolig naive at de ikke klarer å ta inn over seg hva som skjer, at det er en satanistisk psykopatisk NWO-klan som står bak dette og at de ikke er tilfeldigheter. Hva må til? for jeg vet da pokker om mange i det hele tatt ville skjønt hva som skjer, selv om fanden sto foran dem med hønn i panna, hestehover og ljå?

Det begynner å bli på overtid å preppe nå, både med å komme seg langt vekk fra smart-byene (de planlagte gettoene hvor folk skal stenges inne, slik som i Kina), ha matberedskap, og økonomisk beredskap når de bestemmer seg for å velte hele det økonomiske systemet og innføre CBDC. Stikkord for den som vil forberede seg på det siste; Gjeldfri og fysisk gull i hånda og for all del ikke i et bankhvelv hvor bankene kan nekte adkomst og myndighetene kan ta seg inn om de ønsker..
Jeg plukker ut noen videoer jeg finner viktige og oversetter, legger til undertekster på norsk og legger dem ut på Bitchutesiden min; https://www.bitchute.com/channel/RDvUSt2GkOqP/ Håpet er at disse da kan spres og sees av fler.
Post Reply